Complicated

Tyreek POV

*YAWN* "wonda a wat time" I whispered to my self as I arose from my bed. Ago start me day but my head is still up and down even after what happened yesterday. Tiffany not even call me fi seh if she and her brother get into no argument because she reach in late.

Mi know ina me self seh she still hurt but why she would a have sex with me even though me hurt her. With all that's happening in the relationship now I don't want to trigger her emotions with any none sense.

IN THE KITCHEN

Me ago make a egg sandwich for breakfast and guh pon the road guh buy a outfit fi where guh "white tees"
White tees is a party weh keep every year down the road from where me live.

"Yo dawg how you and the catty did mek it out" Nick came in the kitchen and ask
"Mi nuh really know wah gwan innoh dawg"
"Weh yuh mean yuh nuh know wah gwan"
"Me and Tiffany gov man but we just a chill"
"Chill? And mi hear ina yuh room yesterday music buck mi know yuh ina deh a kill it wid fuck"
"Kool nuh nick dawg" I laughed and continued to do what I was doing
"Anyways mek one a dem egg sandwich deh fimi" Nick said
"Guh suck yuh mada nuh yute and Lowe mi dawg mi na mek nothing fi yuh"
Nick laughed and walk off just because he knew I was going to make him the sandwich.

LATER THAT DAY

Me and Nick was playing video game in his room when I shot mommy a text telling her i want her to take me to the docter to check if me have any STD so me can stop use protection with Tiffany, and also to buy a outfit to wear go white tees.

"yo dawg mi ago wull a wash off innoh and touch pon ih road" I said to Nick

"aight dawg do yuh thing" Nick replied

I went to my room to bathe and do some cleaning up before I go on the road. even after what had happen yesturday tiffany not even call me or text me like after all that she still have me up, this a get complicated yuh fuck cause me nuh know weh she a feel or if she even forgive me. Not even know if me fi left her to time or just text her, ago lowe her stills.

IN THE CAR WITH MOMMY

"you feel you have an STD Ty?"

"right now me nuh sure innoh mommy but I hope not"

"you need to be careful son you cannot fling you parts every where "

"me nuh fling it every weh mommy" I laughed

"you laughing thinking its a joke when yuh catch something you must know, try dont call me cause yuh nuh see me a dash my front every weh"

"mommy ya woman it different"

"if a so you think tyreek you going to get weh the duck get"

"nothing na guh happen mn cause a one b me focus pon now"

"mek sure"

Silence 

"you a only 18 and a have unprotected sex"

"me afi enjoy the ground while it last"

"so yuh wah enjoy ground ok, when the ground start grow grass I hope you can maintain that grass"

I laughed " a baay things yuh gwan wid innoh mommy"

"Then a lie me a tell when you fuck the gyal pikney them and breed them weh you ago put the pikney? my yard annuh orphanage or daycare so you must know where you going to put them."

I did not reply to mommy because mi nuh know weh she aguh wid baby argument.

When we reach at the docter we went in and just 5 minutes of waiting we got through. I read the result so I knew I'm clean. After we left the doctors office I went to buy my outfit then head hime.

Its almost and hour now since I've reach home and all now me nuh hear from Tiffany, everytime me and Tiffany talk and me think we ago kool it guh back to sqaure one me tired a this mon

Its almost and hour now since I've reach home and all now me nuh hear from Tiffany, everytime me and Tiffany talk and me think we ago kool it guh back to sqaure one me tired a this mon. she a move like some idiot now mon. Me and her have sex yesturday and me think that would a end the malice between we but it come in like she deven wah me nuh more.

Deven ago call her stills if she interested she would link me already. Gyal a nuh my problem a true me love her and she na get that. All mi know if by tomorrow she nuh call me a done the relationship done cyaa fight fi something alone when a two people in a it.

"Yo nick"
"Yaseeh"
"Yuh nuh know seh the one Tiffany after she come link me yesturday she deven call me or text me after that dawg"
"eh so how that and me think yuh did seh owno good"
"Good weh dawg the likkle girl coming like a mad she wah mad me to pussyclaat"
"Jah jah dawg mad?" Nicks laugh
"Sigh" I ended the argument and went to bed.

_________________________________________
Remember to vote
Comment
Follow me
And share my book.

THANK YOU FOR READING❤️🥰

Next update will be Sunday🥰