2.

2.2K 297 5
                                    

"م-محکمتر...آه تندتر!" ناله کرد و عضلات پاهاش رو منقبض کرد تا محکمتر کمر مرد رو باهاشون فشار بده.

حرکات مرد تندتر شدن. با هر ضربه به پروستاتش، ناله های بلند و موزونش توی اتاق میپیچیدن.

مرد هردوشون رو تکون داد و قدم هایی به سمت تخت خوابش برداشت. نمیتونست همزمان وزن جیمین، و نیازش به حرکات تندتر رو تحمل کنه.

برای لحظه ای از جیمین خارج شد و بدن سبکش رو روی تخت انداخت. روش خیمه زد و گاز نسبتا محکمی از لب هاش گرفت.

"هرزه کوچولو..." ضربه ای به رون پسرک زد و پاهاش رو از هم فاصله داد تا به کارش ادامه بده.

جیمین مست بود اما باز هم تلخیِ اون کلمه رو توی کل وجودش احساس میکرد. دیگه نیازی به لذتی که اون مرد توی بدنش به وجود می‌آورد، نداشت. اشک توی چشم هاش حلقه زده بود.

خالی شدن مرد، داخل کاندوم رو احساس کرد. نفس عمیقی کشید و به خاطر دردی که به خاطر خارج شدن مرد از بدنش حس کرد، اخم کرد.

اون حتی به خودش اهمیت نداده بود که بپرسه جیمین به کام رسیده یا نه و این چیزی بود که به شدت اعصابش رو خورد میکرد. اون هرزه نبود. حتی اگه لازم بود، هزاران بار در طول روز تکرارش میکرد.

مرد به دری گوشه اتاق بهم ریخته‌ش اشاره کرد، "دستشویی اونجاست کوچولو. خودتو تمیز کن و بزن به چاک." و بعد شلوارش که چند دقیقه قبل روی زمین انداخته بودش رو برداشت و از جیب پشتش، چند تا اسکناس بیرون آورد. پول رو روی تخت کنار جیمین که هنوز دراز کشیده بود انداخت و اتاق رو ترک کرد.

جیمین به اسکناس ها چشم‌غره رفت. حدس نمیزد کسی اونطوری باهاش رفتار کنه و بعد هم به سرعت توی کثافت تنهاش بذاره تا...چی؟ تا یه آبجو بخوره و روی مبل داغونش لم بده و دراماهای تکراری تماشا کنه؟! چون این دقیقا کاری بود که مرد انجام داد.

جیمین با لرزش عجیبی از جاش بلند شد و به سمت دستشویی رفت. از نگاه کردن به چهره بهم ریخته‌ش توی آینه، خودداری کرد و فقط روی کاری که باید انجام میداد، تمرکز کرد. "خودتو تمیز کن و بزن به چاک."

چند دقیقه بعد، در دستشویی رو بست و به سمت لباس هاش رفت. احمقانه بود اما ناخوداگاه به یاد شب گذشته‌ش افتاد. اخلاقیات اون مرد مو مشکی رو به یاد نمی آورد اما بدجوری میخواست دوباره ببینتش. دوباره صبح، با صبحونه کامل و توی اتاق هتل شیکی از خواب بیدار بشه. دوباره لباس هاش رو تا شده و به همراه لباس زیر تمیز و نو روی مبل چرمی پیدا کنه.

توی بی حس ترین حالت ممکن بود. مستی از سرش پریده بود و فقط سردرد ضعیفی به جا گذاشته بود. نگاهی به اسکناس های روی تخت انداخت و آه عمیقی کشید. زیر لب تکرار کرد، "من هرزه نیستم. پارک جیمین تو یه هرزه لعنتی نیستی!"

Kiss Me Like You Miss Me (Red) - Yoonmin ×BDSM×Where stories live. Discover now