BAB 3

450 50 0
                                    


Yun Luofeng tidak menyangka bahawa ketika dia secara tidak sengaja mengambil Kod Tuan Perubatan, itu akan memberikan banyak faedah kepadanya!

"Bilakah saya dapat berkultivatif?" dia bertanya setelah berfikir sebentar.

Jelas, pada masa ini, berkultivatif adalah perkara yang paling penting.

"Master, saya ada resepi di sini. Sekiranya anda menggunakan ramuan ini dan berendam di dalamnya selama lima hari berturut-turut,selepas itu saya akan memberi anda kaedah penanaman yang anda perlukan. " Sampai pada tahap ini, si kecil berhenti sejenak dan kemudian menyambung, "Mandi ubat ini untuk membantu anda menjalani latihan fizikal, jadi tidak kira betapa menyakitkan, anda harus bertahan. Selepas lima hari, anda boleh mula berkultivatif; malangnya, sekiranya ada ramuan rohani, anda tidak perlu menderita kesakitan selama lima hari - hanya satu hari sudah cukupi. Tetapi dengan kekuatan anda sekarang, anda harus menghabiskan tiga bulan untuk menanam tanaman rohani, jadi masa yang diperlukan sangat lama untuk anda. "

Dalam keadaan ini, jika ramuan itu ditanam ke dalam ruang perubatan rohani, masa yang diperlukan adalah tiga bulan untuk disemai menjadi ramuan rohani. Apa yang dia pilih adalah pilihan kedua terbaik.

"Saya faham," Yun Luofeng mengambil resepi yang diberikan kepadanya oleh budak kecil itu. "Oh, betul, kamu belum memberitahuku siapa namamu?"

Wajah Xiao Mo memiliki senyuman yang cerah, dengan suara lembut, dia menjawab, "Master, saya dipanggil Xiao Mo; jangan lupa nama saya ya. "

Setelah menyimpan resepi itu, Yun Luofeng mengangkat kepalanya untuk melihat Xiao Mo. Tiba-tiba, senyuman indah budak lelaki itu memasuki pandangannya, membuatnya tidak dapat menahan tangannya dari mencubit wajah lelaki kecil itu. Bibirnya melengkung menjadi senyuman jahat.

"Xiao Mo, saya sudah lama berada di sini; akan sangat mudah orang perasan kehilangan saya. Tetapi saya tidak tahu bagaimana hendak pergi? "

Tapak tangan gadis itu terasa hangat, sehingga pipi budak itu menjadi merah. Setelah mendengar kata-kata gadis itu, dia menggigit bibir, dia memandangnya dengan mata berair.

"Master, anda akan segera pergi? Saya baru dapat berjuma dengan anda, dan tidak ada yang akan mengetahui keberadaan anda sekarang. Apabila anda datang ke tempat ini, di mata orang luar, anda kelihatan seperti sedang tidur. Tidak ada yang akan menyangka anda berada dalam Dunia Kod Tuan Perubatan. "

Yun Luofeng terdiam lama sebelum perlahan-lahan berkata: "Kalau begitu bolehkah kamu meninggalkan Dunia Kod Tuan Perubatan ini?"

Xiao Mo menggelengkan kepalanya, matanya penuh dengan kesepian.

"Master, saya bukan manusia, juga bukan makhluk rohani. Roh saya dilahirkan kerana Kod Tuan Perubatan, saya tidak wujud di dunia. Namun, tunggu sehingga kekuatan Master menjadi sangat kuat. Kemudian saya dapat meninggalkan dunia Kod Tuan Perubatan buat sementara waktu dan muncul di tepi anda. Tetapi saya tidak boleh berada lebih dari 100 meter dari anda. "


"Xiao Mo, ini adalah pertanyaan terakhir saya untuk mu: mengapa kamu memilih saya?"

Orang Huaxia berjumlah puluhan juta, dia tidak memahami — mengapa akhirnya Kod Tuan Perubatan memilihnya?

"Saya juga tidak tahu mengapa." Mata Xiao Mo menunjukkan sentuhan keraguan. "Mungkin kerana anda memilih saya terlebih dahulu; jika tidak kerana anda, saya masih akan dibuang ke suatu tempat di perpustakaan itu, mungkin, inilah sebab saya memilih anda ... "

...

Ketika Yun Luofeng meninggalkan tempat itu, dia mendapati dirinya terbaring di atas katil. Lengannya memegang sebuah buku, yang tertulis di atas tiga perkataan yang mengagumkan: Kod Tuan Perubatan. Ini juga membuktikan semua yang berlaku sebelum ini bukan mimpi.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now