10 '

59.6K 2.8K 240
                                    

"Yes i can.."

"But u have to be my slave first.. "

Pangg!!!

Satu tamparan sulung hinggap di pipi kanan Edmund Carl.

Bella Najwa menolak kuat tubuh Edmund Carl membuatkan lelaki itu terundur sedikit ke belakang.

"Walau terdesak mana pun aku, aku takkan sesekali jual maruah aku! " Bella Najwa meninggikan suaranya. Tahap kesabaran gadis itu sudah habis. Dia menyesal merayu kepada lelaki itu tadi.

Edmund Carl tersenyum sinis dan seketika dia ketawa kuat. Tubuh Bella Najwa di hampirinya.

"First time aku jumpa doktor bodoh macam kau ni."

"Dah la bodoh, dirty mind pulak tu. "

"Ada aku kata sex slave? Aku just kata slave je kan? Ni mesti kes tengok porn banyak sangat. " ujar Edmund Carl sambil merenung tajam kedalam mata Bella Najwa. Sudah la gadis itu menampar nya tadi. Belum pernah ada sesiapa yang memperlakukan dia sebegitu.

But..

She's different..

Dan dia memang betul-betul cari pasal dengan lelaki singa tu.

"Still i don't want. I'm not that desperate dude! " ujar Bella Najwa tanpa rasa bersalah dan terus berlalu pergi.

"Okay let's wait and see. Aku pasti kau akan melutut merayu kat aku!! " jerit Edmund Carl kuat memandangkan langkah Bella Najwa sudah jauh darinya.

"Bitches! " Edmund Carl menyumpah perlahan.

♣♣♣

"Bella Najwa please explain to me what has you done ? " suara mummy agak tegas di pendengaran telinga aku.

Sudah lah sakit kepala tak habis lagi. Ni nak kena siasat dengan inspektor garang ni pulak. Fuhhh stress nya hidup.

"Mummy.... " haih baru satu perkataan, tapi air mata dah bergenang. Sungguh aku tak kuat nak bagitahu mummy semua perkara ini. Aku tak mahu hati tuanya risau. Tapi, bila di desak sebegini, aku terpaksa...

"Wawa dah cuba sehabis baik mummy, tapi..... " air mata tidak dapat dibendung lagi. Terus tubuh genit mummy aku rangkul dan menangis sepuas puasnya didalam dakapannya. Pelukkan hangat mummy... Aku tidak tahu bagaimana mahu teruskan hidup jika tiada dia.

Aku becerita sambil menghamburkan tangisan. Bercakap pun sekejap betul sekejap tak. Macam budak 2 tahun yang baru boleh nak bercakap je gayanya.

"Wawa.. Niat wawa tu tak salah. Cuma cara wawa tu je yang tak berapa nak betul sayang. Lain kali jangan buat tindakkan terburu buru. "

"Takpelah , perkara dah lepas. Sekarang kita fikir cara nak selesaikan masalah ni ye.. "

Suara lembut mummy sedikit sebanyak menenangkan hati aku.

"Thankyou mummy. " aku mengucup pipi tuanya seraya membawa diri kedalam bilik tidur.

Aku perlukan rehat. Rasanya sudah banyak air mata aku habis untuk hari ini. Aku ingin tidur.  Kalau boleh tidur buat selama-lamanya kerana mimpi aku ketika tidur itu lebih indah berbanding dunia realiti. Dunia yang sebenar ini terlalu kejam buat diriku. Aku rasa.. Aku tak mampu..

♣♣♣

Bangg!!

Bunyi pistol kuat kedengaran dilorong gelap itu. Sekali peluru dilepaskan, pasti nyawa hilang dikandung badan. Dia penembak yang tepat. Tiada siapa pernah terlepas jika sudah dijadikan sasarannya.

Ya , dia Edmund Carl.

Tubuh yang sudah ditembaknya tadi itu dihampiri. Kelihatan mangsanya sudah mati selepas ditembak tepat di bahagian jantung.

Perut lelaki itu dipijak kuat oleh Edmund Carl. Tidak cukup dengan itu, dipenggal pula kepala lelaki itu dengan samurai panjang. Bangkai kepala lelaki itu ditendangnya kuat seperti bola.

Tidak seperti malam malam yang lain, Edmund Carl menjadi sangat kejam malam ini. Anak buahnya yang melihat pun menjadi takut dengan kelakuan Edmund Carl malam ini. Lelaki itu, dia seperti melepaskan amarahnya.

"Aku nak kau settle bangkai bangsat ni. Jangan tinggal sikit pun kesan. Faham?!! " Edmund Carl mengarahkan kepada dua anak buahnya yang berada bersama dia ketika itu.

"Fa-faham boss. " anak buahnya yang pertama itu menjawab sambil tergagap gagap kerana terlalu takut melihat muka bengis Edmund Carl.

Edmund Carl melangkahkan kaki ke keretanya. Kereta itu dipandu laju diatas jalan raya. Habis semua lampu isyarat merah dilanggarnya. Apa yang buat lelaki itu sangat marah?

Sudah pastinya kerana gadis itu. Bella Najwa. Nama yang amat dibenci Edmund Carl ketika ini. Gadis itu seperti sudah menggali kuburnya sendiri sekarang ini.

Kereta sudah sampai ke destinasi yang ingin ditujunya. Kaki mengorak langkah ke satu tempat yang digelar blood town oleh para-para mafia.

Tempat itu sangat terkenal dengan mafia-mafia yang handal. Lokasi yang agak tersorok itu membuatkan polis susah untuk mengesan mereka.

"Wassup bro! Mimpi apa kau datang sini? " ucap seorang lelaki yang bernama fayyadh.

Fayyadh merupakan sahabat rapat Edmund Carl. Wajah lelaki itu tidak kurang kacaknya seperti Edmund Carl. Matanya yang bewarna biru itu dapat memukau sesiapa sahaja yang melihat lelaki itu. Tetapi jangan terpedaya, kerana dia juga mafia kejam seperti yang lainnya. Malah dia boleh jadi lebih kejam dari Edmund Carl.

"Aku nak mintak tolong kau sikit bro.. " Edmund Carl bersuara. Segelas wain yang berperisa Cabernet Sauvignon di minumnya rakus.

"Haha macam ni la kawan, susah baru cari.. " Fayyadh memerli sambil menjeling ke arah Edmund Carl.

"Babi" Edmund Carl berdesis.

"Hehe, gurau laa bro. Koyak habis abang kita malam ni. " Fayyadh cuba menceriakan keadaan kembali. Tetapi Edmund Carl tetap dengan muka ketatnya.

Fayyadh sedikit pelik kerana jarang jarang Edmund Carl buat muka ketat begitu ketika bersama dengannya. Ini pasti lelaki itu ada masalah serius.

"Haa kau nak mintak tolong apa tadi ?" soal Fayyadh apabila melihat Edmund Carl hanya berdiam diri.

"Aku nak kau kidnap sorang perempuan ni jap.. Boleh tak? " ujar Edmund Carl sambil menunjuk gambar perempuan yang dimaksudkannya itu.

"HAHAHAHAHAHAHA SEJAK BILA TASTE KAU ORANG TUA NI HANATTTT?!! HAHAHAHAHA" Fayyadh gelak sepuas puasnya selepas melihat gambar yang ditunjukan Edmund Carl.

"Babi..."

Sorry readers 😭 sebab harini baru boleh nak update chapter 10 😭 I'm so busy with my college life lately 😭 inshallah lepas ni sis akan consistent update 1 chap for every week ♥ Thankyou jugak sebab sudi support cerita mengarut sis ni 😭 tak sangka boleh cecah angka K. Thank you so muchhh!  I love you readers ✨

BAD MAFIA [COMPLETED] Where stories live. Discover now