BAB 5

409 53 0
                                    

"Itu benar," Yun Luo tersenyum, "Saya mengabdikan diri untuk kerajaan, tetapi ketika itu, ketika saya berada dalam bahaya besar, dia tidak datang membantu. Semasa saya meninggalkan Kerajaan Longyuan selama satu dekad, dia bahkan tidak menjaga mu dengan baik. Saya telah kehilangan kedua ibu bapa mu untuk kerajaan ini. Saya tidak mampu kehilangan mu juga, tetapi saya sudah tua dan hanya dapat melindungi mu selama beberapa tahun sahaja lagi. Sekiranya bapa saudara kedua mu dapat dipulihkan, kamu mungkin dapat hidup di bawah perlindungannya. "

Yun Luo tidak berani membayangkan bagaimana gadis ini akan meneruskan kehidupanya setelah kematiannya.

"Apa yang kamu katakan?"

Sejenak, Yun Luofeng merasakan telinganya mengalami masalah. Dia bertanya lagi, agak tidak percaya, "Anda mengatakan Bapa Saudara Kedua? Bukankah dia sudah... "

"Feng'er, kamu masih terlalu muda ketika itu dan kami tidak dapat memberitahu mu beberapa hal atau kehidupan pakcik kedua mu akan berada dalam bahaya sekali lagi," Yun Luo menghela nafas dan berkata, "Sebenarnya, bapa saudaramu tidak mati, selama ini dia masih hidup. Tetapi sayangnya, setelah berita kematian bapa saudara kedua mu, orang-orang yang cuba membunuh bapa saudara kedua mu telah mengawasi Keluarga Yun. Orang-orang itu tidak pergi sehingga beberapa tahun yang lalu. Walaupun begitu, saya tidak berani membiarkan bapa saudara kedua mu muncul, kerana jika mereka tahu, mereka akan datang untuk membunuh pakcik mu lagi. Mereka juga tidak akan melepaskan Keluarga Yun! "

Perkara itu bukan sahaja menyebabkan hati Yun Qingya kesakitan, tetapi juga menyebabkan datuknya menderita !

Sekiranya Yun Qingya tidak mengalami musibah, maka Keluarga Yun tidak akan direndah-rendahkan hingga ke tahap ini hari ini!

Jangan melihat kekuatan semasa di tangannya kerana kekuatan ini masih dikendalikan oleh Keluarga Kerajaan; jika mereka mahu dia kembali, dia harus pergi.

"Datuk, apa yang kamu katakan itu benar? Bapa saudara Kedua masih hidup? " Mata Yun Luofeng berkelip sekejap.

Bapa saudaranya ini, dia selalu dipenuhi rasa ingin tahu. Dan sekarang dia masih hidup dan di dunia ini, bagaimana dia tidak dapat bersemangat?

"Bapa Saudara kedua anda benar-benar tidak mati, tetapi tubuhnya cacat. Sebenarnya, jika para doktor kerajaan itu memberi bantuan, maka pakcikmu tidak akan menjadi seperti sekarang. Sekarang, dia tidak dapat berjalan, dantiannya sia-sia, dan dia tidak akan pulih lagi. "

"Datuk, saya ingin melihat Bapa Saudara Kedua!" Yun Luofeng mengangkat wajahnya yang cantik dan berkata tegas.

Oleh kerana dia memiliki Kod Tuan Perubatan, dia memiliki keyakinan untuk menyembuhkan segala jenis penyakit yang tidak dapat disembuhkan.

Namun, sebelum itu, dia harus memeriksa Yun Qingya terlebih dahulu. Kemudian, dia akan mengetahui ubat yang sesuai!


...

Ruang gelap dan lembap dan turapan lembap menjadikan Yun Luofeng sedikit mengerutkan kening.

Dari sisi, Yun Luo tidak melihat wajahnya, jadi dia terus bercakap. "Selama bertahun-tahun, untuk mengelakkan daripada di ketahui oleh orang-orang itu, bapa saudaramu tinggal di sini. Saya mempunyai orang kepercayaan saya untuk menghantar makanan dan air kepadanya setiap hari. "

Suaranya pudar, dan keduanya berjalan ke ruang batu. Yun Luo menekan suis di dinding, dan suara kuat terdengar ketika pintu bilik batu terbuka.

Bahagian dalamnya tidak lembap seperti bahagian luar. Ianya bersih dan elegan dan memiliki aroma kayu cendana.

Seorang lelaki sedang memegang buku di kerusi roda. Mulutnya samar-samar melengkung menjadi sedikit seperti busur panah, dan kemudian dia perlahan-lahan mengangkat kepalanya ketika mendengar pintu terbuka. Matanya yang dingin memandang lelaki tua dan gadis di pintu, dan matanya perlahan-lahan menghangat.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now