BAB 17

368 47 1
                                    

"Itu benar," Yun Luofeng mengangguk ringan, menyilangkan kedua tangannya sambil bersandar di pintu, nadanya lemah dan tidak terkendali, "Sekiranya ada yang ingin kamu katakan, itulah dia. Saya masih ada perkara lain yang perlu dilakukan. Sekiranya anda ingin mencari saya untuk merawat penyakit, saya tidak akan merawat tanpa bayaran 50 juta tael. "

Inikah yang disebut sombong dan terlalu yakin?

Pada masa ini, Yun Luofeng menjelaskannya secara menyeluruh, bahkan menyebabkan Mu Rong, yang awalnya ingin menjelaskan identiti Yun Luofeng kepada Penatua Rong, terkedu.

"Sekiranya anda benar-benar dapat menyahtoksin racun bunga manluo, jangankan 50 juta tael,  100 juta pun kami akan memberikannya kepada anda." Penatua Rong memandang serius Yun Luofeng.

Setahu Fang Ya, dia sangat yakin. Sekiranya Fang Ya yang menjumpai orang itu, semestinya tidak ada kesilapan!

"Hmm," Yun Luofeng menyentuh dagunya, sambil tersenyum malas, "Pavilion Perubatanmu cukup bermurah hati. Sekiranya saya tidak menerima 100 juta daripada anda, maka saya telah mengecewakan anda. Jadi lakukan dengan cara ini, saya akan menyahtoksik racun bunga manluo, dan anda akan memberi saya 100 juta tael! Selain itu, saya ingin mengubah pembahagian pendapatan untuk Cairan Ubat Pengumpul Roh. Harga jualan satu dos Cecair Pengambilan Spirit adalah 20 juta, saya akan mengambil 19 juta daripadanya. "

Penatua Rong tercengang.

Dia baru saja menyebut 100 juta secara tidak sengaja, tetapi gadis ini benar-benar telah menaikkan harganya?

Tunggu!

Tiba-tiba, Penatua Rong kembali tersedar, matanya yang kagum menatap Yun Luofeng. "Apa maksud kata-kata mu? Kamu mengatakan Cairan Pengambilan Roh adalah milik mu? Adakah kamu juga mempunyai Cairan Ubat Pengumpul Roh? "

"Haha!" Fang Ya tidak tahan ketawa. "Penatua Rong, saya lupa untuk memberitahu anda, genius yang menjawab masalah yang sangat sukar dan penjual Cairan Ubat Pengumpul Roh adalah orang yang sama;  gadis inilah ! "

Seluruh badan Penatua Rong gemetar, matanya penuh dengan rasa tidak percaya.

Dia tidak menyangka bahawa sesuatu seperti Cairan Ubat Pengumpul Roh  dari tangan seorang gadis kecil berusia 14 tahun.

"Gadis, jika kamu dapat menyembuhkan racun bunga manluo, kami akan menyetujui permintaanmu!"

Selama jangka waktu ini, Penatua Rong telah berusaha melakukan detoksifikasi racun itu sendiri, tetapi tidak berhasil. Ada beberapa titik dalam penyelesaian yang tidak dapat dia ketahui. Oleh itu, proses detoksifikasi ini mesti dilakukan oleh Yun Luofeng sendiri.

"Baiklah," Yun Luofeng melirik Elder Rong, "Cuma saya tidak mahu terlalu banyak orang mengetahui perkara ini! Apabila tiba masanya untuk menyahtoksin, anda boleh menghantar seseorang ke kediaman Yun untuk mencari saya. "

Mata Elder Rong berkilau beberapa kali. "Gadis, bolehkah saya mengajukan satu pertanyaan terakhir, dari mana Anda belajar?"


"Maaf, tuan, lelaki tua itu, tidak suka keberadaannya diketahui oleh orang lain, jadi saya tidak akan menjawab soalan ini."


Yun Luofeng menguap, perlahan-lahan berdiri tegak. "Sekiranya anda tidak mempunyai apa-apa lagi, maka saya pergi dulu. Mengenai Cairan Ubat Pengumpul Roh yang lain, saya akan membawanya ke Medical Pavilion nanti... "

Ketika kata-katanya berakhir, Yun Luofeng menoleh, berniat untuk pergi. Ketika dia berjalan ke pintu masuk kamar, dia berhenti dan berkata tanpa menoleh, "Betul, Fang Ya, saya akan menyusahkan anda untuk menghantar ramuan perubatan yang saya perlukan ke Ladang Jeneral nanti."

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon