BAB 22

408 48 2
                                    

Lelaki tua itu memandang ke atas dan melihat gadis cantik tanpa cela yang berdiri di hadapannya. Mengesahkan bahawa wanita muda itu tidak cedera sehingga dia santai.

"Kamu, berkeras menghadiri jamuan tanpa didampingi! Nasib baik, anda baik-baik saja. Jika tidak, lelaki tua ini akan menuntut Putera Mahkota esok! " Nada suaranya menegur, tetapi Yun Luofeng masih mendengar keprihatinan dan kesenangan di dalamnya.

Hatinya tidak dapat menahan rasa panas. "Saya sudah mengatakan bahawa saya, Yun Luofeng, tidak pernah dibuli orang — sayalah yang akan menyebabkan orang lain menderita! Kali ini, bukan sahaja saya tidak membiarkan orang lain membuli saya, saya juga membuat Putera Mahkota secara peribadi mengangkat tangannya menampar Mu Wushuang. "

Yun Luo menatap cucunya sendiri dengan terkejut. "Adakah kamu mengatakan bahawa Putera Mahkota memukul Mu Wushuang? Itu mustahil! Melihat kasih sayang Putera Mahkota kepada Mu Wushuang, bagaimana mungkin dia memukulnya?

Yun Luofeng mengangkat bahu, menceritakan semua yang terjadi hari ini kepada Yun Luo satu persatu.

"Putera Mahkota kehilangan taruhan dengan saya, jadi dia hanya memenuhi perjanjian itu. Tetapi ada satu perkara yang perlu anda persiapkan! Mulai sekarang, saya rasa akan ada banyak orang yang berkunjung ke sini. Tetapi saya tidak akan bertemu dengan pelawat ini. "

Pada asalnya, Yun Luofeng tidak merancang untuk mendedahkan kemahiran perubatannya secepat itu. Dia hanya melakukannya untuk memberi Mu Wushuang pengajaran! Oleh itu, dia hanya dapat membayangkan bahawa setelah kemahiran perubatannya dihebohkan di khalayak ramai, dia takut bahawa Estate Jeneral tidak akan lagi tenteram.

Yun Luo tercengang. Sebentar kemudian, dia mengeluarkan tawa yang menyenangkan; tawa itu dipenuhi dengan kegembiraan.

"Hahaha, hebat, kamu layak menjadi cucu saya yang baik. Anda berjaya! Mari kita lihat bagaimana orang-orang dari Perdana Menteri Mu Estate dapat memuncungkan mulut mereka di masa depan! Terutama Jing Lin, bukankah dia mengatakan bahawa tanpa pertolongannya, kamu hanya boleh menjadi sampah sepanjang hidup mu? Wajahnya ditampar kali ini, bukan? Saya akan melihat jenis wajah apa yang akan dia gunakan untuk menghadapi dunia dari sini! "

Yun Luofeng menatap Yun Luo, yang dengan senang hati menertawakan isi hatinya, moodnya secara tidak sedar juga meningkat.

"Saya perlahan-lahan akan membayar hutang Mu Keluarga bertahun-tahun sedikit demi sedikit!" Suaranya sangat tegas, ciri-cirinya sombong. "Terlebih lagi, kali ini, saya juga tidak membiarkan Putera Mahkota bersenang-senang! Tunggu sehingga esok, Putera Mahkota akan mendapat penyakit secara tiba-tiba. Selain saya, tidak ada orang lain yang dapat menyembuhkannya! "

Atas sebab apa dia menghadiri jamuan makan? Adakah hanya untuk menyerahkan dirinya ke depan mereka untuk dihina?

Sudah tentu tidak!


Sebenarnya, dia sudah cukup membuat persiapan sebelum menuju ke jamuan makan! Itu untuk tujuan menarik Putera Mahkota! Oleh itu, ketika Putera Mahkota tidak memperhatikan, dia menaburkan serbuk penyebaran Spirit di tubuhnya.

Seperti namanya, Serbuk Penyebaran Roh ini dapat membuat penanam semangat kehilangan tenaga rohani mereka. Bagi seseorang seperti Putera Mahkota, kehilangan tenaga spiritualnya lebih menyakitkan daripada membiarkannya mati!

Ekspresi Yun Luo menjadi lebih terkejut, tetapi dia tidak menyangka cucunya melakukan sesuatu yang salah.

Kita mesti tahu bagaimana Putera Mahkota menghinanya selama bertahun-tahun terakhir, dan dia bahkan hampir memburunya hingga mati! Dendamnya juga sudah tentu menjadi masalah.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now