36 '

52.1K 2.2K 101
                                    

'Aku dekat mana ni? '

Kepala aku rasa pening sangat, badan aku pon seluruhnya sakit. Aku dapat rasa ada deruan nafas di sebelah telinga kiri aku. Kepala ku pusing perlahan-lahan ke arah itu.

Mataku membulat bila ada tubuh seorang lelaki disebelah aku. Wajahnya disorok di ceruk leherku menjadikan aku tidak dapat melihat wajahnya. Aku mengangkat sedikit kain selimut yang menutupi tubuh.

Tiada seurat benang... Jelas kelihatan lengan sasa lelaki itu memeluk pinggang aku. Ya Allah apa yang aku buat ni.. Serta merta air mata bergenang.

Aku tidak membuang masa, perlahan-lahan aku menolak tangan kanan lelaki itu ketepi. Tangannya yang berotot menyusahkan pergerakan aku. Bila sudah teralih, lelaki itu terus baring menelentang.

Edmund Carl..

Aku menahan mata aku dari semakin basah. Wajah lelaki itu aku tatap penuh benci sebelum memori semalam datang menjengah. Kepala aku rasa perit bila aku cuba untuk mengingat dengan jelas perkara semalam.

Apa yang aku ingat, aku dan lelaki ini tidur bersama tanpa pakaian sopan yang menutupi melainkan selimut tebal ini. Aku mengetap bibir kuat bila terasa cadar di bawah punggung aku basah.

Aku perlu dan mesti keluar dari sini. Namun baru sahaja berdiri aku sudah merintih sakit. Celah kelangkang aku sangat pedih dan rasa ngilu. Aku gigit bibir menahan sakit dan cuba melangkah perlahan-lahan.

Dengan keadaan yang berbogel, aku megutip pakaian aku yang berterabur di lantai. Tika ingin menyarung seluar, aku perasan ada darah kering yang melekat di celah paha. Kali ini esakan aku semakin jelas.

Baju dan seluar aku sarung secepat mungkin. Pakaian aku sudah terkoyak teruk mungkin sebab kejadian semalam.

"Bella Najwa.. "

Serta-merta pergerakan aku terhenti. Di pusing kepala ke belakang.

Edmund Carl sudah berdiri tegak di hadapan aku dengan tuala yang dililit separas pinggang.

Aku tidak tahu nak bagi reaksi apa. Otak aku tiba-tiba kosong. Rambut serabut lelaki itu... Membuatkan aku teringat akan perkara semalam. Walaupun tidak ingat sepenuhnya, tetapi jelas-jelas dia sudah meragut dara aku. Serentak itu muka aku menjadi pucat.

"Sa--saya nak balik. "

"Bagi aku ubatkan kau dulu. "

Suara garau dia membuatkan aku terdiam. Aku takut, takut yang amat sangat. Tiada rasa nak memarahi atau nak melawan dia, cuma suara aku menjadi terketar.

"Tak.. Tak payah, saya cuma nak balik."

"Jangan degil Najwa. "

Aku terjerit kecil bila dia mencempung tubuh aku dan di bawa masuk ke dalam bilik air. Tubuh aku didudukkan di atas batu marmar di singki besar. Badan disandarkan pada dinding.

Dia cuba untuk melondehkan seluar aku namun tangan sasa itu cepat aku tahan.

"Ja--jangan.. "

"Shhh, i just want to clean it.. Open it up." Edmund Carl mengambil satu tuala kecil dan di basahkannya, kemudian dia menarik seluar aku kebawah.

Aku tak mampu melawan bila dia sudah berkeras. Dengan hati yang tak rela, aku membiarkan dia membersihkannya.

Pergerakan Edmund Carl sangat berhati-hati. Dia membersihkan sisa darah di celahan kelangkang aku dengan perlahan-lahan. Kemudian dia mengambil satu cream untuk disapukan di bahagian itu.

"Taknak." Aku cuba menolak kerana terlalu malu.

Dia hanya memandang wajah aku dengan senyuman. "Relax dear, this cream will take away your pain. Trust me ok. "

BAD MAFIA [COMPLETED] Where stories live. Discover now