Bab 36

14.6K 314 163
                                    

" Berapa banyak kali abang nak cakap dekat sayang yang sayang takkan pernah dapat lari, huh? " cemuh Danial.

" T- tolong, b- berhenti. " rayu Aira sambil mengetap gigi.

Pandangannya mula kabur dengan air mata yang tidak pernah kering itu. Danial hanya mencemuh lalu menoreh tangannya menggunakan pisau lipat kesayangannya itu.

" Argh! L- lepas, s-sakit! Hiks hiks. " tangis Aira.

" Sepatutnya aku yang suruh kau berhenti Aira. Berhenti lari daripada aku!. " bentak Danial.

Dia langsung mengoyakkan kemeja putih yang dipasangkan untuk Aira tadi. Kemarahannya semakin membuak-buak apabil Aira sering kali tidak menghiraukan perasaanya dengan cuba melarikan diri. Jiwanya sakit.

" Aku kata jangan lari, tapi kau lari. Ini balasannya sial! "

Terus dia menancapkan pisau sayur-sayuran di bahagian belakang Aira dan melakukan sayatan yang panjang. Dia terus membaling pisau tersebut sebelum mencapai belati di atas meja. Aira yang tidak peka dengan apa yang akan dilakukan oleh Danial seterusnya hanya mampu menangis teresak-esak. Tubuhnya sakit menahan segala jenis seksaab yang telah dilakukan oleh Danial.

" Oh sayang, itu baru permulaan. " kata Danial dengan nada suara yang rendah dan seram.

" T- tolong, j- jangan. A- argh! " jerit Aira apabila merasakan dirinya seakan terbelah dua.

Danial melibas hujung belati itu ke permukaan belakang badan Aira yang telah disayatnya tadi. Aira meraung kesakitan kerana tidak dapat menahan rasa sakit yang bertambah-tambah. Danial yang tidak berpuas hati dengan keadaannya itu semakin ligat melibas tubuh gadis itu untuk mencipta satu tanda yang menunjukkan bahawa gadis itu kepunyaannya.

Tidak cukup dengan itu, dia terus mengambil pisau sayuran yang dilemparnya tadi sebelum menoreh perut mulus milik Aira. Belati miliknya terus dilibas ke arah luka yang baru diciptakan itu. Rintihan Aira semakin kuat sehingga mengganggu kosentrasi Danial. Danial terus menumbuk wajah Aira dengan kuat sehingga dia memuntahkan cairan darah. Kepala Aira semakin berat tetapi dia tidak mahu memejamkan matanya. Dia takut jika Danial membuat sesuatu yang teruk di luar jangkaannya.

Secara tiba-tiba, tangan Danial menelusur ke dalam paha Aria. Dia terus mencengkam alat sulit gadis itu dengan kuat sehingga dia merintih kesakitan. Danial yang melihat itu hanya mampu menyeringai. Dia terus melanjutkan aktivitinya dengan menggentel biji berahi gadis tersebut dengan perlahan.

Kepalanya didekatkan ke arah leher Aira untuk membuat tanda-tanda cinta milkinya. Dia mula mencumbu leher gadis itu dengan penuh ghairah. Aira hanya mampu menggigit bibir sambil mengalirkan air mata. Dia tidak mahu tertunduk terhadap godaan lelaki ini. Semakin lama, semakin cepat gentelan jarinya di biji berahi tersebut. Sesekali dia mencubitnya untuk mendengar desahan seksi milik Aira namun berhasil. Akhirnya, dia memasukkan jari tengah dan jari telunjuk ke dalam vagina milik Aira sambil menggentel biji berahinya dengan laju.

" Argh! " erangnya.

Danial yang mendengar itu hanya mampu tersenyum. Terus dia menarik jarinya keluar. Aira menghembus nafas dengan lega. Dia sudah tak sanggup lagi diseksa sebegini lagi. Dengan tidak semena-mena, dagunya dicengkam kuat oleh tangan kasar milik Danial. Rahangnya terasa sakit. Kadar pernafasannya berubah secara mendadak. Nafas semakin sukar untuk diambil. Mata Danial merenung tajam ke arah matanya sehingga membuatkan dia kaku.

" Ada aku cakap yang kau boleh mendesah, hm? " kata Danial dengan nada suara yang dingin.

Wajah Aira semakin pucat. Bibirnya bergetar. Mulutnya cuba menuturkan sesuatu namun tiada apa yang dapat diungkapkan olehnya. Dia terlampau takut dengan Danial. Dari nadanya itupun, Aira sudah tahu yang dia takkan terlepas daripada amukan si serigala yang satu ini.

Lepaskan AkuWhere stories live. Discover now