Part 9

33.7K 1K 101
                                    

Najwa memandang Adam. Rambutnya diserabaikan lalu Najwa di sebelahnya dipandang lama. Najwa menunduk ketakutan apabila Adam ingin mendekatinya.

Tubuh itu ditarik ke dalam pelukannya. Adam melepaskan keluhan berat sambil menggosok perlahan belakang badan gadis itu.

"Aku tak marah kau, Najwa." Adam bersuara lembut. Dia tidak ingin Najwa takut dengan perbuatannya. Dia sayangkan gadis ini.

"Awak.. okay?" Tanyanya. Adam diam tidak menjawab.

"Najwa, kau cintakan aku?" Adam memegang kedua belah bahunya. Tepat anak matanya merenung ke arah mata milik Najwa. Dia mengangguk sambil menunduk.

"Pandang aku."

Perlahan-lahan wajahnya diangkat. Senyuman manis Adam melemahkannya. Senyuman yang dia belum pernah lihat sebelum ini.

"Aku pun cintakan kau."




SKIP

Warning : 18+
(Nk baca jugak mampus kau la, jgn salahkan aku 🤣)


"Isyraf.. let me go." Tasya menggigit bibirnya apabila adiknya itu mula merangsangnya. Tiada seurat benang pun tinggal menutupi tubuhnya kerana dikerjakan oleh adiknya sendiri.

"Isyraf, Adam dah tahu kita ada hubungan." Kata Tasya. Isyraf terus tersenyum sinis. Baguslah dia tahu kakaknya ini memang tempat untuk memuaskan nafsunya saja.

"Isyraf please.. lepaskan kakak." Rayunya lagi. Isyraf senyum sambil merantah seluruh tubuh kakaknya itu. Memang itulah yang dijanjikan, jika dia inginkan Adam dia harus melakukan hubungan ini.

"Look at you, sister." Kata Isyraf sebelum membenamkan wajahnya pada leher kakanya. Tasya tidak mampu menolak lagi, dia sudah terangsang dan mengikut saja rentak permainan adiknya itu.

End of warning : *-*



Adam memasuki perkarangan tempat menembaknya. Tangan Najwa ditarik laju agar terus mengikutinya. Gadis itu suka termenung menyebabkan dia lambat untuk bergerak.

Aish..

"Awak nak buat apa?" Soalnya apabila melihat Adam sudah menukar bajunya.

"Berenang." Kata Adam sebelum terjun ke dalam kolam. Najwa duduk sambil menunggu Adam selesai melakukan aktivitinya.

"Cik muda, ini air dan sedikit makanan." Nina meletakkan dulang itu di atas meja kecil di sebelah Najwa.

"Terima kasih." Ucap Najwa sambil tersenyum manis. Nina turut membalas senyumannya lalu meminta izin untuk pergi.

"Najwa, tarik tangan aku jap. Nak naik ni." Adam tahan senyum. Najwa bangun lalu menuju ke arahnya. Tangan Adam digenggam kemas lalu dia sekuat hati menariknya sehingga Adam berdiri di hadapannya.

Adam senyum lalu terus merangkul pinggang Najwa dan mereka jatuh bersama ke dalam kolam. Najwa pantas memeluk leher Adam kerana dia tidak boleh berenang.

"Awak! Saya tak pandai, nanti saya lemas macam mana.." Najwa memukul bahunya. Adam sudah tersenyum melihat gelagat Najwa yang mencuit hatinya.

"Saya nak naik."

"Pergi lah." Adam cuba mengujinya. Terus dia melepaskan pelukan pada pinggang gadis itu. Laju saja Najwa jatuh ke dalam air tanpa sempat dia menghirup udara.

Mafia in LoveWhere stories live. Discover now