BAB 7

364 44 0
                                    

"Mu Shen, ibu saudara kamu adalah permaisuri yang sangat disukai Kaisar, tapi bagaimana? Datuk saya adalah jeneral mahkamah! Adakah anda pasti mempunyai kelayakan yang cukup untuk bersaing dengan saya mengenai siapa yang lebih gemilang? "

Melihat wajah marah Mu Shen yang menuju ke arahnya, Yun Luofeng sedikit mengerutkan keningnya, bibirnya melengkung menjadi senyuman yang menyihir dan sombong: "Namun, kerana anda ingin membandingkan siapa yang lebih hebat, maka saya akan memberitahu anda seperti apa sebenarnya dandy ! "

Tap , tap, tap!

Yun Luofeng mengangkat tangannya, dengan ringan bertepuk tangan tiga kali. Swoosh, banyak orang dengan pakaian seragam pengawal Yun Clan langsung muncul dari jalanan yang  sibuk.

"Pukul dia!"

Setelah mengatakan itu, Yun Luofeng mengangkat kening dan berdiri di sebelah. Dia ketawa jahat ketika melirik Mu Shen yang berlagak.

"Yun Luofeng, kamu tidak tahu malu!" Mu Shen semakin marah. sangat marah ketika dia dengan kuat meraung, "Apa keterampilan mu untuk membiarkan pengawal Keluarga Yun mu datang! Sekiranya anda benar-benar mahir, kita berlawan satu sama satu! "

Yun Luofeng memerhatikan Mu Shen seperti sedang melihat orang bodoh ini. "Kita bersaing untuk melihat siapa yang lebih hebat. Oleh kerana kita adalah anak-anak orang hebat, mengapa kita menyebut apa itu adil? Lebih-lebih lagi, saya, Yun Luofeng, selalu menjadi orang yang tidak tahu malu, jadi kegemaran saya adalah membuli seseorang! "

Mata Mu Shen terbeliak kerana terkejut. Dia tidak pernah melihat seseorang mengaku diri mereka tanpa rasa malu sebelumnya, dan di atas itu, dia mengatakannya secara semula jadi.

"Mu Shen, tidakkah kamu suka membuli orang? Kemudian, saya akan memberitahu anda apa itu buli sebenarnya! "

Ketika dia tercengang, suara sombong Yun Luofeng terdengar.

Sebelum Mu Shen dapat bertindak balas tepat pada masanya, penjaga Keluarga Yun mengepungnya dan mula memukul Mu Shen yang tercengang. Bagi pemuda bangsawan yang bersama Mu Shen, mereka menganggap situasi itu tidak baik dan melarikan diri.

Mu Shen menjerit setiap semua pukulan, memenuhi jalan-jalan dengan tangisannya yang menyedihkan.

Yun Luofeng menyilangkan tangannya, sedikit menyipitkan matanya untuk melihat Mu Shen yang panik yang menutup kepalanya. Senyuman jahat di bibirnya bertambah besar, wajah penuh kesombongan dan keyakinan.

Sekarang dia adalah Yun Luofeng Keluarga Yun, dia secara beransur-ansur akan membalas kebencian Keluarga Yun sedikit demi sedikit kepada Keluarga Mu!

Dan ini baru permulaan!

Seterusnya, dia akan meningkatkan kekuatannya dan membalas dendam untuk ibu bapa badan ini dengan kekuatannya sendiri!

"Kamu bawanya kembali ke Keluarga Mu," Yun Luofeng melihat  dan melambaikan tangannya untuk menghentikan pengawal Keluarga Yun, "Selain itu, beritahu Perdana Menteri Mu bahawa Mu Shen secara terbuka kasar kepada saya dan juga ingin mencabul saya di jalan ini, jadi pengawal Keluarga Yun hanya boleh bertindak dan mencederakannya untuk melindungi saya! Walau bagaimanapun, tingkah laku Mu Shen telah menyebabkan kerosakan besar pada fikiran saya yang rapuh, jadi Keluarga Yun kami menuntut pampasan daripada Mu Family. Jumlah yang tepat akan dirundingkan secara peribadi oleh datuk saya, Jeneral Yun! "

Malu!


Ini sungguh memalukan!

Sudah jelas bahawa dia adalah orang yang memukul Mu Shen hingga terlihat seperti babi, tetapi pada akhirnya, dia bertindak seperti mangsa.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now