BAB 15

353 42 2
                                    

Satu lagu berakhir.

Mu Wushuang menghentikan pergerakan tangannya. Matanya yang lembut menatap lelaki itu, yang fokus padanya, dengan kening yang rendah dan senyuman ringan, "Putera Mahkota Yang Mulia, adakah anda mengetahui peristiwa yang terjadi di Kerajaan Long Yuan baru-baru ini?"

"Adakah anda merujuk kepada Cairan Ubat Pengumpul Roh?"

Gao Ling sangat memahami makna di sebalik kata-kata Mu Wushuang. "Cairan Ubat Pengumpul Semangat ini memang sangat ajaib, dan di atas pengesahan Medical Pavilion, ia bukanlah tiruan. Sekiranya Wushuang menyukainya, Putera Mahkota ini akan membelinya untuk anda, bagaimana itu? "

Mu Wushuang ragu-ragu beberapa lama sebelum perlahan-lahan berkata, "Putera Mahkota Yang Mulia, saya mendengar Jeneral Yun juga ingin membeli Cairan Ubat Pengumpul Roh itu. Dia kini meminjam wang di mana sahaja. Cecair Pengambilan Roh terlalu mahal. Sekiranya Yun Luofeng dapat berkultivasi, menyembuhkanya tidak akan berguna, tetapi masalahnya adalah dia bahkan tidak dapat menjadi pembudidaya roh, jadi apa gunanya menginginkan Cairan Ubat Pengumpul Roh itu? Bukankah itu sia-sia? "

"Wushuang, yakinlah bahawa saya akan mengeluarkan perintah kepada menteri-menteri Kerajaan Long Yuan nanti agar tidak ada yang diizinkan meminjamkan wang ke Jeneral Estate! Salah  siapa anak perempuan yang hilang muncul semula? Saya bahkan pernah mendengar Yun Luofeng benar-benar menghabiskan semua harta Keluarga Yun, menyebabkan Jeneral Yun mengamuk dengan kemarahan yang mengerikan! " Gao Ling mendengus dengan dingin, ekspresinya menjijikkan. "Nasib baik saya memutuskan pertunangan dengan sampah itu, jika tidak, akhirnya akan ada hari di mana Putera Mahkota ini akan dihancurkan sepenuhnya olehnya!"

Mu Wushuang penuh dengan senyum, bahkan alisnya berisi kegembiraan.

"Putera Mahkota Yang Mulia, karena kamu, reputasi Yun Luofeng kucar-kacir dan juga ini menyedihkan! Jadi saya ingin membantunya mencari jodoh. Apabila tiba masanya, saya juga memerlukan Putera Mahkota untuk menolong saya. "

Hanya memikirkan wajah cantik itu, Mu Wushuang sangat membencinya sehingga dia menggigit bibirnya dan mengertakkan gigi kerana marah dan cemburu! Oleh itu, dia pasti akan memberikan perkahwinan untuk wanita itu! Perkahwinan yang sekurang-kurangnya akan membuatnya ingin mati daripada hidup!

"Wushuang, aku akan membiarkan kamu menangani masalah ini," Gao Ling memandang Mu Wushuang dengan lembut, "Pada mulanya, aku tidak ingin peduli tentang hidup atau mati sampah itu, tetapi kerana kamu berbicara dengannya, aku akan membuat keputusan kali ini . Sekiranya bukan kerana pertolongan anda, dengan keupayaan Yun Luofeng, dia tidak akan dapat mencari seseorang yang bersedia menikahinya sepanjang hidupnya. "

Senyuman Mu Wushuang menjadi sangat indah. Pada saat itu, ketika Gao Ling tidak melihat, sepasang matanya berkelip dengan niat jahat.

Yun Luofeng, awak akan selalu rendah diri daripada saya!

Kemahiran bawaan anda lebih rendah dari kemampuan saya, kemampuan anda lebih rendah dari kemampuan saya, bahkan kemampuan anda untuk mengawal lelaki juga lebih rendah dari kemampuan saya! Dalam hidup ini, saya akan hidup dengan baik, menjalani kehidupan yang akan dicemburui semua orang, sementara anda hanya layak berdiri di titik terendah, melihat kedudukan saya!

Orang yang akan saya nikahi akan menjadi yang terhormat di dunia ini, sedangkan kamu memerlukan saya untuk memilih suami untuk mu!

Mengenai Cairan Pengambilan Roh, saya juga mesti mendapatkannya! Dan kamu bahkan tidak layak meminum air mandian saya!

...

Dalam bilik kajian kediaman Yun, Yun Luofeng segera disambut oleh lelaki tua itu yang marah ketika masuk, dan ada juga bunyi benda yang ditendang.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now