Part 1

72.3K 1.6K 233
                                    

Aku paling tak suka intro pepanjang, so part satu aku bagi semua 🤣 enjoy.

Dah warning so pepandai ler kamu.

Cerita ni sebelum bulan puasa lagi aku tulis. Dari part satu sampai part brpe entah. Jgn ckp otak aku mcm harom di bulan puasa ya? Muah. Hahahaha.









Sayur-sayuran yang baru dibeli itu dibasuh sehingga bersih sebelum ditapis di dalam penapis. Setelah itu, sayur-sayuran itu diambil semula lalu dipotong kemas kemudian dimasukkan ke dalam mangkuk.

Dentuman pintu ditutup menyentakkannya. Najwa bangun lalu terus menapak ke ruang tamu. Ayahnya yang berjalan terhuyung-hayang itu dilihat dari jauh. Setiap hari pasti ayahnya itu akan pulang dalam keadaan mabuk.

"Mak kau mana?" Soal Encik Daud. Tubuh anaknya itu dipandang dari jauh lalu langkah didekatkan lagi.

"Ibu pergi kelab. Ayah tak jumpa dia?" Jawabnya. Najwa duduk jauh sedikit daripada ayahnya kerana takut ayahnya itu akan mengapa-apakannya seperti dulu. Hampir merogol anaknya sendiri.

"Ikut aku." Tangan Najwa ditarik kasar. Gadis itu sedaya upaya menolak paksaan ayahnya itu. Dia amat takut jika ibunya tiada di rumah dan hanya tinggal mereka berdua.

"Ayah! Najwa nak masak, ayah rehatlah."

"Ikut! Degil sangat kenapa?!" Tubuh Najwa terus ditolak ke katil lalu dia menindihnya. Kedua tangan Najwa dikunci kemas sebelum dia membenamkan wajahnya pada leher anaknya sendiri.

"Ayah! Lepaskan Najwa!" Rayunya. Air matanya terus menerus menjunam jatuh tanpa henti.

Sepakan di pintu oleh seseorang langsung memberhentikan perbuatan Encik Daud. Najwa terus melarikan dirinya di hujung katil sambil duduk memeluk lutut.

"Kau siapa?!" Jeritnya. Lelaki muda itu hanya tersenyum sinis kemudian wajah Encik Daud ditumbuk kuat sehingga dia terbaring di lantai.

"Hutang aku bila kau nak bayar? Aku dah cakap, kalau kau tak bayar hutang, anak kau kena jadi anak ayam aku!" Sekali lagi wajahnya ditumbuk kuat sehingga dia tidak lagi bermaya.

"Angkat perempuan tu. Hutang kau settle."

"Dia bukan anak aku! Mak dia menyundal dengan jantan lain, bukan dengan aku! Kau ambik la kalau kau nak, asal hutang aku lunas!" Encik Daud mengelap darahnya yang keluar.

"Ayah! Tolong Najwa!" Jeritnya. Namun Encik Daud hanya menghiraukan jeritan anaknya itu sambil tersenyum sinis. Selesai juga hutangnya, tak usah lagi dia berurusan dengan lelaki kejam bernama Adam itu.

Tubuh Najwa terus ditarik ke dalam rumah mewah miliknya yang terletak di tengah-tengah hutan. Najwa dibawa ke bilik lalu tubuhnya dilempar di atas katil oleh Adam.

"Lepaskan saya.. saya nak balik." Pintanya. Air mata yang gugur itu dilap kasar. Apalah pula ujian yang akan datang padanya kali ini.

"Shh.. kau dah jadi milik aku dah." Tubuh Najwa ditindih. Tangan kirinya diambil kemudian diikat pada katil supaya gadis itu tidak dapat lari daripadanya.

"Saya takut, tolong lepaskan saya. Saya nak jumpa ayah.."

"Ayah kau? Ayah jenis apa yang rogol anak dia sendiri?! Bodoh!" Kedua pipi Najwa dicengkam kuat.

"Awak.. hskk.." Najwa sudah tidak boleh bergerak. Pergerakannya terbatas akibat ditahan oleh Adam. Lelaki iti tersenyum sinis sebelum bajunya dibuang ke lantai.

SKIP

"Mana anak aku? Najwa mana?!" Puan Raina membangunkan suaminya itu dengan kasar. Selimutnya ditarik kemudian dibaling ke lantai dengan kasar. Wajah mamai Encik Daud dipandang tajam.

Mafia in LoveWhere stories live. Discover now