BAB 18

377 49 1
                                    

Mata Gao Tu berkaca-kaca, tapi lebih banyak dari pandangan itu adalah pandangan gembira berselubung kejahatan.

"Jeneral, sumbangan anda tidak terkira banyaknya, jadi Yun Luofeng, sebagai cucu anda, secara semula jadi akan menikmati kemuliaan yang melebihi yang dimiliki oleh putera dan keturunan kekaisaran. Oleh itu, zhen akan menyuruh Putera Mahkota untuk membantu anda merekrut orang. "

"Terima kasih atas rahmat Yang Mulia. Pegawai ini masih mempunyai satu masalah untuk meminta bantuan Yang Mulia. " Yun Luo mengangkat penampilannya yang sudah tua, wajah yang penuh dengan rasa tidak berdaya. "Yang Mulia seharusnya juga mendengar bahawa cucu pegawai tua ini baru-baru ini tertarik dengan perubatan. Untuk tujuan ini, dia membuang semua wang harta Jeneral untuk ramuan perubatan; oleh itu, harta pusaka pegawai lama ini tidak dapat menyokong banyak orang ini. Jadi, mungkinkah Yang Mulia menolong membayar gaji bulanan mereka atas nama pegawai lama ini? "

"Seharusnya seperti ini, seharusnya seperti ini." Wajah Gao Tu memaparkan senyuman. "Kemudian, gaji bulanan penjaga dan pembantu rumah Yun Estate akan dibayar oleh Istana Kekaisaran untuk anda. Ini akan dianggap sebagai penghargaan bagi menteri yang telah memberikan perkhidmatan yang luar biasa. "

"Terima kasih, Yang Mulia, pegawai tua ini meminta maaf."

Yun Luo berdiri dari lantai, menghulurkan tangan untuk memberi salam, dan kemudian meninggalkan tempat belajar.

Pada saat ini, tidak ada yang dapat melihat bahwa saat dia berbalik, wajah tuanya seperti bunga krisan telah mekar menjadi senyuman.

Pasangan ayah dan anak lelaki ini tidak akan menyangka bahawa tidak lama lagi, pasukan mengerikan secara tidak dijangka akan muncul dari keluarga Yun! Orang-orang yang terdiri dari pasukan itu adalah semua orang yang sebelum ini Putera Mahkota pilihkan untuk Keluarga Yun. Lebih-lebih lagi, duit menyokong pasukan ini dibayar oleh mereka.

Ketika mereka mengetahui perkara ini, pasangan ayah dan anak ini hampir marah hingga mati!

"Ayahnda Maharaja, apa yang sebenarnya ingin dilakukan oleh Jeneral Yun Luo ini?" Gao Ling mengaitkan keningnya. "Mungkinkah dia ingin secara diam-diam merekrut lelaki dan menguatkan kuasa sendiri? Merosakan dinasti imperialis? "

"Sekiranya dia benar-benar ingin merekrut lelaki dan menguatkan kuasa, maka dia tidak akan datang ke Istana Kekaisaran dan melaporkan! Dia juga tidak akan membiarkan klan kekaisaran terlibat! " Gao Tu menyeringai dengan sejuk. "Oleh itu, zhen benar-benar percaya bahawa Yun Luofeng, sampah itulah yang memaksanya untuk melaksanakan perkara ini! Ling'er, ketika Anda membantu Jeneral Yun dalam merekrut orang, para rekrut haruslah prajurit bakat rendah. "

Pandangan Gao Ling beralih ke luar bilik, seolah-olah meratap, dia berkata, "Ayahanda Maharaja, anak lelaki ini berpendapat bahawa Jeneral Yun Estate ini sudah sampai ke penghujungnya! Pertama, wangnya telah dibazirkan sepenuhnya oleh Yun Luofeng, dan sekarang dia masih menyiksa Jeneral Yun Luo seperti ini! Mempunyai cucu yang boros dan lembab seperti itu, saya rasa jangka hayat Jeneral Yun Luo akan berkurang! Tidak lama lagi dia akan dimarahi oleh Yun Luofeng! "

Pada kenyataannya, Jeneral Yun Luo, Gao Ling benar-benar kagum terhadapnya. Malangnya, orang seperti Jeneral Yun Luo yang membesarkan orang seperti Yun Luofeng! Dengan keberadaan Yun Luofeng, pasti Estate Jeneral akan jatuh dan muflis?

"Awalnya, zhen masih ingin membiarkan Yun Luofeng menjadi gundikmu. Melihatnya sekarang, orang seperti dia bahkan tidak layak menjadi gundik! Setelah Yun Luo mati, dia akan menjadi sama sekali tidak berguna! " Suara Gao Tu sangat sinis. "Sebagai perbandingan, Mu Wushuang dari keluarga Mu jauh lebih baik. Dia memiliki bakat bawaan yang luar biasa, keperibadiannya baik, teladan yang merupakan model keibuan bagi kerajaan, dan murid Jing Lin. Di seluruh Kerajaan Longyuan, hanya Mu Wushuang yang dapat menandingi Anda. "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt