BAB 43

451 42 8
                                    

Fourth Elder cukup senang mendengar kata-katanya dan tersenyum gembira. Gadis ini hanya seorang penanam semangat tingkat bumi, dan dia dapat membunuhnya dengan satu tamparan! Setelah mengalahkannya, dia masih Tetua Keempat dari Keluarga Ning, dan Ning Yuan dapat menikahi Ning Xin. Walau bagaimanapun ...

Penatua Keempat sedikit mengecilkan matanya dan menoleh ke arah Tian Ya yang sedang memerhatikan. "Doktor yang hebat, sebagai senior yang dihormati, anda tidak akan berpihak kepada siapa pun, bukan? Ia harus menjadi pertarungan yang adil! Yang kalah harus menunaikan janji mereka! Saya hanya berharap agar anda tetap tidak berpihak selepas itu. "

Bagaimanapun, ada preseden.

Lebih dari satu dekad yang lalu, Yun Qingya mengalahkan tuan muda Kota Perubatan hanya untuk melakukan pembalasan gila di Bandar Perubatan! Oleh itu, dia berjaga-jaga, memberi amaran kepada Tian Ya lebih awal sekiranya lelaki tua itu berpisah dengan Yun Luofeng!

"Jangan risau. Saya tidak seperti orang-orang di Bandar Perubatan. Tidak ada yang akan mempengaruhi pertarungan kecuali para petarung! " Tian Ya melirik Penatua Keempat dengan senyuman sarkastik, "Tetapi saya juga berharap kamu dapat menepati kata-kata mu jika kamu kalah!"

Tian Ya mempunyai kepercayaan yang tinggi pada Yun Luofeng. Sekarang gadis itu menerimanya, itu membuktikan bahawa dia yakin akan kemenangannya!

"Bagus," Penatua Keempat mengalihkan pandangan ke Yun Luofeng dan tersenyum muram, "Yun Luofeng, mari kita mulai sekarang!"

Hampir sahaja kata-katanya selesai apabila pisau besar tiba-tiba muncul di hadapan Tetua Keempat. Badai sengit berputar di tubuhnya dengan rambutnya yang putih salji berkibar di tiup angin, dan dia hanya kelihatan seperti orang gila!

Dalam keadaan normal, dia tidak akan berusaha menggunakan senjatanya, tetapi kali ini dia tidak boleh kalah, jadi dia memanggil senjatanya. Dengan suara berdebar, dia mengambil pisau dan memotong kepala Yun Luofeng. Seluruh halaman menjadi hancur dengan potongan ini dan dipenuhi asap dan debu.

"Yuan'er, semuanya sudah berakhir."

Penatua Keempat menyapu keringat dingin di dahi, memusingkan badannya ke Ning Yuan dan tersenyum lemah, "Tidak lama lagi, Ning Xin akan menjadi isterimu."

Dia percaya bahawa Yun Luofeng tidak dapat bertahan diserang dengan pukulan sekuat tenaga! Namun, ketika dia menyangka bahawa Yun Luofeng telah mati, tangan tiba-tiba jatuh di bahunya ...

"Siapa itu?"

Penatua Keempat mengerutkan kening dan dengan cepat menoleh hanya untuk melihat sepasang mata yang tersenyum, dan dia membeku.

"Bagaimana ... Bagaimana ini mungkin?"

Dia telah menggunakan semua kekuatannya dalam serangan itu, dan dia yakin dia telah menyerang Yun Luofeng. Mengapa dia tidak cedera? Dengan kepalan tangannya yang terketar-ketar, Penatua Keempat menarik nafas panjang, wajahnya pucat, "Yun Luofeng, saya benar-benar meremehkan mu! Walaupun saya tidak tahu bagaimana kamu menghindari serangan saya, nasib mu tidak akan kekal selamanya! "

Boom!

Tinju Penatua Keempat bersiul di udara dan menumbuk dengan sengit ke wajah cantik Yun Luofeng. Dengan jarak yang begitu dekat, dia tidak akan dapat mengelakkan pukulan ini. Yun Luofeng tidak mengelak. Dia mengangkat tangannya dan dengan santai menggerakkannya ke penumbuk Penatua Keempat ...

"Haha!" Penatua Keempat tersenyum muram, dan berteriak dengan kejam, "Yun Luofeng, Kamu tidak dapat menahan serangan saya sebagai penanam semangat tingkat bumi! Dan kamu tidak akan selalu mendapat kejayaan yang baik! "

Penatua Keempat dengan cepat mengalami perasaan ini. Tepat sebelum kepalan tangannya mencapai Yun Luofeng, tapak tangannya dengan mudah memegang tinjunya, dan...

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now