BAB 24

420 42 0
                                    

"Lin Xiao, saya akan menyenaraikan bil, dan kemudian Anda dapat membawanya ke Istana Kekaisaran dan membuat Jing Lin memberikan ganti rugi mengikut kerosakan! Sekiranya saya tidak membuatnya kehilangan harta benda, nama saya bukan Rong! " Mata Penatua Rong berapi-api ketika dia berkata.

Penatua Ning tidak menggeleng. "Saya berfikir anda marah seperti orang gila disebabkan oleh Jing Lin; Saya tidak menyangka anda sebenarnya akan menggunakan taktik seperti ini untuk menggali lubang untuknya! Dengan tekanan dari Pavilion Perubatan, Jing Lin tidak akan berani tidak memberi ganti rugi. "

"Huh!" Penatua Rong sakit hati. "Siapa yang membiarkan Jing Lin, jahanam tua, membuat Yun'yatou marah! Bagaimana pula saya tidak boleh membuatnya memuntahkan darah? Sekarang kamu sebarkan berita ini, Medical Pavilion akan bertanggungjawab atas segala-galanya, jadi Jing Lin tidak akan berani melakukan apa-apa kepada kamu! Tetapi jika saya mengetahui bahawa kamu menolong Jing Lin, jangan salahkan Medical Pavilion kerana tidak belas kasihan! "

Cahaya yang kuat melintas di mata Penatua Rong, dan suaranya dingin dan suram!

"Datuk," Ning Xin menghulur lengannya untuk membantu Penatua Ning dan berkata dengan ekspresi tersenyum, "dengan Penatua Rong yang membalas dendam untuk Cik Yun,itu dapat dipastikan. Tetapi Jing Lin benar-benar membawa bencana pada dirinya sendiri! "

Penatua Ning tersenyum kecut sambil berkata, "Xiner, kamu betul. Dengan Penatua Rong menjaganya, siapa yang masih memerlukan lelaki tua ini? Dia hanyalah seorang doktor kerajaan klan kekaisaran, sekiranya itu saya, maka itu benar-benar terlalu tinggi diri. "

Ketika dia mengucapkan kalimat terakhir, penampilan Penatua Ning yang biasanya acuh tak acuh terlihat angkuh.

Sebagai ketua keluarga Keluarga Ning, secara semula jadi dia berhak untuk sombong! Perkara ini tidak dapat dipertikaikan!

...

Kediaman Yun

Sejak Yun Luofeng dibawa kembali oleh Yun Xiao, seluruh kediaman Yun bergolak! Qingyan terburu-buru mengirim seseorang untuk memberitahu Yun Luo, dan kemudian mengikuti Yun Xiao ke belakang gunung.

Namun, tanpa menunggu Qingyan melangkah masuk ke dalam kamar, pintu bilik itu tertutup rapat dengan hempasan, hampir melukai hidung kecil Qingyan.

Dia berdiri di luar pintu dengan wajah penuh kebencian dan bergumam, "Sekarang Cik lebih ke  Yun Xiao, dia tidak lagi memerlukan pelayan ini. Cik menghargai kekasih berbanding rakan yang diharapkan. Lupakan saja, saya lebih baik menunggu Jeneral kembali. "

...

Di dalam bilik, Yun Luofeng memerhatikan lelaki yang berdiri di pintu masuk, dengan erat mengait keningnya. "Yun Xiao, awak pergi juga."

Yun Xiao tidak bergerak, matanya yang dingin terus memerhatikan wajah wanita muda itu yang agak pucat.

"Sebelumnya ... adakah kamu dengan paksa menaikkan kekuatanmu?"

Yun Luofeng menutup matanya dengan lemah.

Kekuatannya hanya pada pemupuk semangat peringkat awal-peringkat pertengahan, tetapi Jing Lin berada di peringkat menengah rendah. Mereka mempunyai perbezaan dua peringkat keseluruhan antara mereka! Sebab mengapa Yun Luofeng dapat memukulnya ketika dia tetap tidak bergerak adalah kerana kekuatan Kod Master yang dia pinjam untuk meningkatkan kekuatan spiritualnya secara paksa!


Oleh itu, dia dapat menggunakan semangat untuk menyerang Jing Lin, menyebabkan dia kehilangan kewarasan untuk waktu yang singkat.

Sudah tentu, kaedah ini mempunyai akibat yang tidak ringan dan tidak berat. Akibatnya adalah ketika kekuatan semangat Yun Luofeng kembali ke keadaan asalnya, itu akan menjadikan semangatnya sangat lemah! Oleh itu, dia harus meminta Yun Xiao membawanya kembali.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now