06 '

60.8K 2.9K 313
                                    

"Hello wawa! Tengah buat apa~ mengapa muncung begitu~ alalalalalalala ku sayang padamu~" kedengaran suara mummy Bella Najwa menyanyi riang, cuba untuk membuat anak gadisnya itu tersenyum. Dia pelik kerana sejak Bella Najwa pulang tadi, muka dia cemberut semacam sahaja.

"Anak mummy ni kenapa? Muka macam asam keping je.." soal mummy Bella Najwa.

"Ish mummy ni, ada pulak sama kan muka wawa yang lawa ni dengan asam keping.." makin bertambah cemberut wajahnya apabila disamakan dengan asam keping.

Air nescafe yang dibancuhnya tadi dihirup perlahan. Remote TV diambil dan ditekan channel 616. Terpaparlah cerita we are bare bears di kaca TV. Cerita yang mengisahkan tiga ekor beruang yang berjalan seperti manusia.

"Wawa taknak story ke kat mummy apa yang jadi kat rumah dato and datin tadi tu? " mummy Bella Najwa tetap tidak mengaku kalah. Dia akan tanya sampai lah anak gadisnya itu beritahu.

"Tak ada apa yang jadi pun lah mummy.. Wawa cuma letih je. " Bella Najwa bersuara. Mata masih tercacap pada kaca TV. Meskipun begitu, fikirannya sudah melayang ke lain. Dia teringat kejadian yang berlaku antara dia dan Edmund Carl.

"Kenapa awak masih tunggu kat depan pintu toilet ni? Awak intip saya eh? " Bella Najwa bersuara keras. Dia membalas pandangan mata Edmund Carl tajam.

"Aku just nak pastikan kau tak curi apa-apa barang dalam rumah ni je. Dan satu lagi, aku tak teringin langsung nak usha badan kau yang flat tu. Merosakkan mood je. " Edmund Carl membalas selamba sambil tersenyum sinis.

"Trash! " Bella Najwa menyumpah perlahan. Namun perkataan itu masih dapat didengar jelas oleh Edmund Carl.

"Kau kata apa ? " Edmund Carl menyoal. Tiba-tiba sahaja wajah dia bertukar bengis. Bella Najwa yang melihat itu pun menjadi gentar.

Edmund Carl melangkah beberapa tapak kehadapan membuatkan jarak dia dan Bella Najwa semakin dekat.

Bella Najwa tidak berganjak sedikit pun kerana dia pantang dicabar. Kepala gadis itu di dongakkan sedikit untuk menatap wajah Edmund Carl memandangkan ketinggian dia hanyalah separas bahu lelaki itu.

"I said u are trash. Have any problem with my statement? "  ujar Bella Najwa berani.

Berani betul gadis ini mencabar kesabaran Edmund Carl. Seandainya dia tahu dengan siapa dia berbicara sekarang ini, pasti dia akan menyesal kelak.

Edmund Carl yang mendengar kata-kata Bella Najwa mula mengetap bibir menahan amarah. Pantas sahaja tangan lelaki itu mencengkam leher Bella Najwa membuatkan gadis itu meronta-ronta.

"Watch your mouth girl. Don't cross my limit or you will regret later. "  Edmund Carl berbisik perlahan pada telinga Bella Najwa. Dapat dirasai deruan nafas lelaki itu pada leher Bella Najwa.

Selepas memberi amaran, lelaki itu meninggalkan Bella Najwa dan membuatkan gadis itu kelu tidak berkata. Bella Najwa memang tidak menyangka yang Edmund Carl akan bertindak sedemikian.

♚♚♚

Edmund Carl pov

"Papa faham tak Edmund taknak? Edmund ada life Edmund sendiri. Lagipun anak kesayangan papa yang sorang lagi tu kan ada. Suruh lah dia handle semua. " Aku berkata kasar. Kunci kereta yang berada di atas kabinet , aku ragut kasar.

Boleh gila lama-lama bila duduk rumah ini. Asyik soalan sama sahaja yang diajukan oleh papa.

"Bila nak kerja dengan syarikat papa?"

"Syarikat itu perlukan kamu sekarang.. "

"Kamu dah cukup besar untuk mengambil tahu mengenai syarikat itu.. "

See?

Asyik benda yang sama sahaja. Aku sudah bosan dengan semua itu. Lagi pula aku tiada minat untuk ambil tahu tentang kertas-kertas kerja yang tebal itu.

Aku lebih suka bermain dengan pistol. Kerana ia satu kepuasan buatku. Melihat darah yang mengalir dari tubuh seseorang bagaikan sebuah seni. Jeritan yang dilontarkan bagaikan sebuah lagu yang enak didengari. Bukankah ia satu kepuasan?

Tetapi sekarang, aku bagaikan tertarik untuk mencari kepuasan yang baru.

Kepuasan bersama si dia. Bella Najwa..

Gadis itu sememangnya mencabar kesabaran aku. Mulutnya yang lancang itu mahu sahaja aku gigit sehingga berdarah. Biar dia tahu langit itu tinggi atau rendah.

Dia sangat silap mencari gaduh dengan orang yang bernama.. Edmund Carl..

Sekali kau sudah masuk ke dalam dunia aku, kau tak akan pernah jumpa jalan untuk keluar.

Welcome to my world , Bella Najwa..

BAD MAFIA [COMPLETED] Where stories live. Discover now