BAB 13

347 53 0
                                    


Sorry guys lambat update. Jom kita mengembara berjumpa dgn cik muda kita. Semoga terhibur.


*****

Gunung Belakang Rumah

Di dalam sebuah rumah yang rata dan kecil, gadis berbaju putih itu dengan tergesa-gesa menyarungkan pakaiannya dan berjalan menuju ke sisi tab mandi yang berwap. Dia dengan hati-hati menuangkan cecair ubat dari botol porselin di tangannya ke dalam air mandi. Dia dengan segera melangkah ke dalam tab mandi sehingga air mandi menjadi putih susu.

Saat dia melangkah ke tab mandi, dia merasakan gelombang energi spiritual menyelubunginya, membuatnya merasa segar dan meningkatkan moodnya.

"Xiao Mo, saya akan mula berkultatif sekarang. Tolong saya memerhatikan persekitaran saya. Sekiranya seseorang datang, beritahu saya segera. "

"Ya, Tuan," Xiao Mo berjanji dengan penuh semangat. Walaupun dia hanya dapat tinggal di dalam Dunia Kod Master, tidak ada satu pun pernafasan yang dapat menyembunyikan kehadiran mereka darinya.

"Melapor kepada Tuan, saya mengesan kehadiran tiga orang di gunung belakang ini. Salah satunya adalah bapa saudara kedua anda, yang lain adalah milik Yun Xiao, dan yang terakhir tidak diketahui! Namun, orang itu bersama Yun Xiao dan juga tidak mempunyai niat jahat. "

Yun Xiao?

Yun Luofeng berhenti. "Karena tidak ada niat buruk, kamu tidak perlu memikirkannya."

...

Di atas gunung,  yang ditumbuhi rumput.

Yun Xiao memerhatikan lelaki berjubah kelabu itu berlutut di depannya, suaranya bergema marah, "Bukankah aku mengatakan bahawa tidak seorang pun akan memasuki Yun Estate tanpa izin saya! Adakah kamu lupa? "

Mengatakan ini, aura dominan terpancar dari tubuh Yun Xiao. Sekiranya Yun Luofeng ada di sini pada waktu ini, dia akan mengetahui bahawa binatang buas yang tinggal di gunung di belakang Yun Estate tidak berani bergerak dan tertunduk ke tanah.

Lin Qiong ingin menangis tetapi tidak mampu. Dia hanya datang untuk melaporkan satu perkara. Siapa tahu dia akan dikenakan tekanan yang kejam dari lelaki yang menakutkan ini?

Sangat Menakutkan!

Di hati orang bawahannya ini, lelaki di depan matanya adalah setan yang menakutkan orang. Sesiapa yang menyinggung perasaannya pasti akan mengalami nasib yang pasti lebih buruk daripada kematian!

"Tuan, seperti ini," Lin Qiong menelan air liurnya, dengan gemetar menjawab, "baru-baru ini, seorang gadis genius muncul di benua itu, dan gadis itu mengagumi Tuan. Lebih-lebih lagi, dia menyebarkan bahawa tidak ada seorang pun di dunia ini yang lebih layak terhadap tuan selain daripada dia, dan dia bahkan mengatakan bahawa dia dapat menaklukkan Tuan. Bawahan ini ada di sini untuk bertanya kepada Tuan, adakah kita perlu menangani perkara ini? "

"Bunuh dia."

Dua perkataan, sederhana dan mudah difahami, tetapi ia juga menunjukkan tahap kekejaman lelaki ini.

"Ah?"

Lin Qiong seketika terkaku. Walaupun mengetahui kedalaman kejahatan dan kekejaman tuannya, dia tidak menyangka akan membuat keputusan cepat untuk membunuhnya.

Seolah-olah dia sangat tidak puas dengan satu kata yang diucapkan oleh Lin Qiong, mata lelaki itu dingin tertumpu padanya. Hanya dengan pandangan ini sahaja , membuat Lin Qiong menggigil dari kepala ke kaki dan bergegas menurunkan kepalanya.

"Bawahan ini menurut."

Yun Xiao sepertinya memikirkan sesuatu, tanpa sengaja melirik rumah satu tingkat yang tidak jauh darinya.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now