BAB 30

522 67 2
                                    

"Kamu ..." Mu Xingchou sangat marah sehingga dia tidak dapat mengatakan-kata dan tanpa sedar Gao Tu. Setelah melihat bahawa Gao Tu menutup matanya sepanjang masa dan tidak memperhatikan pertikaian mereka, hatinya jatuh putus asa sedikit demi sedikit.

"Yun Luofeng," Mu Wushuang menekan rasa dari hatinya dan menatap. Kecuali ... Saya harap anda tidak akan menyesal dengan peristiwa hari ini! "

Di Longyuan, jika bukan kerana dia mendapat perlindungan keluarga kerajaan, dia berbeza tandingan Keluarga Yun!

Masalahnya tidak lain adalah kenyataan bahawa Keluarga Yun berbeza yang tidak dapat diatasi seperti Yun Luo! Selagi Yun Luo tidak mati, dia tidak ada cara untuk menghancurkan Yun Luofeng.

Setiap kali Mu Wushuang memerlukan keterampilan perubatan Yun Luofeng, seolah-olah olahan cakar menggaru hatinya tanpa ampun, pakai sangat terkilan! Masalah dia tidak membunuhnya, dia tidak akan lama sepanjang hidupnya!

"Hebat, aku akan menunggu ketibaan mu di gerbang kota esok." Setelah mengucapkan kata-kata ini, Yun Luofeng dengan malas meregangkan dan bergerak di bahunya sambil sudut bibirnya terangkat tinggi. "Yun Xiao, mari pulang."

Setelah mengatakan ini, dia membuka-lahan menoleh dan menuju ke luar dewan utama.

Sinar matahari menyinari jubah putih salji gadis itu, menyerlahkan keindahannya.

Yun Xiao mirip seperti penjaga yang setia, melihat dan berdiri di samping Yun Luofeng selama ini. Wajah lelaki itu selalu tanpa ekspresi tunggal dan sejuk, seolah-olah tidak ada yang boleh menakutkannya.

"Hoho," Penatua Ning tergelak kecil dan dengan penuh perhatian melihat tubuh dua badan yang berangkat pergi kompilasi dia dengan jelas menunjukkan, "Saya ingin tahu dari mana Yun'yatou mendapat keberuntungan untuk memilih lelaki seperti ini. Jeneral Yun, Keluarga Yun mu sangat diberkati kali ini, haha. "

Setelah ketawa terbahak-bahak dua kali, dia menuju ke dewan utama, hanya meninggalkan Yun Luo yang bingung 

****

Sejak peristiwa di dewan utama tersebar, reputasi Yun Luofeng tiba-tiba terkenal di seluruh Kerajaan Longyuan.

Ini dapat digambarkan dengan lima cara: Menjadi terkenal dengan satu perlakuan!

Semua orang yang pernah mengejek dan mengejeknya segera mengubah sikap mereka, gatal untuk melutut dan menjilat kakinya.


Jadi, jika Yun Luofeng tidak dapat kultivasi? Dia seorang doktor yang hebat! Dengan adanya reputasi doktornya yang hebat, ada banyak orang kuat yang ingin menggunakannya! Dia pada masa boleh melakukan perjalanan tanpa halangan di benua itu.

Waktu Yun Luofeng selamatkan Penatua Ning di Sungai Qin pada hari itu, masih banyak orang yang bersikap skeptikal! Namun, sekarang begitu banyak menteri besar dari istana menuju ke Estate Jeneral Yun untuk menolongnya, kegembiraan yang dibawa Yun Luofeng kepada mereka dapat dibayangkan.

Pada masa ini, di luar kota gerbang Kota Kekaisaran, Mu Xingchou dan Mu Wushuang dari Perdana Menteri Estate kedua-duanya berdiri di pintu gerbang dalam keadaan menyesal dengan ekspresi yang sangat malu.

Sekumpulan pengawal berdiri di belakang mereka seperti gunung yang tidak bergerak, tidak membiarkan mereka ada ruang untuk melarikan diri, jadi duo ini hanya dapat melihat semua orang yang terpana atau mengejutkan.

"Semua orang," Yun Luofeng menyapu matanya pada pasangan yang berdiri canggung itu sebelum menoleh ke orang-orang yang berdiri dalam lingkaran dan memerhatikan, dan wajahnya yang cantik tanpa rasa malu itu sombong dan sejuk. "Saya pasti dan semua tahu mengenai apa yang berlaku di Kawasan Jeneral kami 10 tahun yang lalu."

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now