NEW STORY

2.9K 135 22
                                    

P/S : saya hargai kalau awak semua baca sampai habis. Dah habis baca, bagi feedback ya pasal cerita ni. Thank you!

Assalammualaikum!
Selamat sejahtera.

Setelah berbulan lamanya cerita ini diterbitkan, saya akhirnya berjaya menghabiskan pengakhiran Budak Setan : Farish Adham dengan lancar. Actually saya tak expect ending dia tu akan dapat komen-komen macam ;

"Kenapa sedih sangat ni sis?"

"Sedih la author buat epilog"

"Terkejut sebab tak sangka ending dia sedih."

"Seriously sedih gila. Nasib baik tak banjir air mata ni."

And aku be like,

Wow!

Tak disangka-sangka ruangan komen akan dihujani komen-komen sebegini cause aku rasa ending dia hambar. LMAO. Anyways, thank you sebab baca cerita ni walaupun tak seberapa. Terima kasih juga kepada yang tak lupa tekan butang vote sepanjang baca cerita ni. InsyaAllah, when I see you in person one day, I'll say thank you, sincerely.

By the way, saya ada buat cerita baru. First, sambungan cerita Budak Setan : Farish Adham which is Farish Adham : The New Beginning. Second, Option : Yes or Yes, just a random book that I created to express my brilliant (ceh)  idea. Back to the school days, I am sorry that i'm too busy to update the stories.

Pening kepala oi dengan homeworks apa semua. InsyaAllah, if saya ada masa saya akan update. Nak tunggu update tu saya pun tak tahu bila. Tangan ni kadang-kadang malas nak menaip. For those yang tengah tunggu (kalau hang menunggu laa) cerita Farish Adham : The New Beginning tu untuk diupdate, saya akan cuba buat as soon as possible, InsyaAllah.

Thank you!

Budak Setan : Farish Adham ✓Where stories live. Discover now