BAB 42

382 35 13
                                    

"Baik."

Yun Qingya mengangguk, tidak menyangka Yun Luofeng akan memiliki loket batu jade Penatua Ning di tangannya. Tidak hairanlah dia begitu yakin dengan mendatangi Keluarga Ning. Melihat mereka berdua akan memasuki Keluarga Ning, wajah Penatua Keempat berubah, dan dia melangkah ke depan untuk menghentikan mereka.

"Tuan, kerana Yun Luofeng adalah tamu kami, kami harus memperlakukannya dengan ramah, tapi saya rasa dia tidak dapat menyelamatkan Ning Xin. Mungkin dia akan memperburuk keadaan dan mempercepat kematian Ning Xin! " Penatua Keempat mengetap giginya, "Jadi, saya rasa kita tidak boleh membiarkannya melihat Ning Xin."

Yun Luofeng berhenti, matanya gelap secara beransur-ansur jatuh pada wajah tua penatua keempat, matanya cerah dan menembusi seolah-olah dia dapat melihat hati Penatua Keempat melalui matanya. Tidak senang melihat pandangan menembus, Penatua Keempat tidak dapat menahan diri daripada menarik beberapa langkah.

"Jadi kamu tidak mahu aku menyelamatkan Ning Xin?" Yun Luofeng menekan ke arah Elder keempat untuk dua langkah, melepaskan aura berbahaya. "Adakah kerana anakmu mencintai Ning Xin tetapi Ning Xin tidak menyukainya, jadi kamu menjadi marah kerana malu dan mengembangkan idea bahawa jika dia tidak dapat memilikinya maka tidak ada yang boleh memiliki dirinya?"

Wajah Penatua Keempat berubah, dan terburu-buru membela dirinya ketika dia melihat bahawa mata lelaki paruh baya itu segera berubah curiga. "Kata kosong! Saya telah memperlakukan Ning Xin seperti anak perempuan saya sendiri sejak dia dilahirkan, dan saya harap dia dapat pulih dan harapan saya lebih banyak daripada orang lain! Kamu hanya menimbulkan perselisihan di sini. Tuan, jangan dengarkan kata kosongnya. Dia jelas tidak baik berniat! "

Ketika dia mengatakan ini, dia memandang dengan cemas pada lelaki paruh baya itu, dan hatinya perlahan-lahan tenggelam setelah dia merasa tidak dipercayai oleh pihak lain.

Yun Luofeng! Gadis celaka itu! Beraninya dia mengatakan perkara seperti itu di hadapan tuan Sekiranya dia tidak mempunyai loket jade bekas tuan, dia pasti akan menyelesaikannya sekarang!

"Penatua Keempat," lelaki paruh baya itu berkata dengan pandangan cemberut, "Bukankah kamu hanya mengatakan bahawa kamu berharap lebih dari orang lain agar Xin'er pulih?"

"Ya, saya bersumpah bahawa saya harap dia dapat sembuh lebih banyak daripada orang lain," jawab Tetua Keempat dengan tergesa-gesa dan terus mengangguk.

Pada masa ini, Penatua Keempat hanya berusaha menghilangkan kecurigaan tuan, tetapi dia tidak menyedari bahawa kata-katanya benar-benar mengganggu lelaki paruh baya itu. Orang yang paling berharap Ning Xin akan pulih tentu saja menjadi ibu bapanya sendiri! Penatua Keempat baru sahaja melupakan perkara ini!

Beraninya dia mengatakan bahawa dialah yang paling berharap Ning Xin pulih! Lalu bagaimana dengan dia? Malah orang luar berharap agar anak perempuannya dapat bertahan lebih banyak daripada yang dia lakukan? Melihat wajah marah lelaki separuh baya itu, Penatua Keempat sedikit takut. Dia tidak tahu kata apa yang dia katakan yang telah mengganggu tuannya.

Dengan dingin melirik Elder Keempat, lelaki paruh baya itu mengalihkan pandangan ke Yun Luofeng, berfikir sejenak dan bertanya, "Bolehkah kamu benar-benar mampu menyembuhkan Xin'er?"

Sejujurnya, sama dengan Penatua Keempat, dia tidak berfikir Yun Luofeng memiliki kemampuan ini! Namun, jika tidak dirawat, Xin akan mati! Jadi dia hanya boleh mempercayainya kali ini. Tetapi ini tidak bermaksud dia akan menerima Yun Qingya dari Keluarga Yun sebagai menantunya!

"Pakcik, Xiao Bai, mari kita pergi."

Tidak menjawab lelaki paruh baya itu, Yun Luofeng langsung memasuki pintu keluarga Ning. Dia tidak mempunyai perasaan baik terhadap orang-orang dari Keluarga Ning ini kecuali Ning Lao dan Ning Xin ...

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Όπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα