BAB 14

353 50 0
                                    

Kali ini, Yun Luofeng tidak terus menuju ke Pavilion Medical.

Ketika dia tidak jauh dari Medical Pavilion, dengan mengambil kesempatan bahawa tidak ada yang memperhatikan, dia dengan cepat menyimpang masuk ke lorong sepi dan memakai kain putih salji yang telah disiapkan sebelumnya untuk menutup wajahnya, menyembunyikan separuh dari penampilannya.

Kecuali seseorang yang sangat dikenali muncul, orang biasa pasti tidak akan menemui identiti sebenarnya.

"Teh Susu, bersembunyi di lengan baju saya dan jangan keluar." Setelah menyelesaikan semuanya, Yun Luofeng meletakkan Teh Susu, yang kepala kecilnya dicucuk, kembali masuk ke dalam, bibirnya naik ke lekukan yang menarik. "Pada masa ini, kekuatan saya tidak mencukupi. Oleh itu, saya tidak boleh memberitahu sesiapa pun bahawa saya  mempunyai Cairan Ubat Pengumpul Roh . Jika tidak, saya takut tanpa menunggu saya menjadi kuat, maharaja anjing itu dengan senang hati akan membuat tuduhan jenayah untuk melibatkan sembilan hubungan keluarga saya. "

Xiao Mo memahami alasan di sebalik pernyataan Yun Luofeng, jadi kali ini, dia tidak mengatakan apa-apa.

Setelah Yun Luofeng meninggalkan kata-kata ini, dia menuju ke Pavilion Perubatan yang sibuk ...

"Ah, adik, adakah anda datang ke Pavilion Perubatan saya untuk membeli ramuan perubatan? Lihatlah penampilan yang berharga ini, takut orang melihatnya, bahkan wajah anda tidak terdedah. "

Tepat ketika Yun Luofeng melangkah ke Medical Pavilion, tawa yang menawan menghampirinya.

Ini adalah wanita yang berpenampilan sangat cantik. Keindahannya dan kecantikan Yun Luofeng adalah dua jenis yang berbeza. 

Yun Luofeng cukup cantik menjadikannya tiada tandingan dalam negara , pesona dan kelembutannya disertai oleh keluhuran yang mencegah orang dari berani mendekatinya.

Sebaliknya, wanita ini, dadanya dan perutnya , dan setiap mimik muka dan senyuman mempunyai sepuluh ribu jenis perasaan memukau - seolah-olah sekilas dapat mencuri jiwa seseorang. Jangan bercakap tentang lelaki, bahkan wanita yang mendengar suaranya yang lembut  akan merasakan seluruh badan mereka menjadi lemah dan mati rasa, tidak dapat bergerak.

Sudah tentu, jika hanya bergantung pada penampilan, itu pasti kemenangan berpihak kepada Yun Luofeng, namun tingkah laku memukau wanita ini tidak ada bandingannya.

"Adakah Penjaga Kedai Lin tidak ada di sini?" Dengan memuncungkan bibirnya, Yun Luofeng memandang wanita genit ini berjalan ke arahnya dengan pinggang kecilnya yang bergoyang.

Penjaga kedai Lin adalah Lin Xiao, yang selalu menyambut Yun Luofeng. Sejak berlanggan dengan Medical Pavilion orang yang selalu melayaninya adalah Lin Xiao, wanita ini tidak mengesyaki kata-kata Yun Luofeng.

"Hahaha," wanita itu menarik dan tergelak kecil, membelai rambutnya dengan tenang sambil berkata, "Untuk peningkatan prestasi Medical Pavilion saya, dalam jangka masa ini, saya akan menerima semua pelanggan! Adik perempuan, anda boleh memberitahu kakak apa yang anda perlukan, dan kakak ini akan melayani anda dengan betul. "

"Saya mendengar bahawa Medical Pavilion menerima cecair ubat, jadi saya ingin bertanya berapa harga cecair ubat yang saya ada punyai?"

Yun Luofeng menghulurkan botol porselin di tangannya, dengan lembut memberikanya.

"Adik, bolehkah anda memberitahu saya mengenai kesan cecair ubat ini?" wanita itu mengambil botol porselin dari tangan Yun Luofeng, senyuman itu menjadi semakin menawan dan bergerak.

"Ini adalah Cairan Ubat Pengumpul Roh, yang dapat memungkinkan kultatif roh, pengkultatif boleh mencapai dua kali ganda kesannya dengan hanya separuh usaha. Walau bagaimanapun, cecair ubat ini hanya berguna untuk mereka yang berada di bawah kultatif semangat tahap tinggi. Setelah tahap pengkultatif semangat mencapai tahap tinggi, ia tidak akan kesan lagi. "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now