BAB 16

349 50 0
                                    

"Putera Mahkota, Wushuang baik-baik saja. Baru malam tadi, saya sama sekali tidak tidur kerana memilih suami yang sangat baik untuk Yun Luofeng, jadi sekarang, saya sedikit letih. Saya juga bimbang bahawa standard Yun Luofeng terlalu tinggi dan takut bahawa dia tidak akan menerima suami yang saya pilih untuknya. "

Sudah tentu, Mu Wushuang tidak akan memberitahu Putera Mahkota apa yang terjadi di Kawasan Perdana Menteri, jadi dia secara semula jadi menyalahkan Yun Luofeng.

Setelah Gao Ling mendengar kata-kata Mu Wushuang, kulitnya menjadi gelap beberapa darjah. "Anda bimbang dan berusaha sehingga keletihan disebabkan dia, dia tidak akan bersyukur. Sebagai sampah semata-mata, hak apa yang harus dia miliki dengan standard yang tinggi? Wushuang, saya percaya dengan kemampuanmu, jadi setelah kamu memilih calon yang sesuai, aku akan membiarkan Bapa Maharaja mengumumkan keputusan kerajaan untuk menganugerahkan perkahwinan. Walaupun dia tidak mahu, dia mesti patuh! "

Sebagai sampah, bagaimana mungkin dia berhak memilih? Sudah cukup baik seseorang sanggup menikahinya. Sekiranya bukan kerana Wushuang membuat keputusan mengenai hal ini untuknya, di dunia sekarang ini, siapa yang bersedia mengambil sampah sebagai isteri?

Sementara Gao Lin dan Mu Wushuang berbual, dia tidak lupa memberikan beberapa isyarat mata kepada beberapa orang yang hadir, mengarahkan mereka untuk terus-menerus menyusahkan Yun Luo.

Biasanya, dengan kekuatan dan status Yun Luo, mereka tidak akan berani pergi lebih jauh, tetapi setelah menerima arahan daripada Yang Mulia Putera Mahkota, mereka semua berdiri ke depan untuk bersimpati dengan penguasa kerajaan yang akan datang dan memakai ekspresi yang benar untuk menghadap Yun Luo.

"Jeneral Yun, saya katakan, anda benar-benar tidak terlalu murah hati, menggunakan Cairan Ubat Pengumpul Roh pada Yun Luofeng, sampah hanyalah sampah! Lebih baik menyerahkannya kepada mereka yang memerlukannya! Oleh itu, saya meminta anda untuk berhenti bersaing dengan kami! "

Di Kerajaan Long Yuan, selain pegawai tinggi dan bangsawan, masih ada empat klan besar. Anehnya, orang yang mengucapkan kata-kata ini adalah Lin Ying, ketua keluarga Lin Clan dari empat klan utama!

"Cakap kosong, kamu — siapa yang kamu katakan sampah?" Yun Luo sangat marah sehingga janggutnya tidak teratur bergetar, kedua matanya tajam memandang Lin Ying. "Cucu saya lebih hebat daripada orang lain. Siapa yang mengatakan cucu jeneral adalah sampah lagi, jeneral ini akan membuat mereka keluar dari sini! "


Lin Ying terkejut dengan aura lelaki tua ini yang mengagumkan tetapi teringat bahawa Putera Mahkota hadir, jadi lelaki tua ini tidak akan berani bertindak tidak sopan. Oleh itu, dia mengumpulkan keberaniannya untuk mengatakan: "Jeneral Yun, apakah kamu marah karena malu, atau itu kerana aku menyentuh tempat yang sensitif? Haha, tidak tahu bahawa jenius nombor satu Kerajaan Long Yuan adalah milik Yang Mulia Putera Mahkota, dan keterampilan bawaan Mu Wushuang keluarga Perdana Menteri Estate juga setara dengan Putera Mahkota. Selain dua orang ini, siapa lagi yang boleh dilabelkan dengan perkataan 'luar biasa'? "

Tubuh lelaki tua itu menggeletar, mengepalkan penumbuknya, aura kuat terpancar dari tubuhnya. Namun, pada masa ini, terdengar suara  dari belakangnya, membuat tubuhnya tiba-tiba membeku.

"Bukankah sudah saya katakan? Saya tidak memerlukan cecair ubat ini, jadi mengapa datuk datang lagi ke sini? "

Suara ini, rentetan ketidakberdayaan yang terjalin dengan kejahatannya, menyebabkan lelaki tua itu sengaja memusingkan kepalanya, penglihatannya mendarat pada tubuh gadis muda berpakaian putih itu. "Feng'er, kenapa kamu datang?"

"Saya datang untuk membeli ramuan perubatan."

Kata-kata Yun Luofeng adalah kebenaran. Medical Pavilion menyimpan rekod ramuan ubat yang dijualnya. Akibatnya, semalam, setelah dia menjual Cairan Ubat Pengumpul Roh, tidak menyenangkan baginya untuk terus membeli ramuan ubat. Jika tidak, identitinya akan terbongkar dengan  ramuan ubat yang biasa dibelinya.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now