BAB 34

398 39 4
                                    

Sebaik sahaja dia selesai bercakap, suara terdengar dari kedai teh.

"Cik Yun, masih ada teh Spirit? Saya ingin membeli sepuluh gram dari anda. "

"Untuk teh tingkat atas ini, sepuluh gram terlalu sedikit. Saya mahukan sekilo! "

Kekuatan Keluarga Mu memang hebat, tetapi Teh Roh ini dapat menyembuhkan penyakit, bahkan masalah lama yang kronik dapat disembuhkan! Sekiranya seseorang sentiasa meminum Teh Roh ini, mereka mungkin kebal terhadap semua penyakit.

Berbanding dengan Perdana Menteri Mu, mereka lebih takut menderita penyakit. Lebih-lebih lagi dengan statusnya sekarang, Perdana Menteri Mu tidak akan menyusahkan mereka. Jadi, mereka berani mengucapkan kata-kata ini di hadapan Mu Wuchen. Tetapi kata-kata mereka mengganggu lelaki tua itu, yang terburu-buru berdiri di hadapan Yun Luofeng dengan tangan di pinggulnya dan memandang orang-orang yang teruja.

"Tidakkah kamu mendengarnya? Hanya ada satu bahagian teh, dan tidak ada yang tinggal! Selain itu, jika masih ada teh yang tersisa, saya akan membelinya semuanya. Kalian tidak akan berpeluang membelinya. "

Jelas sekali, kalimat terakhir adalah idea sebenar lelaki tua itu. Untuk daun teh tingkat tinggi ini, tidak akan ada banyak di seluruh Benua. Sekiranya Yun Luofeng masih memiliki sebahagian daripadanya, dia pasti akan membelinya semuanya dengan kos apa pun! Bagaimana mungkin dia meninggalkan beberapa untuk lelaki ini? Mendengar kata-katanya, orang ramai tenang dan mengerang. Mata mereka penuh dengan kekecewaan.

Melihat wajah kecewa itu, gadis itu perlahan-lahan membuka mulutnya dan berkata, "Saya hanya minum satu bahagian teh, tetapi saya belum mengatakan berapa kilo berisi. Namun, satu perkara yang pasti; Saya satu-satunya di dunia dengan Teh Roh ini! "

Mata lelaki tua itu bercahaya, dan dia segera menoleh ke arah Yun Luofeng, sesak nafas. "Adakah ... anda serius? Anda masih mempunyai teh tingkat atas ini? "

Yun Luofeng sedikit mengangguk: "Ya, seratus ribu tael perak setiap gram. Tidak ada tawar-menawar. "

"Hebat! Saya akan mengambil seratus kilogram! "

Poof!

Pembantu kecil Qingyan, yang berdiri diam oleh Yun Luofeng, hampir menyemburkan seteguk darah ketika dia mendengar kata-kata lelaki tua itu, dan memandangnya dengan pandangan aneh. Sudah tentu, yang lain yang hampir menyemburkan darah adalah Mu Wuchen. Dia baru saja mengatakan Teh Spirit terlalu mahal, dan lelaki tua itu mengatakan bahawa dia akan membeli seratus kilogram daripadanya. Ia seperti tamparan di wajahnya! Dalam sekelip mata, wajah Mu Wuchen menjadi gelap dan berubah menjadi ungu dengan kemarahan.

"Adakah anda rasa Teh Roh ini adalah kubis? Seratus kilogram? Adakah anda bergurau? " Yun Luofeng melirik orang tua kecil itu dengan sedikit mengerutkan kening, "Saya dapat menjual satu kilogram paling banyak untuk anda, dan saya akan menyimpan satu kilo yang lain untuk orang lain."

Tidak syak lagi, apa yang dikatakan oleh orang-orang ini sebentar tadi telah menyinggung perasaan Mu Wuchen. Jadi, dia akan menjimatkan sedikit teh untuk mereka. Bagaimanapun, ini adalah daun teh yang rosak dan dia menyimpan yang sangat baik untuk datuknya.

Tidak menyangka bahawa Yun Luofeng akan menyimpan sedikit teh untuk mereka, orang ramai memandangnya dengan penuh rasa syukur. Lagipun, teh itu boleh dijual kepada sesiapa sahaja! Oleh kerana lelaki tua itu memesan seratus kilogram teh tanpa memikirkannya lagi, dia tidak boleh menjadi orang biasa. Namun, Yun Luofeng tidak menjual semua teh kepadanya untuk menjilatnya tetapi menyimpannya untuk mereka.

"Sekilo? Bukankah terlalu sedikit? " Orang tua kecil itu menyedihkan Yun Luofeng, "Bagaimana dengan ini? Anda menjual saya satu setengah kilo dan saya berhutang budi kepada anda, baiklah? "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now