BAB 38

360 35 4
                                    

Lin Yue menggeleng, wajahnya pucat. Lelaki ini hanyalah sampah, jadi mengapa dia harus takut dengan sampah? Dia tidak mempunyai kemampuan untuk mengancamnya! Ketika memikirkan hal ini, wajah Lin Yue kembali normal, dan dia hanya berkata, "Saya baik-baik saja. Saya hanya sedikit letih. Saya rasa saya perlu berehat. "

Melihat mata Lin Yue yang letih, Xiao Chen meletakkan lengannya di badannya yang lembut dan berkata dengan lembut, "Saya tahu kamu tidak mahu melihat sampah ini, tetapi Ayah memanggilnya kembali sepenuhnya untuk Yuqing. Bersabarlah. Setelah semuanya selesai, saya akan mengusirnya keluar dari Keluarga Xiao lagi. "

Pada pendapat Xiao Chen, Lin Yue sakit kerana sampah ini muncul di depan matanya! Selain itu, sampah itu juga memiliki keberanian untuk berpaut pada anak perempuan Keluarga Ling, yang membuat marah Lin Yue. Sambil mengetap bibir merahnya, Lin Yue melirik Yun Xiao dengan pandangan yang menyeramkan, dan kemudian dia berjalan perlahan keluar dari dewan yang disokong oleh Xiao Chen.

Xiao Lin, duduk di atas dengan pandangan tegas, tidak menghalang Xiao Chen dan Lin pergi. Dia dengan dingin menatap lelaki dingin tanpa ekspresi dengan matanya yang megah dan mendominasi, "Kamu boleh pergi sekarang. Tanpa kebenaran saya, kamu tidak dibenarkan menghampiri Ling Yao! "

Mendengar kata-katanya, Yun Xiao segera menoleh dan berjalan keluar dari dewan. Sejak awal hingga akhir, dia tidak mengucapkan sepatah kata pun, seolah-olah dia tidak mendengarnya. Sikapnya yang acuh tak acuh membuat marah Xiao Lin, dan wajahnya menjadi biru karena marah. Dia menghempaskan tangannya di atas meja dan berkata dengan kasar, "Dia benar-benar anak perempuan wanita yang tidak sopan, begitu jahil dan tidak tahu bagaimana berkelakuan baik! Nasib baik, Keluarga Xiao kami masih mempunyai Xiao Yuqing. Jika tidak, saya akan berakhir tanpa pengganti. "

Tanpa Xiao Yuqing, satu-satunya keturunan langsung dari Keluarga Xiao adalah Yun Xiao, yang tidak berbeza daripada tidak mempunyai pengganti!

Nasib baik, dia pasti melakukan sesuatu yang baik dalam kehidupan sebelumnya, jadi Tuhan masih memberinya cucu yang sangat baik: Xiao Yuqing. Memikirkan cucu kesayangannya, wajah Xiao Lin berubah menjadi normal, tetapi alisnya masih erat dan pandangan yang risau mengelipkan matanya.

"Ini akan menjadi hari berturut-turut, dan ke mana perginya Yuqing saya? Mengapa dia tidak kembali? "

***

Berlainan dengan Kerajaan Longyuan, Domain Spirit adalah ruang yang terpisah walaupun berada di benua yang sama dengan Kerajaan Longyuan. Orang luar tidak boleh memasuki ruang tersebut kecuali dipimpin oleh seseorang dari Domain Roh.

Pada masa ini, di atas Cloud Ridge yang tidak jauh dari Domain Spirit, cahaya bulan turun ke dahan dan jatuh pada seorang gadis yang sedang duduk bersila di sebelah sebatang pokok. Memejamkan matanya, gadis itu duduk diam, pakaiannya berkibar lembut di angin. Pemandangannya sangat indah.

Namun, tidak ada yang tahu bahawa kesedaran gadis itu diam-diam memasuki Master Code Space walaupun dia kelihatan sedang bertafakur. Berbeza dengan dunia luar, Master Code Space hanya mempunyai hari siang. Pada masa ini, cahaya siang yang terang menyinari segalanya, menerangi setiap sudut ruang.

"Xiao Mo, bolehkah kamu menolongku memasuki Domain Spirit?" Yun Luofeng bersandar dengan malas ke pohon teh dan meminta anak kecil itu dan bercangkung di sudut, mengangkat alisnya.

Wajah comel anak kecil itu dipenuhi dengan kesedihan dan dia melirik Yun Luofeng dengan sopan, "Tuan, berapa lama sejak terakhir kali Anda datang ke Ruang Kod Master? Bagi Domain Roh, bagaimana saya mengetahui perkara-perkara ini sejak sekian lama saya berjauhan dari benua ini? "

Dengan lembut mengusap dagunya, Yun Luofeng merenung sebentar dan matanya menyala, "Sepertinya saya harus mencari seseorang dari Domain Roh untuk memimpin saya jika saya ingin memasuki Domain Roh!" Sekiranya dia tahu itu, dia akan mengambil token pas dari orang-orang dari Keluarga Xiao.

Ghost Emperor Wild Wife: Dandy Eldest Miss (bahasa melayu)Where stories live. Discover now