Put Me On The Spot

TYREEK POV

I don't even know what got into me for me to go up a Tiffany yard. A cyaa good pumpum a lead me a stray and me nuh fuck it yet jahjah. Mi cyaa believe she a virgin to rassclaaaa.

Since that happen that day me nuh too talk to her innoh true she deven know how she mek man feel guilty next thing mi did guh tek her virginity when her Sense come back to normal she hate me and she goodly seh she neva ready.

"Tyreek.... Tyreek" I heard my cousin Nick calling me "Yow dawg" I answered him "wah gwan fi dah catty deh" he asked "which catty dat" I replied as if mi nuh know say a Tiffany him a talk, " the one from up the road mn" "she good innoh a wah mek yuh ask" "nothing true mi nuh see you and r a d shop again" Nick nuff but a mi general still. " We a take things pon a low yk...." Tek things pon a low? So yuh nuh fk it yet" Nick asked " just cool nuh dawg she good mn" "ya joka innoh" he said as he left to go play video game in the living room that's all him good fa.

Next day

OTP WITH TIFFANY
Tyreek: mi wah carry you guh buy food
Tiffany: me tell you seh me hungry
Tyreek: so weh me attitude fa
Tiffany: seriously Tyreek? Mi and you deh deh good good the day a gwan wid we self and as me tell yuh mi a virgin you shut down on me
Tyreek: sorry b a just true....you won't understand
Tiffany: (hisses her teeth)
Tyreek: weh u seh u wah we grab food
Tiffany: when?
Tyreek: now
Tiffany: now Tyreek my brother is home and I doubt and can leave infact him still vex with me.
Tyreek: still vex wid you fi wah (hisses my teeth)
Tiffany: mi ago do something
Tyreek: alright.
Tiffany hangs up

Weh him still bex wid the little girl fa. Like him can stop her from giving me the ok fi fuck out her ole. Just a wait fi e right moment caz nuh body na sen mi guh prison fi statutory rape mussi mad.

Mi nuh like go road innoh caz I doh like dem pussyole ya ina mi community dem love watch and chat people business yf. The again mi a boy weh nuh give af weh nuhbody wah seh.

Mi still afi a reminisce pon yesterday how Tiffany put me the spot fi trouble. Mi guh deh wid all intention fi fuck it yes but after she tell mi she a virgin like mi body get numb. Me know she wasn't yesterday man a the hornyness did a talk to her. Her body look good still but me ago gwan wull out.

Me feel like me want tell Mommy about her. Realize seh she different anything fi stop the flow between me and her a her brother, wid him cocky blocka blootclaat.

Later that day

Me hungry a now and mommy not coming in from work for now so it look like mi afi guh by a food from berrittes. Not even ago call dah one deh fi come down ya. " Yo Nick mi ago buy a food outa berrittes ya shub?" " Yea man me a forward" he replied " nuh know how you love dah video game yasso inno" I said to Nick "If mi nuh play the video game weh mi ago do wid me life bro" "guh look some pussy fuck humbre" I said to him walking off.

We walk go outa berrittes and out there did full. After about 20 minutes of waiting mi finally get through, the struggles fi but ready mek food. Me and Nick walk go back home and we eat we food and talk bout series of things. Nick is the only friend I had since I was a child because living in the ghetto with a lot of male friends get you killed at a early age due to high gang violence and many more.

Me not seeing Tiffany today have me head a way. Me love her innoh if only she would know that na tell her that though cause when females know seh yuh love dem they take you for idiot.

_________________________________________

THANKS FOR READING ♥️♥️

Remember to vote and Comment

L for this short chapter my Apologies😣