BAB 33

642 47 2
                                    

"Tuan muda, gadis ini sangat keras kepala. Apa sahaja yang anda katakan kepadanya tidak akan berguna. " Bai Ci menekan lengannya yang berdarah tanpa henti dengan kulit pucat yang mengerikan, kebenciannya terhadap Yun Luofeng semakin mendalam.

Bai Su tidak memandang lelaki tua itu. Seolah-olah tubuhnya angin, Bai Su tiba-tiba muncul di hadapan Yun Luofeng dengan senyuman jahat di bibirnya.

Tekanan yang kuat menekan Yun Luofeng seperti gunung, membekukan tubuhnya. Dia ingin menentang, tetapi dia tidak dapat memanfaatkan kekuatannya.

Walaupun dia seperti tidak terlalu banyak melakukan gerakan melawan Bai Ci, tetapi sebenarnya, kerana dia terlalu banyak menggunakan kekuatan spiritualnya, tubuhnya saat ini sangat lemah!

Bai Su melirik Yun Luofeng sambil tersenyum dan memberikan tekanan yang lebih kuat padanya, sia-sia berusaha memaksanya berlutut.

Lutut gadis itu tidak berhenti menggeletar. Di bawah tekanan yang luar biasa ini, dia dapat merasakan bahawa kakinya agak tidak tahan dengan kekuatan seperti ini.

Tetapi ...

Walaupun tulangnya tegang hingga berderit, dia tidak membiarkan lututnya membengkok. Tulang belakangnya tetap lurus, dan mata hitam pekatnya penuh dengan tekad.

"Gadis, seperti yang diharapkan, kamu boleh tahan." Bai Su melirik Yun Luofeng dengan pujian, tetapi dia tidak menarik kembali kekuatannya dan sebaliknya meningkatkan kekuatannya. "Namun, saya ingin melihat berapa lama kamu boleh bertahan."

Keperibadian gadis ini sangat keras kepala. Sekiranya dia tidak melemahkannya sekarang, dia rasa sukar baginya untuk menggunakannya di masa depan.

Bai Su melepaskan semua kekuatan di tubuhnya dan mengarahkan semuanya ke arah Yun Luofeng!

Sekiranya orang biasa, mereka pasti akan dihancurkan oleh kekuatannya sejak dari tadi. Tetapi sampai sekarang, Yun Luofeng masih menahan.

Walaupun begitu, gegaran di lututnya semakin kuat, dan secara beransur-ansur mulai membengkokkan...

Melihat punggung keringat Yun Luofeng, mata Qingyan dan Ye Ling penuh kerisauan.

Namun, ketika Bai Su memberikan tekanan pada Yun Luofeng, dia juga mengeluarkan tekanan yang berlebihan! Dan tekanan yang berlebihan ini menyebabkan mereka tidak dapat bergerak selangkah, mereka hanya dapat melihat dengan tidak berdaya ketika Yun Luofeng berjuang di bawah kekuatan yang luar biasa.

Tubuh Yun Luofeng hampir berada pada hadnya. Wajahnya yang putih salji ditutupi peluh, dan pakaiannya dibasahi peluh dan melekat rapat ke tubuhnya.

"Yun Xiao ..." dia diam-diam bergumam dengan senyuman di bibirnya sambil menutup matanya sedikit.

Yun Xiao?

Semua orang dapat mendengar dua kata yang dia ucapkan, tetapi mereka terkejut, tidak memahami siapa Yun Xiao ini yang dia bicarakan.

Pada saat ini, aura berat tiba-tiba melanda, diikuti dengan siluet hitam dengan cepat meluru ke arah mereka seperti 'nightjar', mengeluarkan angin ribut di seluruh jalan.

Pantas!

Kelajuan ini terlalu pantas! Tubuh itu seperti angin kencang, dan pada saat semua orang kembali sedar, dia sudah di sisi Yun Luofeng...

Pada saat ini, Yun Luofeng, yang hendak jatuh di tanah, tiba-tiba merasakan lengan mencapai ke arahnya dari belakang, dan tubuhnya mendarat dengan pelukan hangat.

Merasakan dada lelaki itu lebar, senyuman muncul di wajahnya yang cantik. "Yun Xiao, saya tahu, kamu pasti datang."

Setelah setengah tahun bersama, dia sudah sangat akrab dengan kehadiran lelaki ini. Oleh itu, kerana dia merasakan kehadiran lelaki itu dia akan tenang dan membiarkan tubuhnya jatuh ...

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now