BAB 39

362 34 6
                                    

Makanannya ... telah dibazirkan begitu sahaja!

Ini semua kerana wanita itu! Sekiranya dia tidak menyemburkan air liurnya ke piring, tuannya tidak akan menghancurkan meja makanan, dan dia tidak perlu mengeluarkan air liur sambil melihat makanan sedap di lantai...

Lin Ruobai menelan air liur setitis dan matanya yang terang melebar dan menatap tajam ke arah Ling Yao.

"Gadis busuk, kamu sebenarnya berani menggunakan ungkapan seperti itu untuk memandangku!"

Hati Ling Yao masih agak takut terhadap Yun Luofeng, kerana apa yang berlaku pada hari itu di Kerajaan Longyuan adalah mimpi buruk sepanjang hayatnya! Tetapi gadis kecil ini berani menatapnya dengan ekspresi seperti itu. Adakah dia begitu mudah dibuli?

Lin Ruobai menahan kemarahan dalamannya yang panik dan menoleh ke arah Yun Luofeng untuk bertanya, "Tuan, bolehkah saya memukulnya?"

"Ketika kamu berada di samping saya, kamu boleh memukul siapa sahaja yang kamu mahukan. Tidak perlu bertanya kepada saya. "

Sekiranya Lin Jingfeng mendengar kata-kata Yun Luofeng, bahkan hatinya mungkin akan menjadi dingin. Lagipun, Lin Ruobai dipandang sebagai syaitan dalam keluarganya, dan tidak ada akhirnya dia menimbulkan masalah. Dia pada awalnya berharap agar Yun Luofeng mendisiplinkan gadis nakal ini, tetapi siapa yang tahu,  seorang yang nakal bertemu dengan seseorang yang lebih nakal darinya, jadi apa kebaikan yang mungkin daripada pertembungan ini?

Mata Lin Ruobai langsung bersinar dan senyuman beransur-ansur melengkung dari sudut bibirnya. Dia mengepalkan penumbuknya dengan kuat sehingga terdengar bunyi patah tulang.

"Seorang gadis celaka yang tanpa sedar muncul dari beberapa gunung backwood berani untuk tidak sopan di hadapan saya?" Ling Yao tersenyum dingin dengan ekspresi penghinaan di wajahnya. "Jangan beritahu saya bahawa ibu bapa mu tidak pernah mengajar mu bahawa apabila kamu bertemu dengan seseorang yang lebih kuat, kamu mesti tunduk di hadapan mereka?"

Oleh kerana Yun Luofeng berasal dari Kerajaan Longyuan, gadis nakal ini juga harus menjadi anak perempuan bangsawan dari dunia sekular. Tidak kira seberapa tinggi statusnya dalam dunia sekular, dia harus tunduk di hadapan orang lain di kawasan ini!

"Pa!"


Tiba-tiba, bayangan putih seperti hembusan angin melintas lalu mencapai Ling Yao dengan pantas. Dengan suara memukul, tamparan tapak tangan yang mendarat di pipi kiri Ling Yao dan ia menjadi meradang. Mungkin dia tidak menyangka bahawa Lin Ruobai akan benar-benar menamparnya, sambil menatap kosong seketika. Hanya beberapa lama kemudian, dia tiba-tiba pulih kembali tersedar dan kemarahannya melonjak dengan kasar di matanya. Dia menyerngai taringnya dan mengacungkan kukunya dan menerkam Lin Ruobai.

"Gadis busuk, kamu berani memukul saya, kamu sebenarnya berani memukul saya!"

Melihat Ling Yao meluru ke arahnya, Lin Ruobai mendongakkan kepalanya tinggi dan wajahnya yang salju putih itu tersenyum senyum di atasnya. "Aku sudah memukulmu, tapi apa yang dapat kamu lakukan padaku?"


Siapa yang meminta wanita ini mengganggu tuannya? Orang-orang yang mengutuk tuannya harus mati. Selebihnya, seluruh Domain Roh ini adalah milik keluarganya, jadi bagaimana dia akan takut dengan Keluarga Ling?

"Pelacur, pergi dan mati!"

Ekspresi Ling Yao jahat dan aura di tubuhnya keluar, ketika pedang tajam tanpa sedar muncul di tangannya ketika dia meluru ke arah Lin Ruobai dengan sekuat tenaga.

Yun Luofeng sedikit mengecilkan pandangannya dan kilatan berbahaya melintas seketika. Namun, dia tidak mengambil tindakan apa pun, sebaliknya berdiri diam di sebelah Lin Ruobai dan menunggu untuk melihat apa yang akan terjadi. Dia ingin mengetahui kekuatan sebenar Lin Ruobai!

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Där berättelser lever. Upptäck nu