•○Baby Boos○•

13.4K 490 49
                                    

~درخواستی~

کاپل: سون سام

ژانر: اسمات، بی دی اس ام

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

تهیونگ رئیس شرکت کیم که همیشه به کارمنداش فشار میاره و هر تایمی که بخواد همکاراش رو اذیت میکنه و امروز هم با افراد بخش مشاور جلسه داره و بی خبر از اینکه امشب براش نقشه چیده شده به سمت اتاق جلسه میره.

به خاطر کار زیاد همیشه جلسه هایی رو که بهشون زیاد اهمیت نمی داد رو بعد از ساعت اداری میذاشت.

بعد از گذشت سه ساعت از جلسه و تموم شدنش تهیونگ بلند شد که به سمت خروجی بره دستش محکم کشیده شد و به شکم روی میز خم شد و صدای نامجون رو کنار گوشش شنید:

نامجون_ اومم انگار خیلی خسته نیستی..نظرت درمورد یکم بازی چیه بیبی باس؟

قبل از اینکه بتونه جمله نامجون رو تحلیل کنه نامجون بلندش کرد و دو طرف پیراهن تنش رو کشید که باعث به پرتاب شدن دگمه های لباسش شد و با همون دستای تهیونگ رو پشت سرش بست و دوباره اونو روی میز کوبوند که تهیونگ ناله ی دردناکی کرد.نامجون با یک حرکت شلوار و باکسرش رو در آورد و پاهاش رو از هم باز کرد و بدون توجه به تهیونگ محکم و خشک ویبراتور رو داخل سوراخ تهیونگ کرد و تهیونگ اصلا فرصت ناله کردن رو پیدا نکرد..چرا که یونگی همون لحظه توی دهنش گگ گذاشته بود.

همه افرادی که از اول توی جلسه بودن رو صندلی های خودشون نشسته بودن و با لذت به صحنه مقابلشون زل زده بودن..به پیچ خوردن های تهیونگ بخاطر ویبراتور و خفه شدن ناله هاش به خاطر دیلدو تو دهنش.

نامجون کنترل ویبراتور رو از جیبش در آورد و درجش رو بالا تر برد و به پیچ و تاب های تهیونگ با پوزخند نگاه میکرد..باید اعتراف میکرد این برای همشون خیلی هات و سکسی و البته لذت بخش بود که رئیس عوضیشون روی میز جلسه براشون نمایش راه انداخته بود.

هر کدوم از اعضا مشغول کم کم در آوردن لباساشون شدن و کوکی زودتر از همه اقدام کرد تهیونگ رو برگردوند به پشت و سرش رو لبه میز گذاشت و گگ رو از دهنش در آورد که باعث ناله بلند تهیونگ شد ولی کوک سریع عضوش رو جایگزین کرد و مشغول ضربه زدن به داخل گلوی تهیونگ شد.نامجون هم به سمت ته رفت و پاهاش رو باز کرد و ویبراتور رو بیشتر به تهیونگ فشار داد و با اون شروع به بفاک دادنش داد.

بعد از کام شدن ته نامجون ویبراتور رو در آورد و خاموشش کرد و تو این بین یونگی بین پاهای ته خودشو جا داد و بدون اخطار واردش شد و محکم ضربه میزد که ناله های ته به خاطر وجود عضو جونکوک خفه میشدن..جیمین از رو صندلیش بلند شد و به حالت 69 روی ته قرار گرفت شروع به ساک زدن و هندجاب کردن عضو ته کرد و کوکی وقتی باسن جیمین رو جلوی صورتش دید با شیطنت همونطور‌ که تو دهن ته ضربه میزد مشغول خیس کردن سوراخ جیمین هم شد.

•°~BTS ONESHOTS~°•Where stories live. Discover now