BAB 31

542 52 0
                                    

Buah rohani yang dapat membantu penanam semangat tingkat tinggi membuat kejayaan lebih berharga daripada hackberry merah. Cucu perempuannya mungkin hanya memilikinya satu.

"Hahaha!"

Tiba-tiba, suara tawa gembira muncul di tempat latihan bawah tanah, dia tersentak untuk melepaskan kegembiraan di hatinya.

"Berapa tahun, berapa tahun sejak kejayaan terakhir saya? Gao Tu, anda maharaja anjing! Tunggu dan lihat sahaja. Saya akan minta anda membayar untuk apa yang telah anda buat! "

Yun Luofeng melirik lelaki tua yang gembira itu dan kemudian menoleh ke arah orang-orang korps.

  "Terdapat tiga orang di Steel Corps dan dua orang di Raging Flame Corps yang telah menjadi penanam semangat tingkat tinggi. Anda masing-masing dapat memiliki satu buah rohani, tetapi saya cadangkan anda memakannya ketika anda menjadi penanam semangat peringkat tinggi peringkat menengah, untuk membuat kejayaan dengannya."

Terkejut, lelaki tua yang sedang ketawa itu tergelak hampir mencekik air liurnya sendiri. Wajah tuanya berubah menjadi merah dan dia mula batuk.

"Kamu gadis yang jahat, berapa banyak buah rohani yang kamu miliki sebenarnya?"

Datuk akhirnya berhenti batuk dan menatap Yun Luofeng dengan marah. Daripada mengejutkannya seperti yang dikatakan gadis itu, dia sebenarnya lebih kepada menakutkannya! Sekiranya dia tidak cukup kuat, dia akan mengalami serangan jantung kerana dia tidak tahan dengan 'kejutan' ini.

Yun Luofeng mendiamkan diri sebentar dan memberikan nombor konservatif. 

"Mungkin semua orang di dua korps itu boleh memilikinya."

Setelah mendengar kata-kata Yun Luofeng, hati Yun Luo tersentak tajam dan hampir berhenti berdegup. Dia menyangka bahawa Yun Luofeng hanya akan memiliki sebiji buah yang ajaib ini. Dia tidak pernah membayangkan bahawa gadis ini akan berjaya mendapatkan begitu banyak buah rohani secara rahsia. 

Berapa banyak yang dapat dimiliki oleh setiap anggota dua korps itu? Seolah-olah berfikir bahawa orang tua itu tidak cukup terkejut, Yun Luofeng menambahkan, "Ketika buah-buahan ini habis, saya masih boleh menambah lagi! Oleh itu, jika ada penjaga Yun Clan yang menjadi penanam semangat tingkat tinggi, anda boleh meminta saya satu buah rohani, asalkan penjaga itu setia kepada Keluarga Yun! "

Dengan marah sekali, Yun Luo memeggang kolar Yun Luofeng sekali lagi dan menggeram, "Kamu gadis jahat, mengapa tidak memberikannya kepadaku lebih awal karena kamu memiliki barang yang bagus? Ayuh, beri saya seratus daripadanya. Lagi banyak lagi bagus. Saya tidak akan pernah mencukupi. "

Yun Luofeng sedikit mengangkat keningnya dan menjentikkan tangan Yun Luo. "Buah roh hanya berfungsi pada kali pertama atuk memakannya. Selepas itu, tidak kira berapa banyak yang atuk makan, ia tidak akan berfungsi lagi. "

"Tidak bisakah saya menganggapnya sebagai makanan ringan?" Lelaki tua itu memutarkan matanya dan mengulurkan tangannya tanpa malu-malu. "Cepat, beri saya buah itu."

Hati Yun Luofeng berkedut. Dia mengambil dua buah rohani dari bajunya, agak enggan, dan memasukkannya ke tangan orang tua itu.

"Itu sahaja?"

"Saya hanya membawa tiga daripadanya. Sekarang saya tidak mempunyai apa-apa. Saya sudah memberikan atuk ketiga-tiganya. Esok saya akan memasukkan beberapa dalam bilik belajar atuk. " 

Mendengar kata-kata Yun Luofeng, Yun Luo memandangnya dengan curiga dan bertanya dengan skeptis, "Apa yang kamu katakan itu benar?"

"Saya bersumpah."

Yun Luofeng mengangguk, kelihatan cukup ikhlas.
"Kalau begitu, saya akan mempercayai anda sekali lagi," kata Yun Luo. Menyingkirkan buah-buahan rohani, dia mendengus, "Ingat, lain kali kamu mendapatkan barang-barang baik, jangan lupa untuk memberikannya terlebih dahulu."

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now