Sembang Kosong

3.4K 162 56
                                    

Hai.

Sebagaimana yang sedia maklum, Dia dah pun sampai ke episod yang ke 44. Nothing much aku nak cakap, selain daripada terima kasih kepada semua pembaca yang aku taktau bila aku mampu jumpa korang semua, buat makan-makan ke, serius aku taktau.

Aku pun taktau, dari mana korang datang, dari mana korang jumpa novel Dia ni yang bagi aku sebenarnya tak seberapa. Terima kasih sekali lagi.

Aku cuma nak cakap, tanpa korang semua, aku takkan berjaya tulis sejauh ini. Percayalah, berat hati korang membaca, berat lagi hati aku menulis. Gugur airmata korang membaca, gugur lagi airmata aku menulis.

Aku hidup dalam tulisan ini. Aku hidup dalam novel ini.

Aku tak pandai menulis bersimpang siur.

Apatah lagi berpuitis pujangga.

Aku lebih berterus terang.

Andai kata penulisan aku tidak memuaskan, maafkanlah aku. Aku tidak sempurna.

Okay, kita bukan nak bersedih, aku cuma nak berbual dengan korang. So andai kata korang ada di Kuantan, give me a call, takde aral lintang, I'll be there for you.

Kita lepak, berbual, sambil mengenali siapa Shahrin Ezzat, penulis di sebalik kisah ini.

Find me on Facebook - Shahrin Ezzat, Instagram - @ shahrinezzat_ dan juga di Wechat - jebatlee. Maaf takde Twitter. Ada kenangan pahit sikit dengan Twitter. Hehehe.

Okay guys!

Keep calm and stay iqra', guys. Membaca jambatan ilmu, ilmu adalah kuasa, knowledge is power.

"Kamu boleh cintakan sesiapa yang kamu mahu di muka bumi ini. Akan tetapi, ketahuilah, yang satu hari nanti kamu akan berpisah jua dengannya." - Imam Al-Ghazali

DiaWhere stories live. Discover now