#32 - Permainan Hormon-Honeymoon

57.5K 1.6K 40
                                    

"Honey, wake up sayang! Kita dah sampai,"

Tangan Fahrin yang menepuk pipi ditarik malas dan dibawa ke bibir. Kucupan lembut dihadiahkan pada tangan itu sebelum dia menggeliat kecil.

Fahrin tak mampu menahan tawa melihat tingkah lucu Rose. Comel betul!

Sabar dia menunggu Rose menggosok mata dan betul-betul sedar dari lena. Agaknya perjalanan mereka selama beberapa jam melalui udara dan darat benar-benar menyedut tenaga Rose.

"Dekat mana ni?" soal Rose dengan suara yang serak ketika keluar dari perut kereta.

"You rasa? Tengok sana,"

Rose memandang ke arah yang ditunjukkan Fahrin. Kabus dan awan menghalang pandangannya tetapi tidak sukar ditebak apakah yang tersembunyi disebalik wasap tersebut.

Puncak gunung Kinabalu.

"Kundasang!"

Apabila melihat ke sekeliling, barulah dia perasan bahawa kereta yang dipandu Fahrin tadi terparkir elok di had halaman sebuah kotej. Kecil, tetapi moden dan homey. *media kat atas tu*

"You okey? I mean, sorry tak bawa you abroad sebab you tahulah mummy kan? Semua tak boleh,"

"You cakap apa ni?" hidung Fahrin dipicit manja. "I love it here! In fact, since the first time I set my feet here masa arwah papa bawak I dulu, I memang selalu imagine how good it is to be with my beloved one here. Thank you, Rain!"

Kucupan lembut dihadiahkan pada pipi Fahrin sebelum dengan ajaibnya dia bertenaga ingin segera masuk ke dalam kotej tersebut.

Fahrin yang merasa khuatir melihat langkah Rose yang dirasa agak laju. Ada jatuh jugak budak ni karang!

"Rain, hurry up!" jerit Rose sambil tersenyum lebar pada suaminya yang sedang mengeluarkan barang-barang mereka dari kereta.

Lelaki itu hanya mampu menggeleng melihat telatah Rose. It seems like my cheeky sweet Honey is back.

"Watch your step, lady. I'm afraid you'll fall, " berlari-lari anak dia ke arah Rose, mahu menyaingi langkah bidadarinya.

"But I'm afraid that you're the one who will fall. For me,"

Senyuman menggoda dihadiahkan seiring bisikan itu. Tak lama kemudian tawa Rose meletus. Kelakar melihat wajah Fahrin yang membahang.

Ceh, baru kena chiaa sikit dah blushing!

"Hmm, I kena game je la ni rupanya? Okey... count me in. Kalau I dapat score higher than you..." wajahnya dirapatkan ke telinga Rose dan berbisik.

Membahang wajah Rose mendengar kata-kata Fahrin. Antara rasa malu dan err... arousal saling bergolak dalam hatinya mematungkan dia di hadapan pintu itu setelah Fahrin membuka pintu dan masuk.

Senyuman kemenangan terukir di bibir lelaki itu. "It's draw, hun. Satu sama,"

"...I want to tie your hand to the bed pole and take you fast and hard that you'll moan my name real loud. For one whole night, honey."

~~~~~♥♥♥~~~~~

Rose menggosok matanya yang terasa kelat. Haishh... sekejapnya masa berlalu! Sedar tak sedar dah tiga hari mereka kat sini.

Rambut panjang yang bergelombang itu dilurut dengan jemari bagi ada rupa rambut orang sikit. Kalau tak tadi ada iras-iras sarang burung pipit.

Buka sahaja pintu bilik, bau makanan menyerang deria baunya. Itu ok.

Benda jadi tak okey apabila deria matanya diserang imej seorang lelaki shirtless sedang meletakkan dua buah pinggan yang diisi dengan nasi goreng yang masih berasap ke atas. Dan entah kenapa Rose terasa lelaki yang hanya menyarung basketball shorts itu semakin dekat dengannya.

Honey ✔Where stories live. Discover now