BAB 25

394 44 1
                                    

Tubuh Ye Ling mengigil sambil menutup matanya kesakitan.

Beberapa tahun yang lalu, ibunya, Permaisuri Yi, tidak disangka meninggal dunia. Selepas itu, Bangsawan Consort Rong dianugerahkan sebagai Permaisuri. Untuk membiarkan anaknya merebut takhta Maharaja, dia tanpa ragu-ragu menghasut Ayahanda Maharaja memaksanya pergi ke Kerajaan Longyuan untuk menjadi gadaian! Ayahanda Maharaja, untuk menjaga kedamaiannya, menyetujui cadangan ini.

Oleh itu, dia diturunkan menjadi tebusan disebabkan kedua orang ini!

"Apa yang anda bicarakan adalah betul. Saya betul-betul faham mengapa saya menjadi tebusan! " Ye Ling membuka matanya, yang dipenuhi pengalaman perubahan hidup, dan menatap Yun Luofeng. "Dan, jika saya tidak menjadi tawanan, saya takut wanita itu tidak akan membiarkan saya pergi!"

Yun Luofeng dengan malas mengangkat matanya, bibirnya terangkat dengan senyuman jahat. "Jadi, kamu boleh mengatakan bahawa datuk saya dapat dianggap sebagai penyelamat mu? Sekiranya seperti ini, bolehkah kamu memberitahu saya apa tujuan Maharaja anjing itu menghantar kamu ke sini? "

Dia enggan mempercayai bahawa Ye Ling dihantar olehnya ke General Estate hanya untuk mengawasi mereka!

Tubuh Ye Ling tiba-tiba menjadi kaku, dan dia diam dalam beberapa saat sebelum menjawab dengan benar kata-kata Yun Luofeng, "Selain meminta saya memerhatikan Jeneral Estate, Maharaja anjing itu menugaskan saya ... untuk menggoda anda! Dan juga, untuk membuat anda mengandung anak saya. "

Semasa mengucapkan kata-kata ini, kulit Ye Ling berubah menjadi merah, tidak tahu di mana hendak meletakkan pandangannya.

Mata gelap Yun Luofeng berkelip dengan sinar cahaya dingin ketika dia bertanya dengan bibir terbalik, "Untuk tujuan apa?"

Ye Ling melirik Yun Luofeng. "Sekiranya anda berjaya mengandung anak saya, maka dia dapat menjatuhkan hukuman ke atas Jeneral Estate atas kesalahan bersekongkol dengan musuh dan mengkhianati negara. Walaupun saya hanya tebusan, identiti saya sebagai putera ketiga negara musuh masih ada. "

Kata-katanya menyiratkan bahawa Gao Tu menghantarnya ke sini bukan hanya untuk mengintip Jeneral Estate tetapi juga memerangkap dan membuat tuduhan palsu dan menghapuskan harta secara menyeluruh - Maharaja tumor malignan !!

Sayangnya Jeneral Yun yang lama berjuang untuk negaranya selama bertahun-tahun. Anak lelaki dan menantunya malah mati dalam perang, namun dia berakhir seperti ini.

"Maharaja anjing ini benar-benar merancang dengan baik." Yun Luofeng tersenyum, ciri-cirinya memperlihatkan keangkuhan bawaannya. "Malangnya, dia memandang rendah keluarga Jeneral dan apa lagi, dia memandang rendah saya!"

Memang, Gao Tu terlalu memandang rendah terhadap Yun Luofeng. Dia pada awalnya menyangka Yun Luofeng pasti menginginkan orang kacak dan jatuh ke dalam perangkap khianatnya! Tetapi dia tidak menyedari bahawa Yun Luofeng sekarang bukan lagi orang sebelumnya, yang mencintai Putera Mahkota, itu sudah beberapa bulan yang lalu.

Lebih-lebih lagi, dengan Yun Xiao yang sempurna di sebelahnya, Putera Ketiga Ye Ling hanya celah gigi baginya.

"Ye Ling," Yun Luofeng yang tersenyum memandang tubuh Ye Ling, walaupun senyum di wajahnya tidak berubah, itu masih membuat orang merasa dingin yang menusuk, "apa akibat yang kamu rasa, dengan menolong Maharaja anjing merancang untuk menentang saya? "

Kulit Ye Ling menjadi pucat mengerikan ketika dia berkata dengan senyum pahit, "Sebagai tebusan, itu bukan kehendak saya sendiri. Saya hanya boleh mematuhi perintahnya. "

"Saya tidak peduli apa alasan yang kamu ada dan saya tidak peduli dengan identiti mu. Saya hanya tahu bahawa kamu ingin bersekongkol dengan saya! " Mata Yun Luofeng mengungkapkan cahaya yang keras, dan dia dengan tegas berkata, "Titik ini saja sudah cukup!"

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now