Bab 24. [ Bacaan Dewasa ]

17.6K 280 38
                                    

Bajuku pantas direntap sehingga meninggalkan aku dengan baju dan seluar dalam sahaja. Dia memandang aku dengan tatapan lapar dan dahagakan nafsu jantannya itu. Dia pantas menyambar bibirku untuk disatukan dengan bibirnya. Ciuman yang penuh dengan nafsu. Rakus seperti haiwan.

Dia menggigit bibirku kasar lalu memasukkan lidahnya ke dalam mulutku apabila aku mengaduh sakit. Tidak cukup dengan itu, tangannya dibiarkan meneroka ke seluruh tubuh badanku. Aku mendesah kecil dengan perlakuannya yang sedikit sebanyak memuaskan aku.

Setelah aku hampir kehabisan nafas, dia baru sibuk melepaskan ciuman tersebut dan mula mencium leher jenjangku dengan rakus sekali. Aku menggigit bibirku menahan desahan daripada terkeluar. Aku dapat rasakan dia tersenyum kemenangan di sebalik leherku.

Aku cuba meronta apabila tangannya mula membuka pengait bra-ku. Dia melemparkan bra tersebut ke tepi dan memandang buah dadaku dengan penuh takjub. Aku mula merona. Pipiku merah menahan malu. Dia tersenyum kecil.

" Cute. " gumamnya perlahan.

Tangan kanannya mula menyentuh permukaan dadaku lalu meramasnya perlahan. Aku mula bernafas dengan susah. Tak tahu kenapa. Tangan sebelah kirinya sibuk menggentel putingku yang tegang. Ah, malunya!

Dia tersenyum kecil lalu mengulang perkara yang sama. Putingku digosok serta digentel dengan lembut. Dia mencium bibirku sekali lagi sebelum menghisap putingku yang sebelah lagi. Hisapannya semakin menguat apabila melihatkan wajahku yang terseksa menahan setiap desahan-desahan nikmat yang diberikan olehnya.

Sebelah tangannya yang lagi mula turun ke fabrik kecil yang melitupi kawasan berahiku. Fabrik tersebut diselak ke tepi dan jarinya mula menggosok bahagian luar dengan sangat perlahan. Aku mula bergerak seperti cacing kepanasan. Ibu jarinya pula ditekan ke biji berahiku untuk beberapa kali sebelum menggosoknya dengan perlahan.

" D-Danial! " desahku.

Tangannya sekali lagi menggosok kelentitku dengan laju apabila aku mendedahkan namanya. Aku hanya mampu memejamkan mataku menahan nikmat yang diberikan olehnya. Selepas digosok beberapa kali, cairanku mula keluar menandakan aku klimaks.

Jarinya diangkat dan dihalakan ke arah mulutku. Aku hanya memerhatikannya sebelum jarinya disumbatkan ke dalam mulutku. Aku cuba untuk mengeluarkan jarinya namun dia semakin menolak lagi jarinya supaya berada di dalam mulutku. Dia tersenyum puas lalu menarik jarinya keluar sebelum menghisapnya di dalam mulutnya.

Bibirku dicium sekali lagi sebelum kepalanya dihalakan ke arah tempat berahiku. Lidahnya mula menjilat kelentitku lagi secara sircular motion. Aku hanya mampu mendesah. Tanganku cuba dilepaskan. Pehaku dilebarkan lagi olehnya. Lidahnya mula memuaskan bahagian berahiku itu. Aku menarik nafas lega apabila aku mula klimaks untuk kali kedua.

Dia mula menanggalkan bajunya sehingga berbogel. Ereksinya berdiri tegak. Aku hanya memandangnya malu lalu memalingkan wajah ke arah yang lain. Wajahku ditarik kembali sehingga bertatapan dengannya.

" Pandang muka abang bila kita, making love. " aku mula merona. Dia hanya tergelak kecil apabil melihat pipiku yang kian merah dari masa ke semasa.

Pehaku dilebarkan. Dia mula memposisikan ereksinya di permukaan biji berahiku lalu menggosoknya perlahan sebelum memasukkannya ke dalam tempat berahiku. Aku mengerutkan dahiku apabila ereksinya cuba masuk untuk kali yang kedua ke dalam tempat berahiku ini.

" Ergh. " aku mendesah kecil tatkala ereksinya sudah masuk sepenuhnya.

Dia berhenti sebentar lalu memandang wajahku dengan tatapan yang penuh kasih. Aku hanya memandangnya dengan tatapan yang sukar ditafsirkan. Tangannya menekup wajahku. Dia mula mendekatkan bibirnya ke arah bibirku. Entah kenapa tika dan saat ini aku dapat rasakan yang ada satu perasaan ganjil hadir di dalam diri ini. Perasaan apakah itu?

Pinggulnya digerakkan ke arah pinggulku. Reaksi aku adalah dengan menggerakkan pinggulku. Entah mengapa, aku tiba-tiba rasa ingin menggerakkannya. Danial pula sibuk mendesahkan perkataan cinta serta nikmat kepadaku. Tanpa aku sedari, tangan Danial sibuk melepaskan tanganku daripada gari. Tanganku mula memeluk tubuh Danial. Entah. Reaksi mendadak yang aku sendiri pun tidak jangka.

" Moan my name, Aira. " ucapnya sambil melajukan pinggulnya ke G-spot ku.

" D-Danial! " desahku untuk kesekian kali.

" Let's come together. " kata Danial. Aku hanya menanggukkan kepalaku.

Satu tekanan di pinggul dan akhirnya kami klimaks bersama-sama. Danial mengelap peluh di dahiku. Dia mengucup dahiku dan mengeluarkan ereksi dari tempat berahiku. Aku hanya merengek kecil apabila merasakan tempat berahiku kembali kosong. Tubuhku ditarik ke dalam pelukannya. Aku memeluk tubuhnya. Cuba untuk mencari kehangatan.

" Sleep tight, Sayang. "

Serentak itu, aku terus terlena di dalam bahtera mimpi.

Tapi, sebelum itu.

Aku tertanya.

Perasaan apakah yang hadir ketika itu?

Adakah itu petanda yang baik?

Ataupun sebaliknya?

Benarkah yang hati aku sudah berjaya mengkhianati aku?

Benarkah yang aku sudah memungkiri janji sendiri?

Dan, benarkah?

Benarkah aku sudah jatuh cinta dengan Danial Iskandar?

Si pembunuh serta penghancur hidup aku?

Benarkah?

****

Aku mencium dahinya. Aira Munirah. Gadis yang kudambakan selama ini. Tubuh kecilnya aku peluk dengan seeratnya seperti tidak mahu melepaskannya. Aku tersenyum kecil apabila teringatkan tentang tadi. Akhirnya, aku dapat menakluk tubuhnya.

Tapi, bagaimana dengan hatinya?

Wahai pembaca kesayangan, cara apakah yang perlu aku lakukan untuk menawan hati sekeras batu milik Aira Munirah si gadis cilik ini?

Sambil tersenyum, aku terus memejamkan mataku cuba mengikuti jejak langkahnya yang sudah lena di dalam bahtera mimpi.

****

A/N: Hye! For this part, I just betulkan typo. Me too malu to baca betul-betul untuk betulkan balik cuz i think im not betul rn 😂 Im so sorry. Kalau tak selesa, yall can skip okay! Tq and im sorry for the late re-update. 😭🌈

Btw, kalau you all bosan tunggu i update, bolehlah baca cerita baru I.😉

Payung | Taehyung BTS💙💚💛

If u all nak baca, u can baca and tolong vote and komen sekali eheks.😋

Well, apa-apapun, jangan lupa vote dan komen bab ini ya!😍

Lepaskan AkuWhere stories live. Discover now