BAB 12

371 51 6
                                    

Kilauan jahat dimata Yun Luofeng. "Saya menyelamatkannya sekali, jadi dia datang untuk membayar hutang terima kasih."

Dia benar-benar menyelamatkannya sekali, tetapi dia tidak menghadapi banyak masalah untuk merawatnya dan hanya dengan melakukan beberapa gerakan. Siapa yang membiarkan lelaki ini jatuh menghempap padanya pada masa itu? Sekiranya bukan kerana konstitusi entiti kerohaniannya, dia bahkan tidak akan memikirkan untuk menyelamatkannya dan akan membiarkannya mengurus dirinya sendiri!

Yun Luo salah, "Cucu perempuan saya pasti mempunyai kebolehan yang hebat, bukan sahaja kamu dapat meningkatkan kekuatan fizikal badan, tetapi kamu juga mempunyai kemahiran perubatan yang cemerlang! Beberapa hari yang lalu, Perdana Menteri Mu bahkan mendakwa bahawa tidak ada yang akan menikahi mu di masa depan dan kamu hanya boleh menjadi gundik! Saya katakan tidak lama lagi pasti orang yang ingin melamar mu memenuhi pintu Estate  kita! "

Perdana Menteri Mu?

Yun Xiao diam-diam mencatat nama itu dengan ciri-cirinya tanpa emosi, ekspresinya tetap dingin seperti biasa.

"Betul, datuk," Yun Luofeng menghulurkan tangannya ke arah Yun Luo sambil tersenyum gembira. "Adakah kamu mempunyai wang pada mu? Buat masa ini, beri saya 1,000 tael. "

Walaupun Mu Shen adalah anak lelaki Perdana Menteri, tidak semudah itu dia mengeluarkan 50 juta tael! Bahkan asal deposit yang diberikan kepadanya tidak diketahui daripada mana.

Oleh itu, jika dia menunggu baki 45 juta tael, dia takut akan memakan lama.

"Khuk! Khuk! Khuk! " 

Lelaki tua itu hampir tersedak dengan air liurnya sendiri. Dia secara tidak sedar menekap dadanya untuk mengelakkan seseorang merampas selembar wang kertas di pakaiannya. "Apa yang kamu fikir kamu lakukan? 1,000 tael ini masih ada! Jangan merosakkan wang persaraan terakhir saya. "

"Keluarkannya." Yun Luofeng membuat tanda isyarat dengan jarinya. 

"Anda tidak menggunakan 1000 tael ini. Pinjamkan kepada saya buat masa ini, dan setelah beberapa hari, saya akan menolong anda mengisi perbendaharaan anda hingga penuh. "

"Adakah kamu bercakap benar?"

Di sebalik keraguan lelaki tua itu, dia masih ragu-ragu mengeluarkan baki wang kertas yang keluar dari pakaiannya dengan jari yang gemetar. "Gadis, saya memberi amaran kepada mu, ini semua wang yang tinggal dari harta Jeneral Estate kita. Sekiranya, setelah beberapa hari, kamu tidak menolong saya mengisi perbendaharaan, maka saya... saya akan menangis untuk mu! "

Melihat ekspresi terkilan lelaki tua itu, dahi Yun Luofeng tidak dapat menahan sedikit kekejangan. Dia tidak berdaya mengangkat tangannya untuk menerima wang kertas yang ditawarkan dan meninggalkan perbendaharaan di bawah ekspresi air mata.

Cecair Pengambilan Roh dapat membantu penanam semangat untuk membudidayakan dengan lebih mudah.

Pembudidaya semangat hanya perlu berendam dalam ramuan Cairan Ubat Pengumpul Roh ini, dan ia membolehkan mereka menerobos dengan lebih pantas lagi! Beribu-ribu tahun yang lalu, itu adalah harta yang paling berharga, dan banyak penanam semangat merindukannya walaupun dalam mimpi mereka. Walau bagaimanapun, Cecair Pengambilan Roh ini telah punah, dan tidak banyak orang di benua ini yang masih mengetahui ramuanya.

Nasib baik, Yun Luofeng memiliki ensiklopedia, seperti Xiao Mo, jadi Cairan Ubat Pengumpul Roh ini tidak terlalu sukar baginya.

Malangnya, pada masa ini, Yun Luofeng belum menanam ramuan rohani. Cecair Pengumpulan Roh yang dicampur dari ramuan ubat biasa, kesan perubatannya akan semakin berkurang.

.....


-Pavilion Perubatan

Ramai pejalan kaki masuk dan keluar, sangat sibuk.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now