A becenevek olaszul vannak, keressetek rájuk, mert megéri<3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Észre sem veszi az ember, hogy mennyire sivár életet tud élni, amíg be nem következik valamely fajta változás a mindennapi mókuskerekének forgásába. Elég egy váratlan esemény, vagy egy váratlan találkozás. Elindulnak az ember fejében a fogaskerekek, majd egyszercsak azon kapja magát, hogy valami nem jó az életében, amin sürgősen változtatnia kell.
A harmadik évedet taposod az orvosi karon. Évek óta készültél erre a pályára tudatosan. A mindennapok szokássá váltak, mondhatni monotonná. Észre sem vetted ezt egészen odáig, amíg Murata Fuma be nem rontott az életed ajtaján tokostól. Az évfolyamból sokan kibuktak, így a gyakorlati csoportokban változások álltak be, ez végett került az életedbe a 183 centis szórakozás maga. A srác humorától a legrosszabb napjaidon is képes vagy pezsgőtabletta módjára feloldódni, emellett a fiú olyan dolgokra is rávesz, ami a komfort zónádon kívül esik bőven.
Helyes, magas, izmos, okos, ezt a vak is látja. Ő viszont mintha csak téged látna ezen a kerek nagy világon.
Amióta először hozzádszólt egy szörnyű faviccel nem tudod lerázni. Nem mintha akarnád, inkább csak kéne. Kellene, mert mellette elfelejted a kapcsolatodat Jaehyunnal, már ha ezt lehet annak nevezni. Összejártok kefélni, de ez rég nem több már puszta testi szükségleteknél. Megmondani sem tudod, hogy mikor voltál belé szerelmes, hány éve már. Mindkettőtöknek voltak félrelépései, mégis mindig egymás karjaiban köttök ki lassan 4 éve már. Tudtad te mélyen legbelül, hogy ez nem úgy működik ahogy kéne, valamint nem azt kapod, amire vágysz. Neked szerelem kell, kalandok, randik, szoros ölelések, érzelmes csókok, mély beszélgetések. Tőle egyiket sem kapod meg már, de már abban sem vagy biztos, hogy valaha megkaptad-e ezeket tőle.
Hetek óta érik benned, hogy egyszer s mindenkorra véget vess ennek az egész vontatott viszonynak. Ezt a változást Fuma érte el nálad szépen lassan, napról napra.
Pontosan tudja, hogy mi van veled és Jaehyunnal, mégsem firtatja, inkább csak igyekszik a legtöbbet kihozni a kettőtök idejéből. Ilyen alkalmakkor pedig semmi esélyed rajtad kívül másra gondolni.-Fuma-sóhajtod a fejedet támasztva a tanulnivaló felett-Lehetne, hogy ne most gyakorolj bűvésztrükköket?-emeled rá a kártyákkal matató fiúra a tekinteted.
-Miért Tesoro? Én már kívülről fújom a sejtbioszt-mosolyog pimaszul.
-Nagyon örülök neki-fújod bepipulva, hiszen tudja, hogy talán ezt a tárgyat utálod a világon a legjobban, neki mégis megy.
-Na ne mérgelődj-húz elő egy papírkát, majd a fejed mögé teszi, azután eléd húzza-Sokkal szebb vagy ha mosolyogsz Tesoro-adja a kezedbe az immáron rózsa alakban tündöklő papírkát.
-Szörnyű vagy-mosolyogsz rá elfogadva a művirágot.
-Azért annyira nem bánod-húzódik egy pimasz vigyorra a szája, mire csak szemet forgatsz.
Mikorra végre kijátszotta magát, akkor hajlandó segíteni neked a tananyaggal. Láss csodát, a magyarázatával és a játékos kérdéseivel csakhamar sikerül megtanulnod a több oldal tömény unalmat. Sikerül, mert az unalmat izgalommá teszi, mint mindig.A tanuló szekció után fáradtan és éhesen vágtok neki a városi sétának. Seoulban az egyik legjobb dolog, hogy minden négyzetcentiméteren akad egy kajálda, így viszonylag hamar juttok vacsorához. Egy utcai hotdog árusra esik a választásotok. A fincsiséget majszolva andalogtok a sötét ég alatt a szorgos város macskakövein.
-Gondolkodtál már szakosodási irányokon?-érdeklődik rád sandítva.
-Mhm-bólogatsz-A sürgősségin tudnám magamat a leginkább elképzelni-pillantasz fel rá.
-Az szerintem is neked való..Még ha a szövettanban nem is te vagy a leggyorsabb-húzódik egy gonosz vigyorra a szája.
Válaszol durcásan csapod meg a karját, amin felkacag.
-Mondtam már, hogy szörnyű vagy-duzzogod elfordulva tőle.
-Azért ne utálj-karol át magához húzva.
-Jó úton haladsz pedig Macho-vonod fel a szemöldöködet.
-Bírom mikor durcás vagy-kuncogja-Bár sokat elvesz a komoly hatásodból, ha ketchupos a szád-törli le ajkaid sarkából a paradicsomos nedűt legalább olyan pirosra festve a fejedet is a mozdulattal. Arcodba vigyorogva nyalja le hüvelykujját, majd rád kacsint.
-Na gyere Tesoro, veszek neked egy finom teát-dobja ki a kezetekből az immáron üres papírzacskókat,majd egy közeli teázó felé terelget lelkesen.
Utálod, hogy zavarba hoz. Hatással van rád a közelsége, tudja jól. Élvezi az ilyen helyzeteket piszkosul.
Egy meleg gyümölcsteát elszürcsölve baktattok el a lakásodig, ami előtt megállva mosolyog le rád.
-Élvezted azért a mai napot?-érdeklődik egy hetyke félmosollyal.
-Persze, mikor az idegesítő kis szúnyog nem hülyeségeket zümmögött a fülembe, akkor egészen türhető volt a jelenléte-évődsz látványosan-Bár egész jófej is tud lenni, mert vett nekem enni, meg inni-vigyorogsz rá.
-Meg felkészített a demodra, hogy ne bukjál meg-néz rád gúnyosan-Idegesített amit a füledbe zümmögtem?-hajol le hozzád lassan-Tán zümmögjek neked édesebb dolgokat?-sutyorogja a füledbe észrevétlenül fogva a derekadra fél kézzel.
-Hülye-motyogod a mellkasába, nekitámasztva a homlokodat.
-Holnap jövök érted kocsival-simogatja meg a fejedet többsoron.
-Kocsival?-nézel fel rá ismét.
-Aha. El foglak vinni egy kicsit kocsikázni. Most pedig indulás-fordít meg a tengelyed körül a társasház ajtaja felé-Aludj jól Tesoro-int mosolyogva.
-Jóéjt-viszonzod a gesztust, majd kioldva a zárat battyogsz fel a másodikra.
Beérve a lakásba veszed le a pulcsidat, majd a cipődet széles mosollyal az ajkaidon pörgetve végig a mai nap eseményeit. Rózsaszín ködös ábrándjaidnak a telefonodon felpittyenő üzenet vet véget.
-10-re ott vagyok-írja Jaehyun minden előzetes egyeztetés nélkül.
Pontosan nem tudod, hogy mi váltja ki belőled a dolgot, de hirtelen elönt a düh és az utálat a fiú iránt.
-Nem érek rá-zárod rövidre bezárva az ajtót, majd a fürdő felé veszed az irányt.
-Mert?-érkezik a kérdés azonnal.
-Tanulok-engeded meg a vizet a kádba.
Nyakig ülve a lila fürdőhabos vízbe relaxálsz csukott szemmel.
Hosszú percekig ázol ismét visszatérbe a Fuma nyújtotta képzelgésekbe. Mikor végeztél kimászol a hatalmas teknőből, majd a japán fiú egyik pólóját és egy bugyit magadra öltve látsz neki az esti arcápolási rutinodnak. Ezután kifésülöd a hajadat, majd betelepedsz a nappaliba. Holnap csak 10-re kell menned, így nyugodt szívvel indítasz be egy random filmet a megnézendő listádról.