BAB 8

370 43 0
                                    

"Letakkan bil Miss Yun di tab saya."

Tepat ketika Wu Qi menyulitkan Yun Luofeng, suara seperti batu jed yang hangat datang dari belakang.

Pada asalnya, Wu Qi masih menunjukkan wajah bangga ketika dia berhadapan dengan lelaki yang berjalan menghampiri. Namun dia tiba-tiba kaku, dan ekspresinya berubah buruk seperti dia makan s***t, tetapi tidak berani mengucapkan sepatah kata pun.

Seorang lelaki yang memakai baju brokat, kelihatan sangat mulia tiada tandingan, memancarkan aura  yang tidak dapat dibandingkan dengan aura orang seperti Wu Qi. Senyuman hangat terpamer di wajahnya, dan sepasang mata berkilauan lembut.

Keunikan yang tiada tandingannya, hangat seperti Jade!

Tiba-tiba kata-kata ini masuk ke dalam fikiran Yun Luofeng, membuat Yun Luofeng tidak dapat membantu tetapi memberi pandangan lagi pada lelaki itu.

Hanya...

Lelaki ini, walaupun wajahnya mempunyai senyuman, senyuman itu tidak sampai ke matanya. Matanya yang lembut menyembunyikan sejenis pandangan licik seperti musang dan pandangan menipu!

"Putera Keempat," kata Mu Wushuang mempertahankan senyum yang menakjubkan di wajahnya, seolah-olah sekarang dia tidak memerintahkan Wu Qi untuk menyulitkan Yun Luofeng. "Jadi anda datang untuk mengunjungi Old Rong?"

Gao Shaochen tersenyum, menyebarkan kipas lipat di tangannya; matanya yang pada mulanya hangat menjadi sedikit sejuk.

"Saya tidak datang mengunjungi Old Rong, hanya datang untuk membeli beberapa bungkusan ramuan. Saya tidak menyangka akan melihat anda mengganggu Yun Luofeng Yun! Penjaga kedai Lin, masukkan wang Yun Luofeng ke dalam akaun saya.

"Walaupun Keluarga Jeneral  saya miskin, kami masih boleh membayar lima juta." Yun Luofeng melirik Gao Shaochen lalu menoleh ke arah lelaki berjubah biru itu. "Saya akan mengambil ramuan ini terlebih dahulu. Nanti anda boleh dapatkan wang dari Jeneral Manor. Namun, harga ini terlalu mahal, bagaimana ... anda memberi saya tanaman rumput itu. "

Mata gadis muda itu berkelip sebentar, menunjuk ke sudut tempat rumput herba hijau diletakkan. Dia membuat pernyataan itu dengan senyuman penuh makna.

Lelaki berjubah biru itu terpegun seketika; lalu dia tersenyum sopan: "Cik, ini adalah salah satu rumput ramuan yang paling biasa, dan tidak ada gunanya. Sekiranya Cik Yun suka, anda boleh ambil  rumput herba itu. "

"Terima kasih banyak."

Yun Luofeng tidak cuba bersikap sopan; dia mengemas semua rumput ramuan dan berjalan kembali ke pintu tanpa menoleh ke belakang.

Gao ShaoChen menyaksikan sosok gadis itu menghilang dan tiba-tiba tertawa: "Saya tidak menyangka Yun Luofeng dari keluarga Yun ini sangat bernilai tidak seperti apa yang dikatakan oleh khabar angin. Mungkin abang saya akan kehilangan harta karun. "


Mu Wushuang berdiri di sebelah Gao Shaochen. Setelah mendengar kata-kata ini, dia merasa sangat tidak selesa.

Apa maksudnya Putera Mahkota akan kehilangan harta karun? Hanya dia yang layak menjadi wanita di sisi Putera Mahkota. Yun Luofeng seperti sampah tidak berguna, dia malah tidak layak untuk menjadi gundik Putera Mahkota sekali pun!

"Mari pergi."

Kerana mendapat pendidikan yang baik, Mu Wushuang tidak meledakan kemarahan di sana. Dia melirik Gao Shaochen sekali, lalu memimpin pengikutnya keluar dari Medical Pavilion, menghilang ke cahaya matahari siang yang terang ...

"Yang Mulia Putera Keempat, bolehkah saya bertanya ramuan apa yang anda perlukan di sini untuk dibeli?" Lelaki berjubah biru itu melihat bahawa mereka telah pergi, tersenyum sedikit, dan bertanya dengan sopan.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now