16 '

55.7K 2.9K 350
                                    

"ARGHHHHHHH"

"LIPASSSSS!!! " Bella Najwa menjerit kuat selepas ternampak dua ekor lipas di dalam bilik itu. Habis tunggang langgang dia lari.

Suara jeritannya lebih kuat selepas lipas itu terbang ke arah nya.

"Sumpah babi kau lipas!! " Bella Najwa menangis apabila lipas itu hinggap di atas rambutnya. Sedaya upaya dia mengusir lipas itu, namun tidak berjaya. Mungkin lipas itu sesat disebalik rambut tebalnya.

"Hoi kau dah kenapa? Macam sawan je aku tengok. " Edmund Carl yang terkejut mendengar suara jeritan Bella Najwa itu segera turun untuk melihat keadaan gadis tersebut.

"Niii!!.... " Bella Najwa menunjukkan jari ke arah rambutnya.

"Kenapa dengan rambut kau? " Edmund Carl masih lagi pelik dengan gadis itu. Menangis then tunjuk rambut.. Dahekk?

Edmund Carl menghampiri Bella Najwa dan menyelak rambut gadis itu perlahan.

"HAHAHAHAHAHAHA weh macam mana boleh ada lipas dalam rambut kau? Kau ternak dia ke? HAHAHAHA" Edmund Carl gelak sepuasnya bila dia terjumpa lipas disebalik rambut lebat gadis itu. Lipas yang ada disebalik rambut Bella Najwa tadi kini berada di tangannya.

"Kau takut lipas ke? " lipas yang berada ditangannya itu cuba di dekatkan dengan Bella Najwa.

"Arghhhhh!! " Sekali lagi Bella Najwa menjerit. Tetapi bukan kerana lipas itu.

"Kenapa awak tak pakai baju?!!!! " Bella Najwa menutup matanya sambil tubuh membelakangi Edmund Carl yang hanya mengenakan tuala sekerat pinggang itu.

Lelaki itu tersenyum sinis.

"Bukan ni ke yang kau tunggu? " Edmund Carl menghampiri Bella Najwa yang membelakanginya saat itu. Dagunya diletakkan diatas bahu gadis itu.

"U like it right? " Edmund carl bersuara lembut ditelinga Bella Najwa sehingga kedengaran jelas deruan nafas lelaki itu.

Tidak tahan dengan situasi yang menghairahkan itu, bella najwa terus menyigung perut Edmund Carl dan menjarakkan diri dari lelaki itu.

"Auchhh sakit sangat. " Edmund carl bersuara mengejek. Badan sado, takkan la kena singgung sikit sakit kan.

"Saya bagi sakit betul-betul satgi baru tau! " Bella Najwa mendengus geram. Kaki segera melangkah kedalam bilik stor tersebut untuk mengambil penyapu dan batang mop.

"Apa sangat la perempuan lemah macam kau ni boleh buat? Haha" Edmund Carl masih lagi mengejek.

Tidak tahan dengan perangai  Edmund Carl, Bella Najwa terus mengacu batang mop yang berada ditangannya kearah lelaki tersebut.

Maka terjadilah aksi serang menyerang di ruang tamu tersebut.

"Hoi terlondeh towel aku satgi! " Edmund Carl bersuara kuat apabila Bella Najwa cuba untuk memukul lelaki itu dengan batang mop.

"Look like i care? " Bella Najwa kembali menyambung aksinya tadi.

Edmund Carl sedaya upaya menjaga lilitan tuala di pinggangnya supaya tidak terbuka. Dasar punya perempuan. Tadi menjerit sangat. Sekarang macam terlebih suka je.

♣♣♣

Edmund Carl pov

"Jom tengok movie dengan aku. " aku mengajak gadis itu. Mukanya sedikit blur apabila mendengar ajakkan aku.

"Ada Cinema ke kat dalam hutan ni? " dia menyoal. Erm lembap jugak perempuan ni. Kadang-kadang aku macam tak percaya yang dia seorang doktor.

Tanpa menjawab soalan gadis itu, aku terus menarik tangannya menuju ke ruang tamu. Btw ruang tamu ni dah selamat dibersihkan.. Oleh aku -_-

Nak harap tenaga batin perempuan ni, sampai ke esok lah berhabuk jawabnya.

"Kau suka tengok movie genre apa? " aku menyoal sambil tangan memasang pendrive pada TV.

"Horror. " dia yang berada dia atas sofa itu menjawab. Caihh, dengan lipas pun takut, ada hati nak tengok cerita horror.

Tanpa cakap banyak, aku terus memasang movie horror yang bertajuk "truth or dare" . Lampu diruang tamu itu ditutup bagi menambahkan lagi suasana seram. Yang ada sekarang ini hanyalah samaran cahaya dari lampu luar.

Setelah selesai, aku mengambil tempat disebelah gadis itu. Tidak terlalu rapat dan juga tidak terlalu jauh. Masih ada jarak diantara kami. Slow down man. Follow the step.

Setelah setengah jam movie itu ditayangkan, aku menoleh kearah gadis itu untuk melihat sama ada dia takut or tak tengok cerita ni.

Wait. is she sleeping? Hm, dia yang beria nak tengok tadi, last² dia tinggal aku sorang.

Wajah gadis itu aku pandang lama. She's look so damn good. Dengan rambutnya yang panjang, dengan bibirnya yang merah, dengan bulu matanya yang lentik. Dia mencabar keimanan aku.

Hm should we sleep together baby girl?

Hm should we sleep together baby girl?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yeah, i think we should.. Goodnight baby girl.










Sorry guys sebab banyak ni je sis mampu tulis for this chap. Ni pun nak tulis terpaksa tunggu pukul 2 pagi sebab time sekarang baru sis free 😭

Btw esok sis ada quiz for sub marketing and business math, pray for me guys :') rip my eyes sebab pukul 3 am pun still tak tido lagi ni 😂

And, don't forget to tap this button 🌟

I love you 3000!!💓

BAD MAFIA [COMPLETED] Where stories live. Discover now