JASMINN SPECIAL

33.2K 573 31
                                    

😊😊😊😊

News from author vandeera

Hai semua, pembaca kesayangan JASMINN. Yang dah baca ingat lagi tak kisah Jasminn.. yang tak habis baca lagi takpe teruskan membaca.. yang belum baca lai lai mari baca sebelum sis unpublish 😈. Hahaha! No no D gurau je, but actually D nak bagitau since ada berapa orang yang nak D sambung bab Jasminn and kemahuan D sendiri untuk add little more chapter of Jasminn, so dgn excited nya D nak bagitau JASMINN SPECIAL CHAPTER akan di publishkan tak lama lagi. Tu pun kalau korang excited nak juga lah kalau tak... em D TAK AKAN publish la kot. Hahahaha!

Kiranya D nak buat book 2 untuk Jasminn tapi macam tak payah kot sebab chapternya cuma ada berapa kerat je, so D buat keputusan untuk sambung je dalam ni.. kauorang rasa?

And one more untuk kali ni ceritanya far from expected, tapi tak tahu la best ke tak yang tu D tak leh bagi confirmation sebab yang tu korang yang baca yang menilai.. korang nak komen apa komen je D terbuka..

So... guys, kiranya ni D terpulang pada korang, if you want inshaAllah in raya D publish.. kalau tak... tak ada apa-apa publish... tengok kepada berapa ramai yang nak JASMINN SPECIAL CHAPTER ni publish..

Okay tu je news yang D nak bagitau..
Kepada semua reader Jasminn and follower vandeeraa, D nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya aidilfitri (untuk beberapa hari saja lagi) D minta ampun kalau ada buat salah apa-apa, terkurang sana-sini, cerita tak menarik ke 😆, byk kesalahan dalam penulisan ke hope korang tak ambil hati ye 😆. D pun manusia biasa yang tak terlepas dari kesalahan.

Last but not least,

Vote and comment untuk JASMINN SPECIAL CHAPTER.

Ada lagi tak yang simpan Jasminn dekat library ke ramai yang dah move out hahaha!

D belanja cover untuk Jasminn special, kot-kot la korang excited nak D publish..











D belanja cover untuk Jasminn special, kot-kot la korang excited nak D publish

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


* cover make by me : vandeeraa





J A S M I N NWhere stories live. Discover now