Bab 34. [ Bacaan Dewasa ]

11.4K 217 62
                                    

Danial meletakkan tubuh mungil yang tidak bermaya itu di atas katil mereka. Luka di telapak kaki gadis itu ditilik. Dia dapat lihat darah kering bercampur dengan darah yang segar mengalir. Mungkin luka tersebut terbuka apabila gadis kecilnya itu cuba melarikan diri daripadanya tadi. Sedikit sebanyak dia berasa kesal apabila dia menjadi punca luka tersebut terbuka kembali. Tapi, jauh di lubuk hatinya dia gembira dan lega kerana gadisnya itu sudah kembali.

Dia terus mengusap kesan calar-balar yang ada di kedua-dua pergelangan dan di sepanjang lengannya. Sayang sekali kulit mulus gadisnya itu dicemari dengan kesan calar tersebut. Dia mengeluh. Seketika dia terfikir, macam mana gadis yang dicintainya itu boleh tidur di dalam hutan yang penuh dengan bahaya itu? Buktinya, baru satu hari dia cuba meninggalkan dirinya, sudah banyak kesan calar-balar yang menghinggapi dirinya. Syukurlah, gadisnya itu selamat.

Dia menyesal dengan semua perkara yang telah berlaku. Dia tak mahu gadis kecilnya itu terluka. Kenapa gadisnya itu tak pernah faham yang dia lakukan semua ini kerana dia mencintainya?

" Dosa besar apa yang abang dah buat sampai sayang asyik lari daripada abang? " gumamnya.

Dia mengalihkan rambut gadis kecilnya itu ke tepi. Tangannya mula mengusap-usap keseluruhan wajah mulus milik Aira. Bermula daripada dahi, hidung, pipi, dagu dan akhir sekali bibir mungil miliknya. Teringin sekali dia melihat Aira yang memulakan ciuman mereka dahulu. Hasratnya hanya satu, Aira mencintainya dengan tulus. Balasan yang akan Danial berikan adalah melayani Aira bagaikan puteri raja. Tapi, Aira memilih untuk menolaknya. Terasa perih di hatinya apabila gadis yang dicintainya itu tidak memiliki rasa yang sama sepertinya.

Dia terus tersenyum kecil sebelum mencium hidung Aira. Dia terus membersihkan darah yang memenuhi telapak kaki Aira itu. Dia membalut kaki Aira dengan pembalut selepas membersihkan kaki yang penuh dengan luka itu. Dia cuba membalut dengan selembut mungkin agar Aira tidak terbangun dari mimpi lena. Selepas dia membalut kaki Aira, dia terus mengambil besen yang berisi air dan kain bersih untuk mengelap tubuh Aira.

Baju kemeja miliknya yang dipakai oleh Aira itu dibuka dengan perlahan. Satu persatu butang dilepaskan sehingga menampakkan baju dalam milik Aira yang berwarna hitam. Entah kenapa dia langsung tidak bernafsu dengan tubuh Aira sekarang. Di fikirannya tika ini ialah dia hanya mahu cinta hatinya itu dibersihkan dari segala kotoran. Dia mengangkat sedikit tubuh Aira untuk melepaskan cangkuk baju dalam itu sehingga terlepas. Kini, dada milik Aira tidak terlapik dengan sehelai pakaian pun.

Seluar dan seluar dalam terus dilepaskan bersama. Kini, tubuh mulus milik Aira tersaji di hadapannya. Tipulah jika dia tidak tergoda dengan puncak dada yang kemerah-merahan itu. Ditambah pula dengan pusat berahi Aira yang seakan mahu disatukan dengan kejantanannya. Leher jenjang yang masih penuh dengan kesan cintanya itu sudah cukup menggoda nafsunya namun semua itu ditolak ke tepi. Dia mesti membersihkan tubuh Aira terlebih dahulu lalu membersihkan tubuhnya pula.

Dimulakan dari muka, lalu terus ke leher jenjang yang masih memiliki tanda cinta khusus miliknya itu. Sesekali dia mengucup tanda tersebut dengan penuh kasih sebelum mengelap dada Aira. Syaitan apa entah yang merasuk dirinya, dia tergoda untuk menyentuh puncak dada tersebut dengan mulutnya. Tanpa disedarinya, puncak dada itu kini dihisap dengan penuh kelembutan. Danial semakin terbuai dengan gelojak nafsu jantannya. Tangannya yang satu itu mengurut dada Aira secara teratur.

" Ngh. "

Desahan yang keluar dari bibir mungil itu menghentikan kegiatannya. Dia mengangkat wajahnya lalu mengucup bibir Aira singkat sebelum kembali membersihkan tubuh gadisnya itu.

****

Aku terus membuka mata. Aku mengedarkan pandangannya ke sekeliling sebelum mengeluh untuk yang kesekian kalinya. Aku akhirnya kembali semula di rumah ini. Rumah Danial.

Lepaskan AkuWhere stories live. Discover now