BAB 26

477 47 2
                                    

"Datuk, saya hanya terlambat sedikit disebabkan beberapa perkara, tetapi datuk memarahi saya seperti ini di belakang saya?" Tiba-tiba, ada suara lesu yang membawa tawa dangkal yang dapat didengar dari pintu.

Di bawah cahaya matahari yang terik, gadis berpakaian putih itu muncul. Keistimewaannya yang sangat cantik membawa senyuman yang memukau, dan matanya yang gelap seperti langit malam yang gelap gulita, begitu dalam sehingga orang tidak dapat meneliti dasarnya!

Pandangan wanita itu menghampiri seorang lelaki berusia pertengahan usia di dalam dewan besar. Setelah melihat rambut pucat lelaki paruh baya itu, senyuman di bibirnya menunjukkan jejak pemahaman yang jelas.

Dia dapat mengagak, lelaki pertengahan umur ini adalah orang yang menderita racun manluo!

"Yun'yatou, kamu akhirnya datang." Penatua Rong berdiri dengan penuh emosi. "Saya sudah membawa pesakit ke sini. Bolehkah saya bertanya kepada Yun'yatou, bagaimana, dapatkah anda menyelamatkannya?

Yun Luofeng mengangkat sudut keningnya, memerhatikan lelaki paruh baya itu dengan pandangan yang menembusi. "Pada masa ini, dia sudah jatuh sakit, rambutnya yang berwarna putih adalah bukti terbaik! Penampilannya mungkin masih berusia sekitar 40 tahun, tetapi, sebenarnya, fungsi fisiologinya sudah mencapai had! "

Hati Penatua Rong mengecut. "Yun'yatou, bolehkah dia diselamatkan?"

"Mungkin. Sekiranya  dia baru  diracun, saya masih berpeluang 100%, tetapi sekarang, saya hanya mempunyai 70% peluang. " Yun Luofeng memandang Elder Rong sambil tersenyum. "Bagaimanapun, Penatua Rong, harga saya untuk merawat penyakit sangat tinggi. Lebih-lebih lagi, bagi orang seperti anda, saya tidak menerima wang dan hanya akan menerima ramuan perubatan! Sudah tentu, jika rawatan saya gagal, saya akan mengembalikan barang yang asal! "

Mata Elder Rong bercahaya dengan kegembiraan. Baginya, 70% peluang untuk disembuhkan sudah lebih dari cukup! Doktor-doktor di Pavilion Perubatan itu tidak mempunyai kepastian 10%!

"Gadis, Medical Pavilion kami mempunyai pohon hackberry merah yang berusia lebih dari seribu tahun. Sekiranya anda dapat menyelamatkannya, pokok hackberry merah ini akan menjadi milik anda. "

Hati Yun Luofeng tiba-tiba bergetar.

Dalam pelbagai jenis ramuan perubatan, pokok hackberry merah dianggap sangat berharga. Dikatakan bahawa pokok hackberry merah hanya menghasilkan 10 buah hackberry merah setiap tahun! Dan jumlah pokok hackberry merah di seluruh benua dapat dikira dengan jari, sehingga seseorang dapat membayangkan betapa berharganya pohon hackberry merah seribu tahun itu.

Mengenai penggunaan peretas merah, dikatakan bahawa ia dapat meningkatkan tenaga rohani di dalam tubuh penanam semangat setelah memakannya!

Kekuatan rohani berbeza dengan tenaga rohani! Kekuatan rohani berfungsi untuk dimakan ketika bertempur. Walaupun seseorang itu kuat, ketika semua kekuatan rohani mereka habis selama pertempuran, mereka masih dapat dipijak oleh orang lain.

Tetapi tenaga rohani adalah tenaga rohani seluruh langit dan bumi dan dapat diserap oleh pemupuk roh dan tertumpu pada dantian mereka 1. Satu kejayaan dapat dicapai setelah mencapai tahap tertentu.


Oleh itu, dapatkah kamu bayangkan godaan pohon hackberry merah yang dapat memberikan tenaga rohani yang ditawarkan? Walaupun tenaga spiritual yang dapat diberikannya sangat sedikit, ia masih dapat membuat banyak orang bersedia mengeluarkan sejumlah besar duit untuk membelinya!

"Yatou, saya tahu bahawa pokok hackberry merah tidak dapat dibandingkan dengan Cairan Ubat Pengumpul Roh mu, tetapi ini dianggap sebagai ramuan perubatan yang paling berharga dari Medical Pavilion kami! jika bukan kerana menyelamatkan Daren, saya tidak akan mengeluarkannya, "takut Yun Luofeng menolak menerima pohon hackberry merah, Elder Rong buru-buru menjelaskan.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now