Bab 41

360 33 5
                                    

Yun Luofeng hanya bertanyakan soalan ini dengan santai. Bagaimanapun, Keluarga hebat seperti Keluarga Xiao mana mungkin menerima seseorang tanpa garis keturunan mereka sebagai keturunan?

Namun, mendengar pertanyaan Yun Luofeng, Lin Yue gementar, wajah ketakutan melintas di matanya. Seolah-olah berusaha menutup rasa takut ini, dia tertawa dengan marah, "Hahaha, Xiao Yuqing adalah anakku sendiri! Adakah Kamu takut sekarang? Anak saya telah memasuki Forest of No Return, dan dia pasti akan mendapat peluang yang baik. Dia pasti akan menjadi lebih hebat daripada sampah ini. Pada masa itu, dia akan kembali dan membalas dendam untuk saya, hahaha! "

Semasa Lin Yue ketawa seperti orang gila, tiba-tiba dia memukul dadanya sendiri, dan segera darah mengalir keluar dan tanah memerah ...

Yun Luofeng tercengang. Dia tidak menyangka bahawa orang seperti Lin Yue akan membunuh diri. Adakah dia takut dia terpaksa memberitahu sesuatu? Atau kerana soalan kasualnya menyentuh titik kasar?

Jadi Xiao Yuqing bukan anak kandungnya?

"Saya akan memeriksanya." Yun Xiao, nampaknya menyedari keraguan di hati Yun Luofeng, perlahan-lahan melangkah ke depan, dan dengan lembut meletakkan lengannya di bahu gadis itu, wajahnya yang dingin serius.

"Baik." Yun Luofeng mengangguk perlahan. Dia menyerahkan masalah ini kepada Yun Xiao, yang pasti akan mengetahui kebenarannya. "Yun Xiao, bagaimana kamu ingin berurusan dengan orang-orang dari Keluarga Xiao?" Yun Luofeng meletakkan tangan di bahu lelaki itu, senyuman jahat melayang di bibirnya.

Yun Xiao melihat Xiao Lin dan Xiao Chen dengan dingin dan suaranya dingin seperti biasa, "Bunuh mereka."

Dia berhenti dan menambahkan, "Jangan lupa janji mu kepada saya." Pada saat itu, lelaki itu menatapnya dengan  bersungguh-sungguh dengan mata gelapnya, seolah-olah dia dapat melihat tubuhnya yang telanjang melalui pakaiannya.

Kening Yun Luofeng berkerut. Lelaki itu masih memikirkan apa yang telah dia katakan kepadanya dengan begitu banyak orang yang hadir! "Yun Xiao," Yun Luofeng mengangkat kepalanya, dan menatap wajah lelaki tampan itu, "Aku akan menepati janjiku padamu." Oleh kerana Yun Xiao menganggapnya serius, dia tetap akan menunaikan janjinya, walaupun saat itu dia hanya bergurau.

Mendengar jawapan gadis itu, Yun Xiao tersenyum nipis, dan kemudian, dia mengalihkan pandangan dingin ke Xiao Lin dan Xiao Chen, senyuman itu segera hilang. Dia hanya akan tersenyum kepada Yun Luofeng dan tidak ada orang lain yang layak untuk mendapat senyumannya!

"Xiaoer," Xiao Chen gementar dan tertawa kosong, "Aku ayahmu. Sekiranya kamu membunuh saya, orang akan menyalahkan mu kerana tidak setia. Kamu tidak akan melakukan kejahatan yang kejam, bukan? Selain itu, adik lelaki mu telah meninggalkan Keluarga Xiao, dan kamu adalah satu-satunya pengganti Keluarga Xiao yang layak. Saya akan memberikan semua kasih sayang ayah saya jika kamu kembali. "

Pada pendapat Xiao Chen, dia adalah ayah kandung Yun Xiao, dan lelaki ini tidak akan begitu kejam sehingga membunuh ayahnya sendiri! Bagaimanapun, jika seorang anak lelaki membunuh ayahnya, dia akan dikenakan hukuman ilahi!

Wajah lelaki itu dingin dan suaranya rendah, "Saya hanya mempunyai satu keluarga."

Orang itu adalah Yun Luofeng!

"Xiao'er, aku pernah memperlakukan mu dengan buruk sebelumnya, tapi sekarang aku tahu aku salah," Dengan senyum kaku, Xiao Chen berusaha berkata selembut yang dia boleh, "Jika kamu kembali ke Keluarga Xiao, aku akan menguruskannya sesuai kehendak mu . "

Buatlah? Mendengar kata-kata Xiao Chen, Yun Luofeng mengejek, "Yun Xiao diusir keluar dari Keluarga Xiao ketika dia baru berusia tujuh tahun dan dilemparkan ke dalam Hutan Tanpa Kembali. Bolehkah kamu bayangkan betapa dia menderita selama bertahun-tahun? Apa yang membuat mu percaya bahawa kamu dapat memujuknya? "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now