BAB 40

378 41 6
                                    

"Yue'er."

Pada saat ini, di sebuah bilik yang mewah, Xiao Chen sedang melihat wanita cantik yang terbaring di atas katil. Dia perlahan-lahan menghampirinya dengan pandangan yang bersalah, dan mengusap lembut rambutnya yang lembut, wajah yang tersendat tersembunyi di matanya yang tertunduk. "Jangan risau. Saya akan membalas dendam! "

Lin Yue mengejek dan memalingkan wajahnya ke dinding. Rupanya, dia belum memaafkan Xiao Chen atas apa yang dia lakukan padanya tadi.

"Yue'er," Melihat sikap Lin Yue terhadapnya, kebencian Xiao Chen terhadap Yun Xiao dan Yun Luofeng bertambah kuat. Dia menarik nafas panjang dan berkata, "Ayah mengatakan dia akan membiarkan Yuqing memasuki Ruang Rahsia terlebih dahulu. Selepas itu, kamu boleh melakukan apa sahaja yang kamu mahukan kepada orang-orang itu! "

Lin Yue menggigil, wajah yang jengkel berkelip-kelip di matanya, wajah cantiknya garang. Dia berbalik dan bertanya kepada Xiao Chen, "Apakah kamu mengatakan Yuqing dapat memasuki Ruang Rahsia lebih awal?"

Xiao Chen mengangguk perlahan. "Ini adalah keputusan Ayah, dan dia juga memutuskan bahawa tidak kira sampah itu menyerahkan token pertunangan atau tidak, pertunangan antara dia dan Ling Yao akan dibatalkan pula!"


"Kemudian minta Yuqing menikahi gadis Keluarga Ling secepat mungkin," kata Lin Yue sambil mencibir, "jika ada wanita lain yang menginginkannya."

Dia masih berfikir bahawa Yun Luofeng tidak akan menyukai sampah seperti Yun Xiao tetapi hanya akan jatuh cinta pada Xiao Yuqing. Namun, dia tidak pernah menganggap bahwa jika Yun Luofeng benar-benar jatuh cinta dengan Xiao Yuqing, bagaimana dia bisa memukulnya begitu keras?


"Yue'er, adakah anda akan memaafkan saya untuk kelakuan saya sebelumnya?" Xiao Chen memandang Lin Yue yang tubuhnya ditutup dengan lebam, matanya lembut dan menyedihkan. Dia tidak dapat membayangkan betapa kerasnya Yun Luofeng memukulnya untuk membuatnya kelihatan sangat sengsara.


Mata Lin Yue menjadi gelap, "Xiao Chen, saya telah bertugas sebagai isteri anda selama bertahun-tahun, dan saya melahirkan anak lelaki yang sangat baik untuk anda, tetapi anda memilih untuk menyerah pada saat genting! Adakah anda tahu betapa kecewa saya? "

"Yue'er, pada masa itu, untuk anak kami, saya hanya dapat membuat pilihan itu, kerana kami masih perlu menggunakan tong sampah itu. Apabila dia tidak berguna kepada kita, kita boleh membunuhnya! " Untuk beberapa kata terakhir, Xiao Chen mengetap giginya, seolah-olah Yun Xiao bukan anaknya sendiri tetapi musuh miliknya.

Mendengar kata-katanya, Lin Yue memutar matanya, dan dia berkata dengan penuh semangat, "Xiao Chen, dikatakan bahawa setiap kali Keluarga Xiao memiliki bayi yang baru lahir, mereka akan mengeluarkan sepotong jiwa bayi itu dan memasukkannya ke dalam plak giok , untuk mengawal semua keturunan mereka. "

"Yue'er, maksudmu ..."

"Saya mahu plak giok sampah itu!" Li Yue mengangkat sudut bibirnya dan menunjukkan senyuman kejam. "Sekiranya anda ingin saya memaafkan anda atas apa yang anda lakukan, bawalah saya plak gelas sampah itu. Jika tidak, saya tidak akan memaafkan anda. "

Xiao Chen terdiam, mengerutkan kening. Semua plak batu dari Keluarga Xiao berada di tangan ayahnya, dan ayahnya sibuk menyiapkan perkara Yuqing dan mungkin tidak sempat memikirkan hal-hal remeh ini. Selain itu, walaupun dia bebas, dia tidak semestinya memberikan plak batu giok ini kepada Lin Yue.

Namun, melihat mata Lin Yue yang marah, Xiao Chen mengetap giginya dan akhirnya mengambil keputusan. "Baik! Saya tahu di mana plak jed disimpan. Saya akan mencurinya untuk anda kemudian, tetapi saya perlu membuat yang palsu terlebih dahulu untuk menggantikan yang saya ambil. " Sekiranya dia tidak melakukan itu, ayahnya akan marah ketika dia mengetahui apa yang dia lakukan.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now