BAB 23

402 52 1
                                    

Oleh itu, dia menyimpulkan bahawa lelaki tua itu pasti seseorang yang telah diminta oleh Yun Luofeng untuk tujuan membersihkan gelaran "sampah" di depan semua orang! Jika tidak, bagaimana dia dapat membangunkan lelaki tua itu dengan jarum kerana keadaan yang tidak dapat didiagnosis oleh Wushuang?

Yun Luofeng dengan malas mengangkat matanya, melontarkan pandangan ke arah orang tua yang menghalangi jalannya, sudut bibirnya terangkat senyum. "Ada satu perkara yang anda salah. Orang yang memukul Mu Wushuang bukan aku, itu adalah Gao Ling! Tambahan pula, saya datang ke sini bukan bertemu dengan anda. Saya hanya datang ke sini untuk mencari Penatua Rong! "

Pagi ini, Penatua Rong menghantar seseorang ke Estate Jeneral untuk menjemputnya datang ke sini, jadi dia datang ke Medical Pavilion pada masa ini.

Siapa tahu, nasibnya, dia akan bertembung dengan Jing Lin? Walaupun tanpa berfikir, dia dapat menyimpulkan bahawa Jing Lin pasti datang ke sini kerana keadaan Gao Ling. Malangnya, kecuali dia sahaja mampu mengubatinya, mereka dari Medical Pavilion tidak akan dapat merawat Gao Ling...

"Yun Luofeng," Jing Lin mencibir, pandangannya penuh dengan penghinaan yang kuat, "jumlah orang yang datang ke Medical Pavilion yang meminta untuk melihat Penatua Rong setiap hari tidak terkira jumlahnya. Untuk sampah seperti diri mu, adakah kamu fikir dia bersedia menemui mu? Bahkan Wushuang ditolak ketika dia datang untuk meminta berjumpa, untuk tidak mengatakan apa-apa tentang mu. Orang harus tahu bagaimana melihat diri mereka sendiri dengan sedikit kesedaran diri supaya tidak memalukan diri mereka di kemudian hari. "

Yun Luofeng membentang dengan malas, mengangkat kening untuk melihat Jing Lin. " Jika saya Penatua Rong, orang seperti Mu Wushuang yang tidak mempunyai bakat dan pengetahuan yang tulen , saya juga tidak akan mahu melihatnya."

Sama ada melalui kata-kata atau tindakan, Yun Luofeng tidak akan membiarkan dirinya menderita kekalahan!

Jing Lin langsung tercengang. Dia tidak dapat memahami dari mana gadis ini mendapat keberanian untuk mengatakan kata-kata sombong itu.

Wushuang tidak bakat dan pengetahuan yang tulen?

Adakah dia, secara rawak menemukan seorang lelaki tua untuk berpura-pura sakit, adalah orang yang mempunyai bakat dan pengetahuan yang tulen?

Itu adalah lawak terbesar!

"Yun Luofeng, kamu pasti tiada didikan. Syukurlah, ibu bapa mu meninggal dunia lebih awal. Jika tidak, mereka pasti akan marah besar disebabkan oleh mu! " Jing Lin ketawa dingin.

Dia adalah doktor kerajaan klan kekaisaran, dan bahkan Kaisar akan memberikan sedikit muka kepadanya. Mungkin dunia perlu berhati-hati dengan Jeneral Yun Luo, namun, dia tidak akan menderita ancaman dari orang tua itu, Yun Luo!

Oleh itu, Jing Lin berani mengucapkan kata-kata ini pada masa ini ...

Yun Luofeng sedikit mengecilkan matanya, cahaya berbahaya melintas di matanya. Nada suaranya malas seperti biasa, tapi jelas memiliki cara yang tidak menghalangi.

"Yun Xiao, tidak apa-apa selagi kamu tidak membunuhnya!"

Wajah Jing Lin mengejek dan hendak mengejeknya lagi ketika tiba-tiba, ada letupan kekuatan yang sangat kuat yang menekan kepalanya. Ketika Jing Lin kembali sadar, kepalan tangan mendarat di wajahnya dengan suara gemuruh, menghentam tubuhnya dengan bunyi keras, sebelum jatuh ke arah orang ramai.

"Berani kamu!"

Jing Lin marah, matanya dengan tajam melirik lelaki dingin yang berjalan ke arahnya. "Saya seorang doktor kerajaan. Sekiranya kamu menyakiti saya, kamu akan dituduh menghina klan imperialis! "


Yun Luofeng tersenyum samar dan menurunkan badannya untuk melihat Jing Lin, yang jatuh ke tanah.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now