BAB 27

438 50 1
                                    

Hai readers, saya akan cuba update setiap rabu cerita ni ok. Dalam setiap bab saya akan gabung 10 chapter daripada novel asli, sebab tu bab terakhir nampak panjang berjela kan. Orite, selamat membaca dan jangan lupa vote.

*****

Dalam sebulan, dia beralih dari sampah tak berguna ke penanam semangat peringkat awal dan terus maju? Mencapai matlamat yang perlu dihabiskan oleh orang lain sepanjang tahun untuk dicapai?

Bakat seperti ini — betapa mengagumkannya orang?

"Saya ingat bahawa Mu Wushuang Keluarga Mu menghabiskan lebih dari dua tahun untuk menerobos ke peringkat maju-tingkat awal! Tetapi bakat seperti ini sudah sangat dipuji oleh orang-orang Longyuan yang tidak tahu apa-apa, "Penatua Rong menggelengkan kepalanya sambil menyatakan dengan senyum yang terkekang. "Jika bakat Yun'yatou diumumkan, di mana wajah Mu Wushuang akan ditempatkan lagi? Gadis, betul kah kamu tidak mahu menghilangkan reputasi mu sebagai sampah dan dengan kejam membuat Mu Wushuang kehilangan muka lagi? "

Yun Luofeng dengan mempersona mengangkat sudut bibirnya, mata hitam pekatnya berkelip. "Penatua Rong, kamu harus tahu keadaan Keluarga Yun kami sekarang. Sebelum saya mendapat kekuatan yang cukup, saya hanya boleh menjadi sampah tak berguna. Hanya dengan menjadi seperti ini, saya tidak akan menarik perhatian klan kerajaan! Bagaimanapun, saya sudah biasa dihina. "

Penatua Rong tercengang. Tepat ketika hendak bercakap, dia terganggu oleh suara gadis muda itu yang lesu.

"Saya, Yun Luofeng, tidak pernah suka bergantung pada kekuatan orang lain. Tidak kira berapa banyak permusuhan yang ada, saya mahu bergantung pada kemampuan saya sendiri untuk membalas dendam! Klan kekaisaran dan Keluarga Mu - Saya akan membuat mereka membayar hutang darah dengan darah mereka cepat atau lambat. Oleh itu, saya tidak akan bertindak terburu-buru. "

Penatua Ning menggelengkan kepalanya dengan senyuman pahit sambil pandangannya pada Yun Luofeng menjadi semakin senang. "Gadis, kamu mahu menjadi sampah, tapi aku takut tidak semudah itu. Orang yang kamu temui setakat ini tidak begitu kuat! Sekiranya kamu berjumpa dengan ahli klan kekaisaran, mereka akan dapat mengukur kekuatan mu dengan sekali pandangan, jadi inilah cincin ruang yang boleh dianggap sebagai hadiah untuk mengakui mu sebagai cucu saya. Kamu harus memastikannya selamat. "

Setelah melihat datuknya mengeluarkan sebentuk cincin gangsa, kejutan melintas di mata Ning Xin yang cantik. Dia tidak mengatakan apa-apa dan hanya diam berdiri di sebelah Penatua Ning.

Token Ning Clan - melihat pembawa cincin ini sama seperti melihat datuk sendiri dan pemakainya akan dapat mengarahkan mana-mana puak Ning Clan di luar sana! Selanjutnya, selama Yun Luofeng membawa cincin token, puak Ning Clan mesti patuh tanpa syarat ketika mereka melihatnya!

"Kalau begitu, terima kasih, Datuk Ning."


Melihat antisipasi di mata Penatua Ning, Yun Luofeng tidak menolak niat baiknya.

"Gadis, selain boleh menyimpan benda, cincin ini juga dapat menekan aura Anda. Jadi, ketika anda melakukan perjalanan ke luar dan walaupun ahli klan kekaisaran bergerak, mereka tidak akan mengesan aura mu. "

Hati Yun Luofeng tersentak. Dia tidak dapat membayangkan bahawa cincin ruang yang diberikan oleh Elder Ning kepadanya sangat berharga!

Perkara apa yang menyebabkan dia berhutang sangat besar.

"Anda mengalahkan saya sekali lagi kali ini." Penatua Rong melirik Elder Ning dan dengan masam berkata, "Itu tidak akan terjadi. Saya akan membincangkan dengan daren apa hadiah yang baik untuk dihadiahkan gadis ini nanti. Saya tidak boleh ketinggalan dalam hal ini walau apa pun! "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now