BAB 29

433 48 1
                                    

Pada saat yang tegang seperti ini, Yun Luofeng masih merungut tentang klan kekaisaran tidak menyediakan kerusi untuk dia duduk? Tidakkah dia tahu bahawa orang-orang ini bertengkar kerana dia?

Penatua Ning juga terpana, bahkan melupakan apa yang ingin dia katakan dan memandang Yun Luofeng dengan mata yang bingung.

Hanya Yun Xiao yang berfikir bahawa Yun Luofeng tidak mengatakan sesuatu yang salah! Di matanya, keramahan klan kekaisaran ini tidak begitu hebat, bahkan tidak bersedia untuk menyediakan kerusi ...

Oleh itu, mata dingin dan gelap Yun Xiao secara beransur-ansur beralih dari tubuh Yun Luofeng ke Noble Consort Mu, yang duduk tinggi di atas mereka.

"Apa yang kamu mahu lakukan?" Melihat Yun Xiao berjalan ke arahnya, seluruh tubuh Noble Consort Mu menggigil dan suaranya yang tajam bergema, "Cepat! Tangkap lelaki ini dengan pantas! Cepat dan lindungi saya! "

"Lindungi Kaisar, lindungi Kaisar !!!" Gao Tu juga takut dengan tindakan tiba-tiba Yun Xiao dan dengan cemas memerintahkan dengan suara yang kuat.

Namun, setelah Gao Tu bercakap, tubuh lelaki dingin itu mirip seperti angin hitam, tiba di hadapan Noble Consort Mu dengan begitu pantas. Kepantasannya sama sekali tidak memberi ruang kepada orang untuk bertindak balas, dan pengawal tersebut bahkan tidak sempat menarik pedang mereka...

BANG!

Tanpa mukadimah, lelaki itu menarik Noble Consort Mu turun dari takhta permaisuri dan tiba-tiba mencampakanya ke tanah. Kemudian, dia membungkuk untuk mengangkat takhta permaisuri dan berjalan ke arah Yun Luofeng, yang berdiri di tengah-tengah dewan utama, tanpa berunding dengan siapa pun.

Ketika Yun Xiao meletakkan takhta Permaisuri di belakang Yun Luofeng, orang ramai menjadi gempar dalam sekelip mata. Mata mereka yang terkejut melihat wajah lelaki tampan itu, dan mereka semua sangat terintimidasi oleh sikapnya yang mendominasi.

Lelaki ini merampas takhta permaisuri Noble Consort hanya kerana pernyataan dari Yun Luofeng? Dari mana General Estate merekrut seorang lelaki yang dominan dan taat seperti dia? Dia hanyalah pujaan hati yang luar biasa di hati setiap wanita!

Paling penting lelaki ini sangat menarik!

Sayang sekali statusnya terlalu rendah diri dan hanya penjaga di Jeneral Estate. Jika tidak, tidak diketahui berapa ramai wanita yang akan menggila dirinya.

"Kerusi ini tidak selesa untuk di duduki, tetapi saya tidak boleh memilih di sini, jadi saya harus berpuas hati dengannya."

Yun Luofeng perlahan-lahan duduk, bibirnya terangkat dengan senyuman yang mengoda ketika dia memandang semua orang dan berkata, "Teruskan."

Teruskan?

Teruskan tembikai besar anda!

Setelah terganggu seperti ini, bagaimana mereka dapat meneruskan topik ini sekarang?

Noble Consort Mu menjadi sangat marah. Matanya yang cantik dengan marah menatap Yun Xiao, tetapi dia tidak berani mengatakan apa-apa kerana sebelumnya dia ditampar oleh Gao Tu.

Sudah tentu, dibandingkan dengan Noble Consort Mu, Gao Tu lebih marah di dalam hatinya!

Sekarang, walaupun dia seorang penjaga kecil tidakah dia takut menjaga kepentingan klan maharaja? Terutama di hadapan begitu banyak menteri? Dia dapat membayangkan bahawa, mulai sekarang, martabat klan maharaja pasti akan mengalami kemerosotan tiba-tiba, dan akan diejek oleh semua orang.

"Senior tua," Gao Tu menekan kemarahan ke lubuk hatinya dan memandang Elder Ning lagi ketika dia berkata, "Saya harap anda akan mempertimbangkan dengan teliti apa yang saya katakan. Saya rasa pencapaian masa depan Wushuang pasti akan dimuliakan oleh semua orang, jadi jangan menyinggung perasaannya. "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now