BAB 10

369 48 0
                                    

Keluarga Yun

Di dalam bilik seorang gadis muda, bau wangian perubatan tersebar ke seluruh ruangan, menutupi semua bau asli ruangan itu. Yun Luofeng berdiri tanpa pakaian di depan tab mandi, dia perlahan-lahan mengangkat kaki dan dengan hati-hati mengulurkannya ke arah tab mandi kayu, ketika jari-jarinya menyentuh cecair ubat di dalam tab mandi, rasa sakit yang tak tertahankan menyebar melalui jari kakinya. Dia mengeraskan hatinya, dan meletakkan seluruh kakinya ke dalamnya. Pada saat itu, rasa sakit yang menggigit membuat tangannya gatal untuk memotong seluruh kakinya, tetapi dia memahami bahawa jika dia tidak dapat menahan rintangan ini, maka selamanya dia hanya akan menjadi sampah yang tidak dapat bercultivatif!


"Xiao Mo, kamu katakan padaku sebelum ni, mandi ubat akan sangat menyakitkan, tapi aku tidak menyangka ini lebih menyakitkan." Yun Luofeng tersenyum pahit, tetapi akhirnya merendahkan seluruh tubuhnya di dalam tab mandi. Pada masa ini, dia merasakan pisau yang tak terhitung jumlahnya menghiris kulitnya, sangat menyakitkan, dia ingin melompat keluar beberapa kali, namun, setelah dia memikirkan akibat kegagalan yang akan ditanggungnya, dia kemudian mengetap giginya dengan kuat dan terus bertahan.

"Master, lakukan yang terbaik, selagi anda terus menerus menerimanya, maka selepas itu, anda bebas mengembara ke benua ini!" Tidak ada salahnya bertahan lebih lama. Dorongan Xiao Mo membuat hati Yun Luofeng bergetar, dan ekspresi tegas terpapar  di wajah pucatnya, dan mata yang menyihir memberikan cahaya yang menyala dan ketenangan yang tiada tandingannya.

"Apa yang kamu katakan betul, saya harus menahan kesakitan ini! Untuk diri saya sendiri, juga untuk Keluarga Yun ini...... "Dia menundukkan matanya, menutupi dominasi dan kesombongan di matanya," Saya ingin menjadi lebih kuat, saya mahu orang-orang di benua ini tidak lagi berani menggertak saya, saya mahukan Mu Xing Chou dan maharaja bajingan itu berlutut di hadapan kubur ibu bapa saya dan meminta maaf suatu hari nanti! Saya juga mahu...... melangkah ke seluruh benua di bawah kaki saya! "

Dia tidak pernah bersedia untuk bersikap biasa-biasa saja dengan seseorang, dalam kehidupan sebelumnya dia tidak, 'kehidupan sekarang juga tidak akan. Dalam kehidupannya yang lalu, dia belajar dengan bersungguh-sungguh untuk membalas mentor angkat, dunia ini pula , adalah untuk terus bertahan di benua ... ... Di bawah kesakitan yang teruk ini, Yun Luofeng pingsan beberapa kali, bahkan hingga akhir, seluruh tubuh telah menjadi kebas! Tetapi pada akhirnya, dia masih perlu melaluinya. Sehingga cairan perubatan awalnya berwarna hijau menjadi hitam, jadi patutkah dia keluar dari tab mandi. Sejam! Sepanjang jam, terasa seperti satu abad, agak sukar untuk ditanggung! Dan begitu menyakitkan, dia masih harus menanggung empat kali lagi...... 

Namun, kerana telah mengalami pertama kalinya, dia tiba-tiba merasakan kesakitan seperti ini, tidak lagi seperti tidak tertanggung seperti yang awalnya. Sudah jelas bahawa Yun Luofeng adalah quixotic. Rasa sakit pada mandi ubat pertama adalah yang paling ringan, semakin hampir anda selesai, semakin sukar, dan sehingga hari kelima, Yun Luofeng tiba-tiba menemui satu masalah yang sangat serius... Iaitu, Jeneral Manor sudah kehabisan wang! Betul, mandi ubatnya selama empat kali adalah keseluruhan dua puluh juta liang. Ini adalah simpanan terkumpul selama bertahun-tahun di Jeneral Manor. Hasilnya adalah dia menghabiskannya dalam empat hari ... Yun Luofeng bingung, dia dapat membayangkan ekspresi kemarahan datuknya sendiri, bahawa setelah dia melihat bilik simpanan kosong. 

"Cik, Cik," saat ini, pembantu rumah, Qing Yan terburu-buru berlari, wajah kecil itu penuh kegelisahan, "Cik, masalah besar, Perdana Menteri Mu Manor, Mu Shen datang menemui Cik. Sekarang Jeneral tidak rumah, apa yang harus kita buat? "

Mu Shen?

Setelah mendengar nama ini, bibir Yun Luofeng sedikit terangkat: "Saya hanya bimbang tidak mempunyai wang untuk membeli ramuan ubat yang diperlukan untuk mandi ubat hari kelima. Pengirim wang ini sudah tiba ... "

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now