𝗕𝗟𝗨𝗥𝗕

94.8K 3.3K 205
                                    

Her Sweet Husband ni mengisahkan tentang seorang lelaki comel bernama Hud Lutfi yang merasa dirinya di paksa kahwin dengan sepupunya sendiri iaitu Mia. Bukan Mia Ahmad ye. Walaupun dia tidak rapat dengan Mia, dia tetap tidak bersetuju kerana Mia adalah sepupunya!

Ibu bapa Hud terpaksa menipu bahawa syarikat mereka akan bankrup demi untuk mengahwinkan Hud dengan Mia. Bijak sungguh keluarga Hud.

"I remember that girl, Mia. How can i marry her? She's my cousin!" Hud Lutfi memandang wajah kedua orang tuanya dengan serius.

"Belagak betul anak kita ni Bang, baru 5 tahun kat UK dah speaking orang putih bagai." Marah Sofia. Mama kepada Hud Lutfi.

"Sabar Sof, Abang faham perasaan Sof." Ilham cuba untuk menenangkan hati Sofia, isteri kesayangannya. Siapa tak sayang isteri woi.

"Ini keputusan muktamad mama dan papa! Kami dah tunggu selama 3 tahun untuk Hud kahwin dengan pilihan Hud. Tapi Hud tetap sibuk aje! Entah ape aje yang di sibukannya." Kata Ilham lagi. Aku pun tak tahu apa yang membuatkan Hud sibuk memanjang.

"What? Hud Study! You know that right?! Berhenti mengatur masa hadapan Hud!" Hud pun terus berlalu pergi. Bengang dengan sikap kedua orang tuanya.

"Berani dia pergi bang?!" Sofia kelihatan sungguh marah sekali.

"Tak apa.. Abang tahu apa nak buat.." Ilham tersengi-sengi macam kerang wangi. Kesian kerang selalu di kata busuk.

'Aku takkan kahwin. Walaupun aku terpaksa atau dipaksa!' Hud Lutfi berkata dengan yakin di dalam hati.

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
𝓗𝓮𝓵𝓹 𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓲𝓽 𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 ⭐
|🌹THANK YOU🌹|ㅤ

🅲 𝗛𝗘𝗥 𝗦𝗪𝗘𝗘𝗧 𝗛𝗨𝗦𝗕𝗔𝗡𝗗Where stories live. Discover now