□▪︎°sexy boys°▪︎□

9.7K 399 21
                                    

~درخواستی~

کاپل : سون سام

ژانر: بی دی ای ام ، اسمات

"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"^"

برادران کیم به همراه دوستان وفادارشون یعنی یونگی و هوسوک در عمارت کیم منتظر اسباب بازی های جدیدشون بود..اسباب بازی هایی که حکم لذتشون رو داشت..برده های زیبا..برادران کیم به همراه دوستانشون که باند مافیای بلک سوان رو تشکیل میدادند بعد از خارج کردن مهم ترین محموله از کشور از مافیای مقابل محموله رو با چند برده ی جنسیِ زیبا معامله کردن به همراه پول هنگفتی.

برادر کوچیک تر یعنی جین روی پای نامجون برادر بزرگترش داخل سالن روی مبل سلطنتی نشسته بود و روبه روی اون ها به حالت نیم دایره هوسوک هم روی پای یونگی نشسته بود و با موهای یونگی بازی میکرد.

برادر کوچیک تر یعنی جین روی پای نامجون برادر بزرگترش داخل سالن روی مبل سلطنتی نشسته بود و روبه روی اون ها به حالت نیم دایره هوسوک هم روی پای یونگی نشسته بود و با موهای یونگی بازی میکرد

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(مبل های سفید رو در نظر بگیرید..و اینکه طراحی خونه عکس بالا نیست..جهت تصور حالت نیم دایرست)

با به صدا در اومدن در ورودی عمارت مستخدم به سمت در رفت و بازش کرد و سه پسر ریز جسه رو به سالن راهنمایی کرد و بعد خودش به خاطر تموم شدن ساعت کاریش به خونش رفت..سه پسر روبه روی اونا با سَرای پایین وایساده بودن و حرکتی نمیکردن..جین و هوسوک به سمت اونا رفتن و سر اونا رو بالا آوردن و بعد از برانداز کردن چهرشون به سمت یونگی و نامجون برگشتن.

یونگی_ مثل اینکه ارزش معامله رو داشتن.

نامجون_ موافقم..جین..هوسوک...اتاق بازی.

جین و هوسوک پسرا رو به سمت طبقه بالا داخل اتاق بازی راهنمایی کردن و وقتی پسرا اتاق رو دیدن لرزه به تنشون وارد شد که از چشم جین و هوسوک دور نموند.. جین سه دست لباس سکسی با سه چوکر متفاوت انتخاب کرد و رو به اون سه پسر مظلوم و خواستنی گفت:

جین_ سه دقیقه وقت دارین حاضر بشین و اگه تو این سه دقیقه آماده نباشید بدجوری تنبیه میشید.

بعد از حرف جین اون پسرا سراسیمه به سمت تخت رفتن و از بین اون لباسا و چوکر ها داشتن انتخاب میکردن برای پوشیدن..تو این بین هم جین و هوسوک رو صندلی های کنار تخت نشستن و به اون سه پسر که داشتن برهنه میشدن نگاه کردن..اونا واقعا شهوت انگیز بودن..درست سر سه دقیقه آماده شده بودن و روبه روی جینسوک وایساده بودن.

•°~BTS ONESHOTS~°•Where stories live. Discover now