Bab 12. [ Bacaan Dewasa ]

21.4K 300 35
                                    

" Bagi balik boxer aku tu, Kamal! " jeritku.

" Harris, kau yang cari pasal dulu. Aku tak kira. Aku bakar jugak boxer kau ni. " balas Kamal sambil mendekatkan boxer kesayanganku itu ke unggun api.

" Kamal, please. " mohonku sambil membuat muka comel namun tidak diendahkan olehnya. Baru sahaja boxer kesayanganku itu bakal dijilat api, satu suara menegur perbuatan tak guna Kamal itu.

" Cikgu, sudahlah. Janganlah bakar boxer kesayangan si Harris tu. Lagipun, dia bukan sengaja. Kan, Harris? " katanya. Aku mengangguk cepat.

Kamal mengeluh perlahan lalu menghulurkan boxer kesayangan itu kepadaku semula. Dia merangkul pinggang Hana dan masuk ke dalam. Aku pun naik pelik. Macam manalah Hana boleh terima si Kamal dengan senang hati padahal yang Aira, Linda dengan Izzah ni pun kena secara paksa? Peliknya. Mesti pakai minyak dagu ni. Hm. Eh.

Tak kesahlah apa nak jadi pun. Yang pasti esok aku akan ajak Izzah pergi date dan you know what I mean. Jadikan dia milik aku sepenuhnya seperti apa yang Arsyad buat dekat Linda. Sudahlah buat kuat-kuat, nafsu kelelakian aku pula kian tercabar ketika itu. Tapi, tidak mengapa. Izzah sentiasa ada untuk melayani nafsu lelakiku kelak.

" Woi! Buat apa lagi dekat luar? Tengah cium boxer kesayangan lagi ke? Gedik betul kau ni Harris. " jerit Kamal di pintu.

" Kurang ajar. Kira okaylah aku cium boxer kesayangan daripada cium bibir budak comel kesayangan engkau tu. Eleh. Lebih baik aku cium Izzah! " balasku.

Kamal pula hanya tersengih-sengih seperti kerang busuk. Aku mengangkat kain sarungku ini dan mula berjalan masuk ke dalam rumah dengan penuh rasa gedik di dalam hati. Kesah apa aku. Lebih baik jadi macam Arsyad. Nampak lembut di luar tapi dalamannya penuh dengan perangai jantan yang membara di atas katil. Heh.

Kamal hanya menggelengkan kepala melihat telatahku ini. Memang tak padan langsung dengan umur, bukan? Haha. Lupa nak cakap yang aku dengan Arsyad ni 17 tahun. Kira form5 la ni. So, jangan pelik kalau Arsyad marah Aira kalau tak datang sekolah ke apa. Sebab si Danial kan pakcik dia. Pakcik paling muda dalam family dia.

Kalau nak cakap kami 'pedofil' pun aku tak kesah sebab kami dah terlampau terobsesi dengan cinta mereka, kehangatan mereka dan segala-galanya tentang mereka.

Aku akan dapatkan Izzah walaupun secara terpaksa seperti cara Arsyad mendapatkan Linda.

****

" Eh, kau nak pergi mana ni Zah? " tanya Zira.

" Aku nak pergi date dengan boyfriend aku lah. Jaga rumah tau. " pesanku kepadanya.

" Iyalah. Take care tau sebab dah beberapa hari kita tak nampak si Aira, Linda dengan Hana ni. Risau aku. " kata Zira lagi.

" Jangan risaulah. Aku pandai jaga diri. Kau tu yang patut jaga diri. Okaylah, aku pergi dulu. Bye. "

Aku berlalu pergi dan melambaikan tanganku ke arah Zira menandakan aku ingin pergi. Apa yang aku tak tahu ialah Zira hanya berseorangan di rumah. Hanya ada aku dan dia.

****

Aku melihat ke arah luar tingkap lalu mula menutup tirai tersebut. Aku tersenyum apabila melihat yang kini Zira berseorangan di rumah. Hanya aku dan dia sahaja. Almari bajunya aku. Segera mencari apa yang aku mahu. Heh. Pakaian dalam miliknya.

Aku memegang lalu meramas pakaian dalam tersebut tanpa rasa malu lalu aku menghidunya. Baru sahaja lidahku ingin menjilat pakaian dalamnya itu aku terdengar seseorang menjerit di muka pintu. Shit. Aku tertangkap. Desis hatiku.

Aku memalingkan tubuhku dan segera merangkul tubuh itu dari belakang sebelum dia sempat melarikan diri. Dia meronta-ronta di dalam dakapanku. Aku mengambil kain yang telah diletakkan kloroform itu dan aku tekupkan ke mulutnya.

Lepaskan AkuWhere stories live. Discover now